Gå till innehåll

Flera bord samtidigt?


Bernt

Recommended Posts

Två anledningar till att det är sämre på 24h än flera andra sajter:

 

1. Mycket svag indikation på att det är din tur på ett bord. Det blir inte direkt lättare om man har flera bord när man kan spela ett bord, stirra på det, och ändå missa att det är ens tur...

 

2. Modala popups. Om du poppar upp för att stoppa in stålar på ett bord (eller i nån lobby) kan du inte klicka någonting på något annat bort. Detta kan bli fruktansvärt irriterande i takt med att man har fler bord, ie fler chanser att det uppstår.

 

Brukar inte tänka på fördelar, utan snarare avsaknade av irritationsmoment.. Förstår inte hur svårt det kan vara för ett välmående pokerföretag att hyra in en usabilityexpert för att ta bort sådant man upptäcker efter en minut att det är djävulskt irriterande. Uppenbarligen är det svårt eftersom det inte finns någon av de större sajterna som klarat det ännu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Jag har spelat ett par månader NL 0,25/0,5 och då ibland upp till fyra bord samtidigt. Upplever det ganska körigt med fyra bord och stannar oftast på två -tre bord samtidigt.

Har sett att det finns spelare som kör 13 bord samtidigt på siten.

Är det möjligt rent praktiskt att hantera?

Eller är det en dator man spelar mot då ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för svaret kydyl.

 

Hade varit kul att se den filmen.

 

Jag föreställer mig att om man spelar 10 bord och det är ca 60 händer per bord och timme så skalll man se en ny hand per 6:e sekund och dessutom spela vissa händer där man har kort. Måste vara stressigt.

Risk för feltryckningar också antar jag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

inte speciellt svårt att spela 10 bord. gäller bara att man spelar premiumhänder. alla PP blir det inget set = fold, höga par raise, 2 höga kort missad flopp = fold

 

blir sällan utrymme till att spela optimalt men dock väldigt lönsamt. man slipper bluffa bort sig själv med konstiga moves osv.. på låglimit är det bara att satsa hårt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...