Gå till innehåll

Gemensam dagbok @ 0.50/1 kr Svenska Spel


IBetUFold

Recommended Posts

Efter onsdagskvällens tråkiga parti så kunde jag inte somna utan att fixa till det lite +124,5 på 1,5 tim...

 

Jag kan tycka att TPTK kan vara lite svårspelat ibland...

Min egen analys är:

1: Betta floppen lite hårdare. (dryga halv pott är för svagt. Men vill ju heller inte skrämma bort svagare A...)

2: Betta turn så jag vet var jag befinner mig mer, checken öppnar upp för bluff bets på river och ger gratis kort för river suckout.

 

Men som handen är spelad: Vad gör jag på river?

Är det ett "bluff" bet från typ AT och sämre händer eller är jag slagen.

Syn, Fold eller Raise? Se handen nedan.

 

***** Hand 785409221 *****

0.50/1.00 Texas Hold'em (No Limit ) - den 28 augusti 2008 04:34:37

Anna 70 (Vanlig /Cash Game )

Plats 1: Mullesson (34.95)

Plats 2: OscarGBG (96.00)

Plats 3: hodhod212 (34.31)

Plats 4: Dynge (55.06)

Plats 5: åran (102.82)

Dynge lägg LM 0.50

åran lägg SM 1.00

** Giv **

Mullesson [N/A, N/A]

OscarGBG [Kh, Er]

hodhod212 [N/A, N/A]

Dynge [N/A, N/A]

åran [N/A, N/A]

*** Bet Runda 1 ***

Mullesson Syna 1.00

OscarGBG Höj till 5.00

hodhod212 Lägg

Dynge Lägg

åran Syna 5.00

Mullesson Syna 5.00

*** Flop(Board): *** : [8h, Dk, Es]

*** Bet Runda 2 ***

åran Passa

Mullesson Passa

OscarGBG Satsa 9.00

åran Syna 9.00

Mullesson Lägg

*** Turn(Board): *** : [8h, Dk, Es, Kns]

*** Bet Runda 3 ***

åran Passa

OscarGBG Passa

*** River(Board): *** : [8h, Dk, Es, Kns, 7k]

*** Bet Runda 4 ***

åran Satsa 31.00

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

***** Hand 785091136 *****

0.50/1.00 Texas Hold'em (No Limit ) - den 27 augusti 2008 22:00:44

Anna Turbo 11 (Vanlig /Cash Game )

Plats 1: OscarGBG (80.32)

Plats 2: mike norge (92.52)

Plats 3: frasse42 (91.55)

Plats 4: marveflex (52.76)

frasse42 lägg LM 0.50

marveflex lägg SM 1.00

** Giv **

OscarGBG [6h, 8s]

mike norge [N/A, N/A]

frasse42 [N/A, N/A]

marveflex [N/A, N/A]

*** Bet Runda 1 ***

OscarGBG Syna 1.00

mike norge Höj till 3.00

frasse42 Syna 3.00

marveflex Syna 3.00

OscarGBG Syna 3.00

*** Flop(Board): *** : [5s, 6k, 3r]

*** Bet Runda 2 ***

frasse42 Passa

marveflex Passa

OscarGBG Passa

mike norge Satsa 4.00

frasse42 Lägg

marveflex Syna 4.00

OscarGBG Höj till 16.00

mike norge Lägg

marveflex Syna 16.00

*** Turn(Board): *** : [5s, 6k, 3r, 8r]

*** Bet Runda 3 ***

marveflex Passa

OscarGBG Satsa 48.00

marveflex All-in 33.76

*** River(Board): *** : [5s, 6k, 3r, 8r, 4h]

*** Showdown *** : Rake: 2.88 Totalpott: 112.64

OscarGBG [6h, 8s] Två par, åttor och sexor Vinst: 0.00

mike norge Lägger mig Vinst: 0.00

frasse42 Lägger mig Vinst: 0.00

marveflex [9s, 7k] Stege med högsta kort nia Vinst: 112.64

 

Fold pre.

