Haslo Postad 5 Augusti , 2008 Rapport Postad 5 Augusti , 2008 nej men av två lika charmiga killar så är det större chans att få ligga om man är framgångsrik. Det garanterar jag. Jag menar om du har 1 öga 1 ben 1 arm osv så ere klart som fan du inte får ligga oftare än någon som ser normal ut. Men som sagt så ere självklart att det hjälper om du är framgångsrik och inte är ett monster. Finns väl massor av exempel på detta. Citera
FlippFlopp Postad 5 Augusti , 2008 Rapport Postad 5 Augusti , 2008 nej men av två lika charmiga killar så är det större chans att få ligga om man är framgångsrik. Det garanterar jag. Jag menar om du har 1 öga 1 ben 1 arm osv så ere klart som fan du inte får ligga oftare än någon som ser normal ut. Men som sagt så ere självklart att det hjälper om du är framgångsrik och inte är ett monster. Finns väl massor av exempel på detta. tror du överdriver hur tungt det väger ..men klart det hjälper göra dig mer intressant om du har ett stabilt o intresserande yrke. Citera
Haslo Postad 5 Augusti , 2008 Rapport Postad 5 Augusti , 2008 tror du överdriver hur tungt det väger ..men klart det hjälper göra dig mer intressant om du har ett stabilt o intresserande yrke. Mja lite kanske, mest för att göra min poäng Men det är ju fortfarande så att det hjälper. Citera
XeroxFin Postad 5 Augusti , 2008 Rapport Postad 5 Augusti , 2008 Om man får gå tillbaka till den ursprungliga frågan: "tjänsteföretagare". Tjänsten är naturligtvis att du låter folk spela poker mot dig. Kanske försäljare inom servicebranchen vore ett annat förslag? Citera
Pokermannen_ Postad 5 Augusti , 2008 Författare Rapport Postad 5 Augusti , 2008 Jobbar med spelmissbrukare. hahaha klockrent Citera
MRogo Postad 5 Augusti , 2008 Rapport Postad 5 Augusti , 2008 Yrkesfiskare Jobbar med spelmissbrukare. Så jävla klockrent:-) Citera
Dionysos Postad 5 Augusti , 2008 Rapport Postad 5 Augusti , 2008 massa tjat om att ligga. jag brukar köra med en av 2 följande saker: 1 jag är stridspilot, låter stört flashigt och man kan inte få några jobbiga följdfrågor som inte kan besvaras, ledsen jag har tystnadsplikt. 2 jag är trummis/gitarist/manager/nåt annat i ett tillräckligt känt band för att hon hört talas om det men inte så känt att hon har en aning om hur jag isåfall skulle se ut. btw. hylla Investerare i kortsiktiga högriskprojekt. Det blir min titel from now on. Citera
Recommended Posts