Snabelguy Postad 15 September , 2008 Rapport Share Postad 15 September , 2008 Det finns ju absolut inget värde i att spela den här turneringen i och med att alla utom jag är pokerproffs som hänger på pokerforum hela dagarna. Jag lyckades komma tvåa en gång. Så nog är där värde i den för dig också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HSvensson Postad 15 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 15 September , 2008 Det finns ju absolut inget värde i att spela den här turneringen i och med att alla utom jag är pokerproffs som hänger på pokerforum hela dagarna. Hehe, så tror jag inte det är faktiskt, jag är tex inte pokerpro (än?) Spela för skojs skull! Och tänk såhär: "Äntligen slipper vi fiskar som synar allt!" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HSvensson Postad 15 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 15 September , 2008 Registreringen är öppen och vi har just nu fem anmälda men tror inte det finns nåt maxantal så kom igen nu! Vi fick ju trotsallt ihop 44 deltagare första omgången så varför inte få lika många denna gång? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 15 September , 2008 Rapport Share Postad 15 September , 2008 lösenordet? orkar ej leta i hela tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KneckeHexxaN Postad 15 September , 2008 Rapport Share Postad 15 September , 2008 lösenordet? orkar ej leta i hela tråden. maskros Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 15 September , 2008 Rapport Share Postad 15 September , 2008 tackar... reggad nu. Mitt mål är att dra ut donate_kid på en 1outare Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HSvensson Postad 15 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 15 September , 2008 lösenordet? orkar ej leta i hela tråden. maskros All info står i första inlägget! tackar... reggad nu. Mitt mål är att dra ut donate_kid på en 1outare Haha, det lär du säkert lyckas med, med tanke på mitt MTT-flyt på sistone ... Lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 15 September , 2008 Rapport Share Postad 15 September , 2008 All info står i första inlägget! Haha, det lär du säkert lyckas med, med tanke på mitt MTT-flyt på sistone ... Lycka till! Krävs skicklighet. Måste räkna ut när jag enbart har en out och du är kapabel att syna... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HSvensson Postad 15 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 15 September , 2008 Krävs skicklighet. Måste räkna ut när jag enbart har en out och du är kapabel att syna... Hehe, återkom när du tänkt klart =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 15 September , 2008 Rapport Share Postad 15 September , 2008 Inte börjat än Hur många anmälda brukar det vara? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 15 September , 2008 Rapport Share Postad 15 September , 2008 Undanber mig allt hån i chatten relaterat till mitt spel ikväll. Kommer nämligen att vara tvungen att dra till jobbet vid första pausen så innan dess är det ryslig slask/all-in poker som gäller... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hygglo Postad 15 September , 2008 Rapport Share Postad 15 September , 2008 Jag är också anmäld. Jag heter Hygglo där också. Jag kommer missa en eller två blindsperioder i början, jag kommer så fort jag kan, jag måste lägga barnen först. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sahla Postad 15 September , 2008 Rapport Share Postad 15 September , 2008 Jag är också anmäld. Jag heter Hygglo där också. Jag kommer missa en eller två blindsperioder i början, jag kommer så fort jag kan, jag måste lägga barnen först. Typ samma här, förutom Hygglo då iofs.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HSvensson Postad 15 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 15 September , 2008 Undanber mig allt hån i chatten relaterat till mitt spel ikväll. Kommer nämligen att vara tvungen att dra till jobbet vid första pausen så innan dess är det ryslig slask/all-in poker som gäller... Vad jobbar du som? (nyfiken!) Jag är också anmäld. Jag heter Hygglo där också. Jag kommer missa en eller två blindsperioder i början, jag kommer så fort jag kan, jag måste lägga barnen först. Typ samma här, förutom Hygglo då iofs.. Ingen fara, vi väntar in er Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 15 September , 2008 Rapport Share Postad 15 September , 2008 En till iallafall så får vi 2 bord!! Regga dirr! Edit: Oj, lol? Klart vi får 2 bord ändå... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 15 September , 2008 Rapport Share Postad 15 September , 2008 Telefonen ringde och genom luren strömmade en order: Anmäl dig, jag ska lira. Men hon kommer inte hem förrän vid 20.30 så jag får väl börja åt henne. Hoppasw man kan va kvar längre än i gårdagen frirulle på H5. Då tog det en hel hand innan man kunde stänga ner klienten . Då lär man få stänga ner för gott när hon kommer hem. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AdslVerbe Postad 15 September , 2008 Rapport Share Postad 15 September , 2008 Satan !!!! Hann inte. Vi som hade blivit precis 20 som jag ville om jag hunnit . Låter illa att skylla på kidsen men hade jag sluppit jaga dom hade jag nog hunnit regga. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HSvensson Postad 15 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 15 September , 2008 Satan !!!! Hann inte. Vi som hade blivit precis 20 som jag ville om jag hunnit . Låter illa att skylla på kidsen men hade jag sluppit jaga dom hade jag nog hunnit regga. Tråkigt! Varför inte regga innan du börjar jaga? =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KneckeHexxaN Postad 15 September , 2008 Rapport Share Postad 15 September , 2008 Är med och nickar eMX. Inte för du kommer behöva veta det men Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AdslVerbe Postad 15 September , 2008 Rapport Share Postad 15 September , 2008 Tråkigt! Varför inte regga innan du börjar jaga? =) Dels ville jag ju helst vi skulle bli minst 20st + att jag ville ha kidsen i ordning innan jag reggade. När jag väl fått igång datorn var registreringen stängd. Kan inte fatta varför Svs behöver stänga 5 min innan start? Dom flesta andra är det 3 min eller ingen alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 15 September , 2008 Rapport Share Postad 15 September , 2008 Vad jobbar du som? (nyfiken!) Trafikledare på BV. Förr hette det stins Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 15 September , 2008 Rapport Share Postad 15 September , 2008 riggad turre helt klart! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 15 September , 2008 Rapport Share Postad 15 September , 2008 riggad turre helt klart! nono Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HSvensson Postad 15 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 15 September , 2008 Är med och nickar eMX. Inte för du kommer behöva veta det men Haha, det vet man aldrig! Tom jag kunde ju vinna hela turren förra gången... Dels ville jag ju helst vi skulle bli minst 20st + att jag ville ha kidsen i ordning innan jag reggade. När jag väl fått igång datorn var registreringen stängd. Kan inte fatta varför Svs behöver stänga 5 min innan start? Dom flesta andra är det 3 min eller ingen alls. Förstår inte heller det, 5 min känns som lite onödig tidsmariginal... Trafikledare på BV. Förr hette det stins Ok, ditt slaskspel verkar ju ha lönat sig hitentills iaf.. =) riggad turre helt klart! Eller hur? ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 15 September , 2008 Rapport Share Postad 15 September , 2008 Ok, ditt slaskspel verkar ju ha lönat sig hitentills iaf.. =) Eller hur? ;D Inte nu längre.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts