HSvensson Postad 13 Augusti , 2008 Författare Rapport Postad 13 Augusti , 2008 De som är intresserade av det här i fortsättningen också kan ju rösta lite smått på vilken veckodag vi ska ha (om vi ska ha en bestämd) Känns lite som att jag måste kunna alla gånger, men kanske inte tvunget, kan säga direkt att jag inte kommer att kunna alla gånger om vi bestämmer en speciell dag, men kanske går ändå ... Skall också beställa nästa turre, vilket nog kommer att bli i början av nästa vecka .. Se nu till att komma med era åsikter, underlättar mycket för mig! Citera
European Bob Postad 14 Augusti , 2008 Rapport Postad 14 Augusti , 2008 De som är intresserade av det här i fortsättningen också kan ju rösta lite smått på vilken veckodag vi ska ha (om vi ska ha en bestämd) Vilken veckodag spelar mindre roll för min del, men vill att det är samma varje vecka annars kommer jag glömma bort att kolla upp det. Citera
HSvensson Postad 14 Augusti , 2008 Författare Rapport Postad 14 Augusti , 2008 Hur passar söndagkvällar? Citera
Kristoffer Postad 14 Augusti , 2008 Rapport Postad 14 Augusti , 2008 Hur passar söndagkvällar? Är det någon dag man nästan alltid kan lär det ju vara den dagen, ja. Så det låter bra, tycker jag. Citera
Crappy Postad 14 Augusti , 2008 Rapport Postad 14 Augusti , 2008 Hur passar söndagkvällar? Finns inget bättre än att slaska bort en hundrig på Söndagskvällen Citera
HSvensson Postad 14 Augusti , 2008 Författare Rapport Postad 14 Augusti , 2008 Har bestämt nu lite snabbt att vi kör på söndagkvällar framöver, med start redan nu på söndag! (turneringen idag räknas också in i rankingen, såklart) Har beställt en turre till kl 20.15 på söndag. Tiden och dagen kändes rätt bra eftersom det ändå är veckans stora dag att grinda på. "Bara" 6 pers reggade nu, hade varit skoj om vi iaf kör två bord Citera
HSvensson Postad 14 Augusti , 2008 Författare Rapport Postad 14 Augusti , 2008 Hittar inte turneringen? Jaså? Svenska Spel -> Turneringar -> Privata -> Pokerforum Citera
Applefish Postad 14 Augusti , 2008 Rapport Postad 14 Augusti , 2008 ahhhh, sorry, sign me UP! Applefish ... jag fattar noll... men är detta första, eller andra turneringen? Citera
AdslVerbe Postad 14 Augusti , 2008 Rapport Postad 14 Augusti , 2008 "Bara" 6 pers reggade nu, hade varit skoj om vi iaf kör två bord Det blir säker 20+ när det väl närmar sej start. Tror eventuellt jag kan komma loss och spela den oxå. Måste bara smida järnen rätt . Citera
DocLame Postad 14 Augusti , 2008 Rapport Postad 14 Augusti , 2008 Har bestämt nu lite snabbt att vi kör på söndagkvällar framöver, med start redan nu på söndag! (turneringen idag räknas också in i rankingen, såklart) Har beställt en turre till kl 20.15 på söndag. Tiden och dagen kändes rätt bra eftersom det ändå är veckans stora dag att grinda på. "Bara" 6 pers reggade nu, hade varit skoj om vi iaf kör två bord Det är nytt rekord att 6 pers är reggade redan nu. Folket reggar sig huvudsakligen under sista timmen, så var det i alla fall i våras. Det blir säkert runt 30 pers. Citera
HSvensson Postad 14 Augusti , 2008 Författare Rapport Postad 14 Augusti , 2008 ahhhh, sorry, sign me UP! Applefish ... jag fattar noll... men är detta första, eller andra turneringen? Hehe, ingen fara! Detta är första turneringen! Det blir säker 20+ när det väl närmar sej start. Tror eventuellt jag kan komma loss och spela den oxå. Måste bara smida järnen rätt . Det är nytt rekord att 6 pers är reggade redan nu. Folket reggar sig huvudsakligen under sista timmen, så var det i alla fall i våras. Det blir säkert runt 30 pers. Ja, jag är väl inte så orolig, många timmar kvar ju! Citera
brainslicer Postad 14 Augusti , 2008 Rapport Postad 14 Augusti , 2008 Meeeen, de där är ju miss i nassen...Beijing tid. Citera
joka69 Postad 14 Augusti , 2008 Rapport Postad 14 Augusti , 2008 <------ har anmält sig oxo...samma nick på svs. Citera
Motfallskärringen Postad 14 Augusti , 2008 Rapport Postad 14 Augusti , 2008 Mio maj o ett grejt partaj. Troligen kommer jag att närvara ikväll. Lirar väl i så fall på gubbens nick. Ängeln17. Citera
Driver Postad 14 Augusti , 2008 Rapport Postad 14 Augusti , 2008 <--------- Anmäld med samma nick som här Citera
Colderose Postad 14 Augusti , 2008 Rapport Postad 14 Augusti , 2008 Varken jag eller Thelema kan vara med i kväll. Vi valde en kväll på Sjömagasinet i Göteborg i stället, men vi ska tänka på er lite emellanåt mellan rätterna. Lycka till allihopa! Citera
Hygglo Postad 14 Augusti , 2008 Rapport Postad 14 Augusti , 2008 Jag är med. Hygglo både här och där. Citera
JELLJUN Postad 14 Augusti , 2008 Rapport Postad 14 Augusti , 2008 Reggad och klar härmed! Nick: SCARFACE. Citera
DocLame Postad 14 Augusti , 2008 Rapport Postad 14 Augusti , 2008 Hinner inte vara med idag, men siktar på söndagen. Citera
Recommended Posts