 

Men som handen är spelad: Vad gör jag på river?

Är det ett "bluff" bet från typ AT och sämre händer eller är jag slagen.

Syn, Fold eller Raise? Se handen nedan.[/color]

 

***** Hand 785409221 *****

0.50/1.00 Texas Hold'em (No Limit ) - den 28 augusti 2008 04:34:37

Anna 70 (Vanlig /Cash Game )

Plats 1: Mullesson (34.95)

Plats 2: OscarGBG (96.00)

Plats 3: hodhod212 (34.31)

Plats 4: Dynge (55.06)

Plats 5: åran (102.82)

Dynge lägg LM 0.50

åran lägg SM 1.00

** Giv **

Mullesson [N/A, N/A]

OscarGBG [Kh, Er]

hodhod212 [N/A, N/A]

Dynge [N/A, N/A]

åran [N/A, N/A]

*** Bet Runda 1 ***

Mullesson Syna 1.00

OscarGBG Höj till 5.00

hodhod212 Lägg

Dynge Lägg

åran Syna 5.00

Mullesson Syna 5.00

*** Flop(Board): *** : [8h, Dk, Es]

*** Bet Runda 2 ***

åran Passa

Mullesson Passa

OscarGBG Satsa 9.00

åran Syna 9.00

Mullesson Lägg

*** Turn(Board): *** : [8h, Dk, Es, Kns]

*** Bet Runda 3 ***

åran Passa

OscarGBG Passa

*** River(Board): *** : [8h, Dk, Es, Kns, 7k]

*** Bet Runda 4 ***

åran Satsa 31.00

 

WP. Now fold. Syn om killen verkar/har varit en idiot och spelar sug. Jag menar, värdebettar han Ax på river är det helt plötsligt en solklar syn.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Exakt, 50 händer / bord, x4, 200 händer i timmen. Standard brukar iaf vara runt 50 på SvS. PTBB på 22/100 sen i tidig juni (har bytt databas). 16 för Augusti, fick en rekordstart första veckan för att sen köra in i väggen, kommer ingenstans just nu.

 

Vi är lojala till SvS trots alla buggar, av en anledning. Fisken går inte att likna vid någon annan fisk. Personligen slöspelar jag alltid, glor på serier samtidigt (Blir en jävla massa avsnitt på en månad :D), och ändå 20+ PTBB, lite stört hur dåliga microfiskarna är på SvS.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Exakt, 50 händer / bord, x4, 200 händer i timmen. Standard brukar iaf vara runt 50 på SvS. PTBB på 22/100 sen i tidig juni (har bytt databas). 16 för Augusti, fick en rekordstart första veckan för att sen köra in i väggen, kommer ingenstans just nu.

 

Vi är lojala till SvS trots alla buggar, av en anledning. Fisken går inte att likna vid någon annan fisk. Personligen slöspelar jag alltid, glor på serier samtidigt (Blir en jävla massa avsnitt på en månad :D), och ändå 20+ PTBB, lite stört hur dåliga microfiskarna är på SvS.

Är det 10 bor ddu spelar då eller? för 4 SH kräver ju lite mer koncentration

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fold pre.

 

 

WP. Now fold. Syn om killen verkar/har varit en idiot och spelar sug. Jag menar, värdebettar han Ax på river är det helt plötsligt en solklar syn.

 

Jo jag vet att standard är Fold Pre på första handen där, vilket jag även skrev. Men som jag skrev så var det sista handen innan min timelimit för dagen gick in och jag limpa för se en billig flop...medveten om att spela 86ofs är fel. Extra fel om man inte ska sitta kvar och få en lös image... men jag var rastlös och ville "spendera" dessa kronor.., att jag sedan postar den är mest för att whina över hur dumfisken drar ut på mig... hade jag varit uppe mot typ ett set eller ngt så hade jag inte ens brytt mig mer än att jag skällt på mig själv för att jag var korkad...

