Gå till innehåll

Stoppa alla popups


Matfrid

Recommended Posts

Jag vet inte om alla Boss-klienter har det, men det jag testat har återkommande popups som talar om att den ena eller andra turneringen snart startar. Det är väldigt jobbigt. Dessutom lagras de i en kö så att man får en hel drös som man tvingas klicka bort. Kan man stänga av dem?

 

Andra nätverk har också haft sådana här, men vad jag vet så har de alla slutat med det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Thank you for contacting Poker Heaven.

 

Please note that we have forwarded your issue to the Development team to look into for the future. Please be advised however that at this time, it is not possible to turn the popup off.

 

If we can be of any further assistance then please do not hesitate to contact us again.

 

 

Sincerely,

 

Toby

 

Det blir inga 10$ för det svaret va?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Thank you for contacting Poker Heaven.

 

Please note that we have forwarded your issue to the Development team to look into for the future. Please be advised however that at this time, it is not possible to turn the popup off.

 

If we can be of any further assistance then please do not hesitate to contact us again.

 

 

Sincerely,

 

Toby

 

Det blir inga 10$ för det svaret va?

 

Girigbuk!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...