kravmärkt Postad 3 Augusti , 2008 Rapport Postad 3 Augusti , 2008 Adonis112: camel i dont understand how u can give this guy money after he lied pretending he was some random Adonis112: just think about that Shahin86: there is much things u dont understand Shahin86: poker is one Haha underhållning på hög nivå Citera
Bossebo Postad 3 Augusti , 2008 Rapport Postad 3 Augusti , 2008 Verkar ju vara en smått halvosympatisk herre du möter. Iofs kan han väl knappast vara mycket över 18 år med tanke på hans sociala kompitens bland främmande människor Citera
Juggler Postad 3 Augusti , 2008 Rapport Postad 3 Augusti , 2008 Shahin86: use more caps plz Shahin86: maybe u will be more correct than OMG Citera
MaeSandro Postad 3 Augusti , 2008 Rapport Postad 3 Augusti , 2008 sista nu och han flippar sönder Citera
Shahin86 Postad 3 Augusti , 2008 Rapport Postad 3 Augusti , 2008 27-23.. Spelade sista 20 ganska dåligt o sista 6 förskräckligt dåligt, men skönt o vinna. Citera
Mr Zero Postad 3 Augusti , 2008 Rapport Postad 3 Augusti , 2008 Grattis! Vad var gnället om att du ljugit om? Citera
John_J Postad 3 Augusti , 2008 Rapport Postad 3 Augusti , 2008 Hehehe, vilken nolla. Råtilt i chatten efter att han blivit ägd. Snacka om dålig förlorare. Fick du dina 1500$ ? Citera
Shahin86 Postad 3 Augusti , 2008 Rapport Postad 3 Augusti , 2008 Är kvar i million med semifin stack så kan ej sova än. Jadu, kan jag ju inte riktigt säga (= Om vi säger såhär, Othellos konto var här ett tag, och han bad mig spela en 1k hu sng medans han va på toa Utmaningen kom på det kontot, o jag sa att jag måste byta konto för att få in deg nog o kunna spela utmaningen. Jag sa att han möter samma människa, och om han har några tvivel om det så kan han säga till inom 10 games så kan vi cencel utmaningen. Men det kom han på när han låg under stort att helt plötsligt var jag inte samam person. Bara whine från hans håll, man märker ganska rejält på min spelstil att jag är jag. Edit; var förklaring till vad han mena med lögn.. Och ja, jag har fått rejken. La själv 1000 som han skulle få ifall jag inte fullföljde. Fick dom också Citera
popquee Postad 3 Augusti , 2008 Rapport Postad 3 Augusti , 2008 haha kul att se! Hoppas han försöker sig på 5k.. Citera
Shahin86 Postad 3 Augusti , 2008 Rapport Postad 3 Augusti , 2008 Underbart! Bra jobbat! Tack (= O tack för allt hejjande o stöd, mysig känsla, man blir nästan sugen o starta dagbok igen Ska rensa ipoker o vinna million sen kan man vila lite. Citera
cobb89 Postad 3 Augusti , 2008 Rapport Postad 3 Augusti , 2008 Tack (= O tack för allt hejjande o stöd, mysig känsla, man blir nästan sugen o starta dagbok igen Ska rensa ipoker o vinna million sen kan man vila lite. haha.. kaxigt Citera
Recommended Posts