 

Angående andra handen så har jag absolut ingen read på FI. Utan det var typ första handen på det bordet och för sessionen...

 

Det som skedde var att jag syna hans bet mycket motvilligt... anledningen till att jag checka turn var att jag hade en magkänsla som sa att jag var slagen men random fisk sitter ju även ibland med typ A2-AT som där... även tom KQ.

 

Fi visade dock upp AJ för träffat två par på turn... var ju en bra start...Lite som spelade in i synen var att det var typ första handen och jag tänkte att FI kanske ville "sätta sig i respekt och ta kommando över mig" genom att få mig att kasta... Men det var som sagt en mycket motvillig syn... och jag ångra kvickt att jag inte gick på min första känsla...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ptBB/100 är det samma sak som BB/100 som finns i listan?

 

hade 15.66 på 21k händer i juli, 75 timmar och 88kr/h.

nu i augusti går det lite trögare, har på 22,5k händer, 74 timmar 9.64 BB/100 och 58kr/h.

 

 

Kan säga att rullen ligger på strax över 7k, kommer förmodligen inte klara månadsmålet på 10k. Dock inget jag förväntade mig, bara spelat typ 3k händer senaste veckan eftersom att jag spelar innebandy varenda dag och jobbar 6 nätter i veckan. På lördag kväll är jag dock ledig, sugen på att ta en grindlördag men blir förmodligen krogen. Har börjat blanda i 1/2 i grindandet nu och det har börjat hyffsat, är 1200kr + på 2800 händer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ptBB/100 är det samma sak som BB/100 som finns i listan?

 

hade 15.66 på 21k händer i juli, 75 timmar och 88kr/h.

nu i augusti går det lite trögare, har på 22,5k händer, 74 timmar 9.64 BB/100 och 58kr/h.

 

 

Kan säga att rullen ligger på strax över 7k, kommer förmodligen inte klara månadsmålet på 10k. Dock inget jag förväntade mig, bara spelat typ 3k händer senaste veckan eftersom att jag spelar innebandy varenda dag och jobbar 6 nätter i veckan. På lördag kväll är jag dock ledig, sugen på att ta en grindlördag men blir förmodligen krogen. Har börjat blanda i 1/2 i grindandet nu och det har börjat hyffsat, är 1200kr + på 2800 händer.

I PT så motsvarar BB/100 ett Big Bet dvs 2 Big Blind... (PT har sina rötter i limit)

Men i No limit snackar man om BB som big blind... Men om PT visar 10 BB/100 så har i själva verket 20 Big blind per 100 händeri vinst.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

***** Hand 785429883 *****

0.50/1.00 Texas Hold'em (No Limit) - den 28 augusti 2008 07:37:17

Anna 50 (Vanlig/Cash Game)

Plats 1: sbjhmy (240.42)

Plats 2: alfaromio (291.82)

Plats 3: Bostreom (200.00)

Plats 4: Mr_Payback (316.54)

Plats 5: bhennie (269.36)

bhennie lägg LM 0.50

sbjhmy lägg SM 1.00

** Giv **

sbjhmy [:Qh:, :Qs:]

alfaromio [N/A, N/A]

Bostreom [N/A, N/A]

Mr_Payback [N/A, N/A]

bhennie [N/A, N/A]

