Gå till innehåll

JGrande - Back to grind


JGrande

Recommended Posts

  • Svars 519
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

För dubbla avrage vid bubblan i Party

 

No Limit Holdem Tournament

9 players

Converted at weaktight.com

 

Stacks:

UTG+1 (24710)

UTG+2 (13849)

MP1 (15051)

Hero (MP2) (30863)

MP3 (22140)

CO (18594)

BTN (40106)

SB (13344)

BB (23745)

 

Blinds: 600/1.2 Ante 50

 

Pre-flop: (1,051, 9 players) Hero is MP2 K:club: K:spade:

3 folds, Hero raises to 3,200, 3 folds, SB goes all-in 13,344, 1 fold, Hero calls 10,094

 

Flop: 7:club: J:diamond: A:spade: (28,089, 2 players)

 

Turn: 2:heart: (28,096, 2 players)

 

River: J:heart: (28,098, 2 players)

 

Final Pot: 28,098

SB shows: K:heart: A:diamond:

Hero shows: K:club: K:spade:

 

SB wins 28,238 ( won +14,894 )

Hero lost -13,294

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nah, mest sugen på rail

 

den är typ 1/4del av min rulle, men skulle inte blyga för att spela om stejken kom ;) hihi

 

Haha, det tror jag det :-)

 

 

Ute ur boss på 145e plats efter BTN öppnat, jag pushar med KJs på sb och han synar med A9s. Får självklart inte suga ut.

 

Ligger 300/600 i B2B och har avrage stack i Party och är ITM där

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men din sjuka jävel :D, grattis som fan, kul med klonk !.

Antar att det är du som bjuder dina polare på champagne på nyår :).

 

ty! haha ja, kanske får bli så.. Tillbaka till träning till helgen?

 

Fan va jag hatar när folk klonkar i turneringar, blir så sjukt avundsjuk. Tänker därför inte ens säga grattis eftersom jag är bitter men jag menar inget illa. :cry:

 

Skadeglädje när jag backar rakt ut annars eller? :-)

 

sick, grattis tror du verkligen behövde det för att komma tillbaka ;).

 

2/4$ nästa? wp.

 

Var jävligt välbehövligt. Några mentala spärrar har släppt, och har fått en knuff i rätt riktning. Kommer fortsätta jobba på 1/2€ och utveckla den positiva trenden jag hade innan klonken.

 

Grattis!

 

 

Körde Boss och B2b turren med dig..

 

 

Åkte på 31plats i 100k på boss med AKs mot k5 han klonkar,, sen typ 1 minut senare,,

 

AI med QQ pre efter en super fisk betat ut alldeles för mkt får syn av A6 som träffar A:lol:

 

Så kul kan man ha med:D

 

Men grattis till 40k...

 

tyvm! Är väl standard i dom flesta turrar. Jag gick långt i B2B men åkte med QJ mot QQ på Qxx.

 

Stor grattis! Jävla vad najs!

 

tyty!

 

 

 

Kan väl säga att det var en perfekt avslutning på året, mycket trevligt! Får tacka skaz för railen, skönt att ha någon att bolla situationer med. Kommer antagligen vara motriggad 4 life efter två fina klonkar detta år.. Får se om det blir något mer lir i år, eller om jag laddar batterierna till 2009. Kommer summera året och det totala senare och kasta upp några poker/livs mål för 2009.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blev 900 händer uppdelat på två sessions inatt ändå. Låg back ett inköp först, såg sedan 3e avsnittet av Rik Av En Slump för att sedan dra upp grinden igen. Böjd på några massive suckouts och lyckades vände till ett plus på €500 totalt! :-)

 

Imorgon blir det lunch med tjejen som jag inte träffat på ett tag. Sedan ska det väl inhandlas lite alkoholhaltiga drycker samt mat. Får se om jag kommer hinna något lir imorgon.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha..fisken blev nog hyffsat tiltad när hans floppade kåk blev utdragen av dina knektar på river :). Han fick ju dock tillbaka lite senare med AQ mot dina 99.

 

Haha, jo. Den var ganska uselt spelad faktiskt. Vad nickar du?

 

Gratz!! Hyffsat sick att dinga 2 söndagsturrar som cg spelare.. :-D

 

tyty :-) Ja, man kanske får övergå till MTTs helt 2009? Nä, men har nog bara haft en jävla flax. Mycket tillfälligheter skulle jag tro, men jag klagar inte :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

intense_8686 men jag brukar mest vara nere och bråka med Yxel på NL100 :). Nä kör lite NL200 ibland när borden är bra eller när tilten kommer fram.

Grattis till vinsten förresten!

 

Ah, okej! Har lagt märke till dig dom senaste dagarna eftersom du inte lirat NL200 tidigare :-) Kör hårt!

Tack så mycket

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...