Djens Postad 2 Augusti , 2008 Rapport Postad 2 Augusti , 2008 Hej! Jag tänkte få mer information om vad folk på forumet gillar! Gillar ni texas eller omaha? och varför? Skriv gärna. Vi får alltså veta saker det som står nedan här! Citera
slowboy Postad 2 Augusti , 2008 Rapport Postad 2 Augusti , 2008 Omaha ftw =)... orka sitta grinda texas, ACTION is da shit ^^ Citera
pisak84 Postad 2 Augusti , 2008 Rapport Postad 2 Augusti , 2008 båda... texas vinner jag mer i så det blire väl om jag får välja... Citera
bigdwarf Postad 2 Augusti , 2008 Rapport Postad 2 Augusti , 2008 Texas, pallar inte med utdragningarna i omaha.. Citera
Rebonius Postad 2 Augusti , 2008 Rapport Postad 2 Augusti , 2008 Älska varians <3 NLT passar bättre som turneringsform och PLO bättre som cashgame. Fullring PLO suger dock riktigt hårt så länge man inte shortstackar. Citera
popquee Postad 2 Augusti , 2008 Rapport Postad 2 Augusti , 2008 Texas, Texas och åter Texas. Har enbart spelat en handfull timmar Omaha och blev utdragen som favorit fler gånger än under hela livet som Texas spelare tror jag... Citera
devalanteriel Postad 2 Augusti , 2008 Rapport Postad 2 Augusti , 2008 Är du helt säker på att du vill ha den här frågan i Texas-delen av forumet? Citera
-sara- Postad 2 Augusti , 2008 Rapport Postad 2 Augusti , 2008 Omaha såklart:-D texas blir ju så tråkigt Citera
thefman Postad 2 Augusti , 2008 Rapport Postad 2 Augusti , 2008 djens erkänn att den här diskussionen i själva verket borde handla om omaha eller aktier fisk =) Citera
misternils Postad 2 Augusti , 2008 Rapport Postad 2 Augusti , 2008 Texas tyvärr... Det skulle vara grymt kul att spela mer omaha om man kunde hantera svängningarna Citera
Matfrid Postad 2 Augusti , 2008 Rapport Postad 2 Augusti , 2008 Hej! Jag tycker om Omaha för man får så fina händer. Citera
DINNERDOG Postad 3 Augusti , 2008 Rapport Postad 3 Augusti , 2008 Skulle gärna vilja vara bättre på PLO. För tillfället får dock mina vinster i holdem betala för mitt omahaspel Citera
Sideshow Postad 3 Augusti , 2008 Rapport Postad 3 Augusti , 2008 Holdem i turnering, cashgame blir PLO. HE cashgame blir för tajt om det inte är ante med. Citera
Trillske Postad 3 Augusti , 2008 Rapport Postad 3 Augusti , 2008 Texas. PLO är lite som vänd-tia eller nåt; kul på fyllan men rätt retarded. Citera
49592 Postad 3 Augusti , 2008 Rapport Postad 3 Augusti , 2008 Motståndet är sämre vad gäller PLO så that's my shit. Citera
Djens Postad 3 Augusti , 2008 Författare Rapport Postad 3 Augusti , 2008 Är du helt säker på att du vill ha den här frågan i Texas-delen av forumet? Jag är säker till minst och max 50%. djens erkänn att den här diskussionen i själva verket borde handla om omaha eller aktier fisk =) Javisst, jag ska slänga två makrillar i din säng. Själv tycker jag nog bäst om Omaha, eller turneringstexas. Eller varför inte speedway? Ett tips är f.ö. att inte rengöra möss med Ajax professional. Citera
Klonkbarn Postad 3 Augusti , 2008 Rapport Postad 3 Augusti , 2008 Älska varians <3NLT passar bättre som turneringsform och PLO bättre som cashgame. Fullring PLO suger dock riktigt hårt så länge man inte shortstackar. +1 Citera
Klyka Postad 15 Augusti , 2008 Rapport Postad 15 Augusti , 2008 Tittat allt djupare i glaset på sistone? Citera
Djens Postad 16 Augusti , 2008 Författare Rapport Postad 16 Augusti , 2008 Tittat allt djupare i glaset på sistone? Fortfarande kort, fattig och med mindervärdeskomplex? Citera
Klyka Postad 16 Augusti , 2008 Rapport Postad 16 Augusti , 2008 Fortfarande kort, fattig och med mindervärdeskomplex? Om jag inte missminner mig så når väl din hjässa ungefär upp till hakspetsen på mig? Citera
jackbalsam Postad 16 Augusti , 2008 Rapport Postad 16 Augusti , 2008 Om jag inte missminner mig så når väl din hjässa ungefär upp till hakspetsen på mig? It's On! (hämtar popcorn) Citera
Recommended Posts