*** Bet Runda 1 ***

alfaromio Lägg

Bostreom Höj till 2.00

Mr_Payback Syna 2.00

bhennie Syna 2.00

sbjhmy Höj till 13.00

Bostreom Syna 13.00

Mr_Payback Lägg

bhennie Syna 13.00

*** Flop(Board): *** : [:3s:, :Jd:, :2c:]

*** Bet Runda 2 ***

bhennie Passa

sbjhmy Satsa 40.00

Bostreom Syna 40.00

bhennie Syna 40.00

*** Turn(Board): *** : [:3s:, :Jd:, :2c:, :8s:]

*** Bet Runda 3 ***

bhennie Passa

sbjhmy All-in 187.42

Bostreom All-in 147.00

bhennie Syna 187.42

*** River(Board): *** : [:3s:, :Jd:, :2c:, :8s:, :Ad:]

*** Showdown *** : Rake: 15.00 Totalpott: 667.84

sbjhmy [:Qh:, :Qs:] Par i damer Vinst: 0.00

alfaromio Lägger mig Vinst: 0.00

Bostreom Lägger mig Vinst: 0.00

Mr_Payback Lägger mig Vinst: 0.00

bhennie [:8c:, :3c:] Två par, åttor och treor Vinst: 667.84

 

så spelar vi!!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

du tjänar alltså 25 kr per bord och timme?

 

Jag har 75 kr/h för mina drygt 200 timmar på svenska spel, då är det inte alltid 3 bord jag kör, ibland kan jag sitta o slöspela 1 eller 2 på jobbet men snittmässigt är det nog åtminstone nästan 3 då jag ibland kör 4 bord. Jag tror dock inte på uträkningen om 50 händer per bordstimme, har tyvärr inget program att logga mina händer då jag är för kass på att få det att funka till SvenskaSpel men det känns som att det borde vara närmare 100 händer per timme.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

--------------------------------------------------------------------------------

-400 på 2 timmar nu i morse, sista handen AA mot KK, allin preflop, k på flopp... Så trött på skiten atm.

 

Ja den e ju jobbig... men i rättans namn, även FI hade haft det surt om han inte träffat K... KK vs AA är ju knappast ett dåligt spel av FI... och det är bara otur när man råkar ut för det...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

***** Hand 785429883 *****

0.50/1.00 Texas Hold'em (No Limit) - den 28 augusti 2008 07:37:17

Anna 50 (Vanlig/Cash Game)

Plats 1: sbjhmy (240.42)

Plats 2: alfaromio (291.82)

Plats 3: Bostreom (200.00)

Plats 4: Mr_Payback (316.54)

Plats 5: bhennie (269.36)

bhennie lägg LM 0.50

sbjhmy lägg SM 1.00

** Giv **

sbjhmy [:Qh:, :Qs:]

alfaromio [N/A, N/A]

Bostreom [N/A, N/A]

Mr_Payback [N/A, N/A]

bhennie [N/A, N/A]

*** Bet Runda 1 ***

alfaromio Lägg

Bostreom Höj till 2.00

Mr_Payback Syna 2.00

bhennie Syna 2.00

sbjhmy Höj till 13.00

Bostreom Syna 13.00

Mr_Payback Lägg

bhennie Syna 13.00

*** Flop(Board): *** : [:3s:, :Jd:, :2c:]

*** Bet Runda 2 ***

bhennie Passa

sbjhmy Satsa 40.00

Bostreom Syna 40.00

bhennie Syna 40.00

*** Turn(Board): *** : [:3s:, :Jd:, :2c:, :8s:]

*** Bet Runda 3 ***

bhennie Passa

sbjhmy All-in 187.42

Bostreom All-in 147.00

bhennie Syna 187.42

*** River(Board): *** : [:3s:, :Jd:, :2c:, :8s:, :Ad:]

*** Showdown *** : Rake: 15.00 Totalpott: 667.84

sbjhmy [:Qh:, :Qs:] Par i damer Vinst: 0.00

alfaromio Lägger mig Vinst: 0.00

Bostreom Lägger mig Vinst: 0.00

Mr_Payback Lägger mig Vinst: 0.00

bhennie [:8c:, :3c:] Två par, åttor och treor Vinst: 667.84

 

så spelar vi!!!!!!

 

Jag spela mot bhennie tidigare torsdagsmorgon också...Hade han som en väldigt tight premium kille till en början då han spelade väldigt få händer men blev sedan ner synad av 2 hålstege drag som han naturligtvis träffa bägge med på river... fiskade ganska mkt i min mening i morse, dessvärre hade han uppenbarligen väldigt bra napp... Vet ej hur han spelat innan dock. Men de showdown jag har på han + denna ger han inte mkt cred.

