Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Brukar aldrig gnälla på på otur och varians annars, men nu får det fan vara nog. Någon som har förslag på nån ny sida för NL 1/2 och NL 2/4?

Har aldrig varit maken till utdragningsfrekvens. Har sett allt och då menar jag alllt, tex str8flush med 89s som får se sig slagen på TJQs. Idag var det JJ på flopp J88. Aldrig mer Full Tilt, aldrig i helvete. Kan ju fan inte stämma som det går till där....

JÄvla satans skitsida

Postad
Brukar aldrig gnälla på på otur och varians annars, men nu får det fan vara nog. Någon som har förslag på nån ny sida för NL 1/2 och NL 2/4?

Har aldrig varit maken till utdragningsfrekvens. Har sett allt och då menar jag alllt, tex str8flush med 89s som får se sig slagen på TJQs. Idag var det JJ på flopp J88. Aldrig mer Full Tilt, aldrig i helvete. Kan ju fan inte stämma som det går till där....

JÄvla satans skitsida

Håller med dig om att full tilt känns riggad. Jag spelar mycket HU 1/2 & 2/4 och har åkt på världens otur i FÖR många händer. Vi kanske bara har otur? :P

Ska du spela med dollar, sek eller euro?

Jag rekommenderar redbet. Skön klient och snabba uttag.

Postad

Har lugnat ner mig nu, ytterliggare ett inköp är inget som svider så farligt men sån jävla otur jag haft under lång tid nu räcker ändå för att jag ska lämna FTP efter att varit trogen kund i snart 2 år.

Är ju van vid dollar från FTP men Euro går väl att vänja sig vid antar jag. Tidigare körde jag stenhårt på Crypto men där verkar det vara så lite spelare numera, annar är det nog där jag vunnit klar mest pengar.

Postad

Haha, välkommen till klubben. Man sitter med världens hand och sen på rivern får dom en bättre hand, det är så jävla sjukt. Och ja, jag är 100% säker på att FTP är riggat. Det som var sjukast idag var ju att jag floppade stege och går all-in(turnering), en kille callar och då satt han med K8 suited och tror du inte på fan att han får färg på rivern?

Postad

Stänger denna. Plocka upp pucken i konspiratonstråden eller skriv något kreativt i resultatdelen.

Grattis! Ni har inte läst ännu en jävla whinetråd i onödan. Här kommer nämligen en länk till en tragikomisk musikal av Joss Whedon som var mannen bakom Buffy the vampire slayer och lite andra tv-serier. Grymt bra tycker jag.

Dr Horrible's sing-along-blog

Brainslicer, du är väl ett fan?