krippe69 Postad 1 Augusti , 2008 Rapport Postad 1 Augusti , 2008 Nu råder total förrvirring i mitt lilla huvud. Spelade en "2X Your vip-status" turnering igår. Vinnaren skulle bli uppgraderad till Goldstar, plats 2-99 upp till silverstar. Kom nånstans mellan 2-99, ska då bli silverstar. Har sedan fått 3 mail från PS, första ett grattismail till min Goldstar uppgradering med alla villkor...fine tänkte jag PS är generösa idag. Sedan ett till likadant, grattis till Goldstar....jäklar vad PS tjatar de är ju riktigt sjyssta.. Det tredje sorry sorry, vi menade silverstar... Men har fortfarande inte fått det officiella Silverstarmailet med villkoren. Snälla POKERSTARS låt mig få behålla min Goldstatus Det fixar ni väl, POKERSTARSMartin, POKERSTARSKarl? Citera
PokerStars_Martin Postad 2 Augusti , 2008 Rapport Postad 2 Augusti , 2008 Hej krippe69, Tyvärr ligger inte detta på vårt bord, jag får be dig att kontakta support@pokerstars.com så vidarebefodrar de dig till rätt person/avdelning. Ledsen att jag inte kunde hjälpa till. Hälsningar, Martin K PokerStars Support Team Citera
Recommended Posts