 

Angående din hand. Visst är det djupstackat men ingen kan ju i rättans namn rättfärdiga bhennie syn, preflop eller på flop. När han träffar två paret på turn så är han ju fast men man önskar ju nästan att någon träffat set innan så han får smisk.

 

Men sedan sbjhmy så är kanske turn bettet lite over the top.

Då får två tunga syn preflop och dessutom två tunga syn på flop. Bordet e ju rainbow, inga stegar ute så jag hade nog sett JJ 33 22 och KK och AA som möjliga FI händer iaf hos någon av dem... Jag hade troligen gjort detsamma men det kan vara lite onödigt att stacka av med QQ såvida du inte har bra reads på dina FI och vet att de synar ner med anything... Men rimligt är nog att sakta ner en aning på turn. In my humble opinion...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ok då börjar det klarna. Alltså vann jag under juli 31 big blinds var etthundrade hand. Det måste vara relativt bra antar jag och ska inte räkna med sådana resultat varenda månad.

 

Ja det borde räknas som väldigt bra i min mening iaf. Går man upp i nivå så räknas man som mycket stabil om man håller 5 BB/100... Bland de bästa på 5/10$ på andra sidor håller ju kanske där som mest annars är det ju typ mellan 2-5 som de vinnande ligger på där på sin höjd. (I snitt över kanske 200K händer)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Min hittills bästa session på SvS sedan nystart

45 minuter +318 pix -> TIMLÖN: 424 kr... inte om man kunde hålla detta över200k händer så hade man vart nöjd...

Totalt sedan nystart +692 -> timlön: 34,6 kr. Denna ska ju enligt tidigare inlägg upp lite för nivån då för att man ska vara nöjd. Men då jag lirar 2 bord (nu ibland även 3 för att få fler händer) så är det svårt att få in de händer som krävs.. Har ju typ ändå runt 25 BB/100 beronde på hur många händer i timmen man räknar, ser att folk räknar mindre än 75 händer i timmen får eventuellt lägga in ett fjärde bord när jag återvant mig vid SvS och lärt mig att bluffa tom, oavsett vad FI har alltid är dåligt på nivån, för de synar ner med vad som helst...

 

En skön hand...

 

Fi till vänster, Maitzer, har precis blivit utdragen i en stor pot så jag tror han tiltar bettar därför svagt för att jag e ganska säker på att han kommer höja ett svagt bet med vad som helst. Räknade dock inte med 4 spelare på flop.

 

***** Hand 785745776 *****

0.50/1.00 Texas Hold'em (No Limit ) - den 28 augusti 2008 17:32:03

Anna Turbo 20 (Vanlig /Cash Game )

Plats 1: chaos (70.61)

Plats 2: masse133 (70.00)

Plats 3: OscarGBG (192.41)

Plats 4: MaiZter (39.96)

Plats 5: deebo (128.09)

chaos lägg LM 0.50

masse133 lägg SM 1.00

** Giv **

chaos [N/A, N/A]

masse133 [N/A, N/A]

OscarGBG [Knh, Kns]

MaiZter [N/A, N/A]

deebo [N/A, N/A]

*** Bet Runda 1 ***

OscarGBG Höj till 2.50

MaiZter Höj till 6.00

deebo Syna 6.00

chaos Lägg

masse133 Syna 6.00

OscarGBG Syna 6.00

*** Flop(Board): *** : [8k, 2k, 4s]

*** Bet Runda 2 ***

masse133 Passa

OscarGBG Passa

MaiZter Satsa 13.00

deebo Syna 13.00

masse133 Lägg

OscarGBG Syna 13.00

*** Turn(Board): *** : [8k, 2k, 4s, 4r]

*** Bet Runda 3 ***

OscarGBG Passa

MaiZter All-in 20.96

deebo Syna 20.96

OscarGBG All-in 173.41

deebo All-in 109.09

*** River(Board): *** : [8k, 2k, 4s, 4r, 5h]

*** Showdown *** : Rake: 7.57 Totalpott: 295.57

chaos Lägger mig Vinst: 0.00

masse133 Lägger mig Vinst: 0.00

OscarGBG [Knh, Kns] Två par, knektar och fyror Vinst: 295.57

MaiZter Lägger mig Vinst: 0.00

deebo Lägger mig Vinst: 0.00

 

