Gå till innehåll

NLT - Trn, 20/3, SCOOP, post-game snack!


Papa Kubo

Recommended Posts

  • Svars 57
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

För en gångs skull är 24h riggat till min fördel. :D

 

Jag sitter med liten stack och ska precis posta BB då jag flyttas till ett nytt bord och hamnar på knappen. Andra handen på nya bordet får jag AJ och trycker in efter en höjning från tidig position. Får syn av AK och ingen hjälp på floppen, men på turn kommer den söte lille knekten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

33 på knappen ställer in med mina ca 5000 får syn av sb som är shortstacked med Ax ,river kommer A och halva stacken borta.trycker resterande i ren desperation med A8s i mp och hoppas kunna sno blindsen :roll: ,får syn av AK som står sig.Att det ska vara så jäkla svårt att spela bra och ha lite tur på 24:an,fattar inte.

*längtar tillbaka till PS*

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

mjaha man fick ju vara med länge...klart mina AA blir utdragna av KK

 

skitspel :)

 

Jag ber om ursäkt men jag fick betala dyrt.....

Min 9000-stack blev halverad av en likadan situation. Den här gången hade jag AA mot KK. K på rivern :(

Strax efter paus sitter jag i BB (500) med ca 3700 kvar, och någon tvärsöver höjer till 1500. Jag går givetvis all in med AA och han viker upp KK. K på turn så var den turneringen slut :cry: ..... 60:e plats....

 

Vill bara tillägga att jag åkte ur Empires live i Linköping i torsdags med AA mot KK......

 

Rent statistiskt borde jag ha en ganska stor fördel med AA nästa gång :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...