Klyka Postad 16 Augusti , 2008 Rapport Postad 16 Augusti , 2008 It's On! (hämtar popcorn) Måste nog tyvärr göra dig besviken. Har egentligen ingen ork o lust att mata djenstrollet längre. Hans argumentationsteknik är ett hopplöst fall och alla hans trådar är tågkrasher. Men jag tar gärna lite popcorn.. Citera
Djens Postad 16 Augusti , 2008 Författare Rapport Postad 16 Augusti , 2008 Du svarade inte på frågan? Och FYI så är jag längre än dig, fråga vem som helst som träffat oss båda. Så..hur är det att vara kort, fattig och ha mindervärdeskomplex? Svara på frågan och kom inte med motfrågor denna gång. Alla jag vet som läser på PF uppfattar dig ju ändå så... Vi kan ju ta en fråga till, hur känns det att vara den mest hatade moderatorn på PF? Citera
jm_j Postad 16 Augusti , 2008 Rapport Postad 16 Augusti , 2008 Ska väl också få trolla lite... PLO 1/2 cent eller annan snuskigt låg nivå som fylleslask med maxinköp är überkul. I No Fold´em Hold´em är det så jävla mycket svårare att dra ut. Citera
mr-flow Postad 16 Augusti , 2008 Rapport Postad 16 Augusti , 2008 Jag hade gärna spelat PLO istället för NLT. Men jag är på tok för dålig. Jag är redan innan kass på CG och plussar mkt mer "stabilt" på MTTs, men som sagt, jag hade gärna lärt mig plo istället för NLT. Skitsamma i variansen, jag är en rötkuk så de e lugnt. Citera
Klyka Postad 17 Augusti , 2008 Rapport Postad 17 Augusti , 2008 Har egentligen ingen ork o lust att mata djenstrollet längre. Hans argumentationsteknik är ett hopplöst fall och alla hans trådar är tågkrasher. Du svarade inte på frågan?Och FYI så är jag längre än dig, fråga vem som helst som träffat oss båda. Så..hur är det att vara kort, fattig och ha mindervärdeskomplex? Svara på frågan och kom inte med motfrågor denna gång. Alla jag vet som läser på PF uppfattar dig ju ändå så... Vi kan ju ta en fråga till, hur känns det att vara den mest hatade moderatorn på PF? I rest my case.. Citera
Recommended Posts