Min största pott sedan nystarten. Kan bara bli större...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

bra analys av QQ-handen Leffe. Självklart är inte det där standardspel vid så djupa effektiva stackar på över 240bbs+ men det var readbaserat. bhennie hade lirat hel-tiltat under kvarten jag suttit vid bordet samtidigt som bostroem varit rätt ofarlig, och hans passiva spel i handen + hur han verkade tveka inför synerna skrek typ AJ/KJ.

 

Desutom sitter jag inte direkt med 15/5/2 i stats, det var snarare 35/25/3 eller något, hade slaskat och höjt ordentligt mycket före och således hade de så smått börjat gå upp i dueller med mer marginella/sopiga händer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

PokerLeffe varför slår du inte upp Maizters höjning pre, typ till 16-17, skönare att isolera sig med få spelare där och kunna comitta han så tidigt som möjligt mot shortstacken? Eller är det bara jag som spelar jättehårt mot shortstacks, ta deras 15-40 bbs så fort som möjligt innan någon annan får dom. De känns ju så ofarliga :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

PokerLeffe varför slår du inte upp Maizters höjning pre, typ till 16-17, skönare att isolera sig med få spelare där och kunna comitta han så tidigt som möjligt mot shortstacken? Eller är det bara jag som spelar jättehårt mot shortstacks, ta deras 15-40 bbs så fort som möjligt innan någon annan får dom. De känns ju så ofarliga :)

Hade det bara varit Maitzer så hade jag slått om och troligtvis ställt han pre... men nu synade 2 efter också vilket gjorde att jag valde att syna och spela floppen.

Maitzer hade jag synat ner på flop så länge det inte kommit för många överkort, det var inte riktigt han jag var rädd för snarare de andra.

 

Men på turn s satte jag andra Fi på ett färgdrag alternativt typ A8 eller kanske 99 TT. Tror faktiskt att han reraisat QQ-AA mer på preflop och på flop, har han träffat set så har han typ...

 

Men jag hade nog bara synat ner om det inte var för att en andra 4 kom. Visst kan man se den som ett skrämselkort men jag ser inte att deebo har en 4. Har han 44 så var jag knullad ändå... (finns väll en chans för typ A4 och kanske 54 men tycker inte man kan bry sig om det, då blir man knullad...) den 4 räddar mig dock mot att typ 78, 68, 98 och T8 får två par på river...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

...Desutom sitter jag inte direkt med 15/5/2 i stats, det var snarare 35/25/3 eller något, hade slaskat och höjt ordentligt mycket före och således hade de så smått börjat gå upp i dueller med mer marginella/sopiga händer.

 

Vem slaskar inte.... blev anklagad av kungrikard för att vara standard fisk då han hade mig på 50/5/5 eller ngt (bara på typ 30 händer när jag fick mycket drag händer osv) men ändå...

 

men de händerna jag spela med han så raisa han inte (eller slaska) en enda gång typ. Att slaska lite på 0,5/1 måste väll vara standard? TPTK duger ju inte för att vinna på Svs.. man måste ju slaska in ett två par eller hålstege :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En sista kort kvällssession på 30 min efter träningen och innan tjejen ska få sitt...

+280... -> timlön drygt 480 pix! Börjar närma mig där jag vill vara konstant nu :lol:

 

Ville inte sluta.....hade en riktig "good run" och dragen satt där de skulle och och fisken drog för engång skull inte ut! ( I know! FUCKING OOOOOTROLOGT!!)

