piteer Postad 30 Juli , 2008 Rapport Postad 30 Juli , 2008 På vissa sidor finns det NL CAP, vilket jag har testat på lite. (CAP är när man max kan förlora 30bb per hand) Jag undrar vad man måste förändra i sitt spel i jämförelse med vanlig NL Holdem. Citera
Söder1491911528 Postad 30 Juli , 2008 Rapport Postad 30 Juli , 2008 jag fattar inte, det måste ju bli som att alla spelar med ministackar? Citera
LuckyStar5.1 Postad 30 Juli , 2008 Rapport Postad 30 Juli , 2008 jag fattar inte, det måste ju bli som att alla spelar med ministackar? Testat spela dett några gånger och visst är det så att det är som att spela mot shortstacks men borden omsätter mer $ / flopp och mer händer spelas. Iaf när jag spelade detta på pokerstars. Citera
HenkeCFC Postad 18 Augusti , 2008 Rapport Postad 18 Augusti , 2008 På vissa sidor finns det NL CAP, vilket jag har testat på lite.(CAP är när man max kan förlora 30bb per hand) Jag undrar vad man måste förändra i sitt spel i jämförelse med vanlig NL Holdem. jo spelar som om du har 30 bb höj mindre pre cb mindre osv spela också tajtare tänk på att låga pp inte är värda så mycket och sc sen bara tryck in det och klonka:mrgreen: Citera
Recommended Posts