espos Postad 6 Augusti , 2008 Rapport Postad 6 Augusti , 2008 Nu är det dags för mig att återigen "satsa" på pokern. Under mina senaste år som pokerspelare har jag gått stadigt pluss tills den stunden då psyket inte har hängt med och jag har lyckats tilta bort mina stackar på Black Jack och för höga Cash Game bord. Jag är här för att lära mig mer poker och verkligen kunna behärska mitt humör. Det krävs mycket jobb för att hålla borta tilten och det är jag inte ensam om att tycka. Men nu är det dags att besegra den och vi ska se hur det här kommer att sluta. Jag heter i alla fall Martin, är 19 år och bor i Södertälje. Har precis avslutat mina gymnasiestudier och kommer i nästa vecka börja jobba som Servicetekniker. Har flickvän men ingen villa och Volvo ännu men det kommer säkert. Jag kommer att sätta in 155 $ på Pacific Poker. Jag kommer även trycka in 100 $ På PartyPoker Jag anser mig vara en helt okej pokerspelare men behöver eran hjälp för att bli bättre. Kommer posta HH:s och annat smått och gott. Nu är det dags att börja grinda. På Pacific kommer jag i första hand spela Cash Game NL10 till en början. På PartyPoker blir det STT och MTT upp till 6 $ Buy in. På återseende. Citera
TomtarnasKonung Postad 6 Augusti , 2008 Rapport Postad 6 Augusti , 2008 Nej, ville ju vara först o posta GL. Men GL i alla fall Citera
ReadMyMind Postad 6 Augusti , 2008 Rapport Postad 6 Augusti , 2008 Om du lyckas hålla dig ifrån BJ och höga CGbord blir jag vrekligen imponerad;) gl hf Citera
Juggler Postad 6 Augusti , 2008 Rapport Postad 6 Augusti , 2008 Gl Vad ska du köra för typ av spel? Nivå? Citera
espos Postad 6 Augusti , 2008 Författare Rapport Postad 6 Augusti , 2008 Nu har jag avklarat en liten 40 minuters session. Slutar spela för att jag måste iväg och hämta min nyinköpta mobil. Stabilt spel och slutar tillslut på 14$ Inga speciella händer utan mer eller mindre väldigt lätt spel. Träffade hyffsat och åkte inte på någon BadBeat. Dock finns en hand som jag skulle vilja posta upp men har inte hittat hur man får ut den ur Pacific. Får leta Vidare BR 208 $ Inkl bonus på 39 dollar. Citera
espos Postad 6 Augusti , 2008 Författare Rapport Postad 6 Augusti , 2008 Gl Vad ska du köra för typ av spel? Nivå? Jag kommer att börja lira Texas Hold'em NL10 Cash Game. Men anser mig vara bäst på turneringar och Sit and Goes då jag tidigare spelat om man omräknar mitt spel i procent så ligger det på 85 % STT, MTT:s och 13% Procent CG. De resterande 2% har gått till Black Jack Så CG NL10 och upp till 5 $ inköp i STT och MTT:s. Så ser det ut. Citera
espos Postad 8 Augusti , 2008 Författare Rapport Postad 8 Augusti , 2008 Nu är det dags för lite morgongrind. Over and Out Citera
espos Postad 8 Augusti , 2008 Författare Rapport Postad 8 Augusti , 2008 Efter en timmes grind har det inte alls gått bra. Nu går jag över och lirar lite Sit and Goes på Party. PacificPoker 195 $ -13 $ idag Citera
espos Postad 8 Augusti , 2008 Författare Rapport Postad 8 Augusti , 2008 Det börjar ju bra! Har precis satt mig vid fyra stycken Speed Sit and Goes och vad händer då? Jo det är någon snubbe som måste fixa med elen så han stänger av skiten. När jag kommer tillbaka är jag ute i alla. Grattis Martin!! Haha lite komiskt Citera
espos Postad 8 Augusti , 2008 Författare Rapport Postad 8 Augusti , 2008 Det bleb lite surt att lira när det blev så senast. Jag vann iaf tillbaka lite av mina surt fördärvade STT pengar. Stannar sessionen här och fortsätter senare. Pacificpoker 195 $ -13 $ Party Poker 90 $ -10 $ Kul med röda siffror men men Citera
espos Postad 8 Augusti , 2008 Författare Rapport Postad 8 Augusti , 2008 Hatar att det inte finns någon HH på Pacific som man kan lägga upp. Får ta och skriva ner istället. Nu har det gått bättre. Spelade en halvtimmes CG och slutar totalt på pluss 15 $. Nu blir det inget mer lir. Måste till flickan på släktmiddag. Jippi:-D Pacific 210 $. Idag 2 $ Party Poker 90 $. Idag -10 $ pga elgubbe som förstör Citera
Recommended Posts