Men jag lovade tjejen att jag skulle vara med henne vid midnatt... Och det är väll bra att sluta innan fisken börjar haja att hålstegarna ska sitta igen...

 

Totalt plus nu sedan nystart på SvS är nu +972 pix, timlön: 47 kr tim... Mmm det tar sig uppåt nu... Ska akta mig för hybris dock, har ju väldigt litet urval sofar kanske 3-4K händer bara... borde kanske börja lägga in tiden jag spenderar här i timlönen också iof...

 

Nåja

Ett urval av händer som kan va kul att se (iaf för mig...)

 

Första handen:

***** Hand 786200061 *****

0.50/1.00 Texas Hold'em (No Limit ) - den 28 augusti 2008 23:28:45

Anna Turbo 45 (Vanlig /Cash Game )

Plats 1: OscarGBG (100.00)

Plats 2: Persssson (139.80)

Plats 3: isabelle10 (73.04)

Plats 4: Quirr (50.21)

Plats 5: skorpan3 (160.18)

skorpan3 lägg LM 0.50

OscarGBG lägg SM 1.00

** Giv **

OscarGBG [Kh, 9h]

Persssson [N/A, N/A]

isabelle10 [N/A, N/A]

Quirr [N/A, N/A]

skorpan3 [N/A, N/A]

*** Bet Runda 1 ***

Persssson Syna 1.00

isabelle10 Syna 1.00

Quirr Syna 1.00

skorpan3 Syna 1.00

OscarGBG Passa

*** Flop(Board): *** : [5h, 9s, 8h]

*** Bet Runda 2 ***

skorpan3 Passa

OscarGBG Satsa 5.00

Persssson Lägg

isabelle10 Syna 5.00

Quirr Lägg

skorpan3 Höj till 10.00

OscarGBG All-in 99.00

isabelle10 All-in 72.04

skorpan3 Lägg

*** Turn(Board): *** : [5h, 9s, 8h, Knh]

*** River(Board): *** : [5h, 9s, 8h, Knh, 8r]

*** Showdown *** : Rake: 3.97 Totalpott: 155.11

OscarGBG [Kh, 9h] Färg med högsta kort kung Vinst: 155.11

Persssson Lägger mig Vinst: 0.00

isabelle10 Lägger mig Vinst: 0.00

Quirr Lägger mig Vinst: 0.00

skorpan3 Lägger mig Vinst: 0.00

 

Tack så mkt! Gissar på syn med sämre flushdrag och att jag ledde hela tiden.

 

2 händer senare samma bord:

***** Hand 786202177 *****

0.50/1.00 Texas Hold'em (No Limit ) - den 28 augusti 2008 23:30:22

Anna Turbo 45 (Vanlig /Cash Game )

Plats 1: OscarGBG (183.07)

Plats 2: Persssson (135.80)

Plats 3: isabelle10 (34.50)

Plats 4: Quirr (52.12)

Plats 5: farbror b (199.00)

farbror b lägg LM 0.50

OscarGBG lägg SM 1.00

isabelle10 lägg AM 1.50

** Giv **

OscarGBG [10r, 9h]

Persssson [N/A, N/A]

isabelle10 [N/A, N/A]

Quirr [N/A, N/A]

farbror b [N/A, N/A]

*** Bet Runda 1 ***

Persssson Höj till 2.00

isabelle10 Syna 2.00

Quirr Syna 2.00

farbror b Lägg

OscarGBG Syna 2.00

*** Flop(Board): *** : [10s, 10h, 5s]

*** Bet Runda 2 ***

OscarGBG Passa

Persssson Satsa 3.00

isabelle10 Lägg

Quirr Syna 3.00

OscarGBG Höj till 21.00

Persssson Syna 21.00

Quirr Syna 21.00

*** Turn(Board): *** : [10s, 10h, 5s, 5k]

*** Bet Runda 3 ***

OscarGBG Passa

Persssson Passa

Quirr Passa

*** River(Board): *** : [10s, 10h, 5s, 5k, 6r]

*** Bet Runda 4 ***

OscarGBG Satsa 36.00

Persssson Syna 36.00

Quirr Lägg

*** Showdown *** : Rake: 3.59 Totalpott: 140.41

OscarGBG [10r, 9h] Kåk Vinst: 140.41

Persssson Lägger mig Vinst: 0.00

isabelle10 Lägger mig Vinst: 0.00

Quirr Lägger mig Vinst: 0.00

farbror b Lägger mig Vinst: 0.00

 

Gissar på syn med A högt flush drag från FI, eventuellt en 5...tack iaf...

 

Sista handen jag spela:

***** Hand 786237341 *****

0.50/1.00 Texas Hold'em (No Limit ) - den 28 augusti 2008 23:58:00

Anna Turbo 27 (Vanlig /Cash Game )

Plats 1: Rallarbo1 (36.34)

Plats 2: Mork (100.78)

Plats 3: OscarGBG (124.73)

Plats 4: Foxaren (57.00)

Plats 5: Diabole (65.41)

Foxaren lägg LM 0.50

Diabole lägg SM 1.00

** Giv **

Rallarbo1 [N/A, N/A]

Mork [N/A, N/A]

OscarGBG [9r, 9h]

Foxaren [N/A, N/A]

Diabole [N/A, N/A]

*** Bet Runda 1 ***

Rallarbo1 Syna 1.00

Mork Lägg

OscarGBG Höj till 4.00

Foxaren Syna 4.00

Diabole Syna 4.00

Rallarbo1 Syna 4.00

*** Flop(Board): *** : [8r, 6h, 2k]

*** Bet Runda 2 ***

Foxaren Passa

Diabole Satsa 3.00

Rallarbo1 Lägg

OscarGBG Höj till 14.00

Foxaren Syna 14.00

Diabole Syna 14.00

*** Turn(Board): *** : [8r, 6h, 2k, 3k]

*** Bet Runda 3 ***

Foxaren Passa

Diabole Satsa 4.00

OscarGBG Höj till 70.00

Foxaren Lägg

Diabole All-in 47.41

*** River(Board): *** : [8r, 6h, 2k, 3k, 10h]

*** Showdown *** : Rake: 3.81 Totalpott: 149.01

Rallarbo1 Lägger mig Vinst: 0.00

Mork Lägger mig Vinst: 0.00

OscarGBG [9r, 9h] Par i nior Vinst: 149.01

Foxaren Lägger mig Vinst: 0.00

Diabole Lägger mig Vinst: 0.00

 

Kan det vara en A8 hos FI som ger mig en sista avskedpott innan jag går.

 

Godnatt ses imon på borden!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1900kr kvar för att uppnå målet på 10k i rulle, 2 dygn kvar att spela, varav en natt är jag ledig och en ere jobb sååå det blir jävligt tufft. Ska ner till sibylla å dra en kebab + köpa lite godis å cola på konsum sen blire fan att nöta fram tills träningen börjar ikväll, jag SKA nå månadsmålet!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hehe bara för det lirade jag en kort men bra och intensiv sess nyss. 2st bord 0.5-1 och 2st bord 1-2. Plussade ca 150kr på 0.5-1borden och jättemycket på de två 1-2borden. Är nu bara 780kr från mitt mål på 10k! Och fortfarande 2 dygn kvar att spela. Det ser helt plötsligt möjligt ut.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hehe bara för det lirade jag en kort men bra och intensiv sess nyss. 2st bord 0.5-1 och 2st bord 1-2. Plussade ca 150kr på 0.5-1borden och jättemycket på de två 1-2borden. Är nu bara 780kr från mitt mål på 10k! Och fortfarande 2 dygn kvar att spela. Det ser helt plötsligt möjligt ut.

 

Få inte hybris bara, risk att man torskar då. Hur många händer blir det per månad om du har målet som 10K i vinst?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...