pink-piraya Postad 22 Juli , 2008 Rapport Postad 22 Juli , 2008 Hej pokergudar Någon mer än jag som har trubbel med att klienten på 24hpoker laggar rejält. Spelade under 1 timme just, orkade inte mer för klienten "frös" ett antal gånger. Det va inte jag som tappade uppkoppling, utan allt stod still i nån till ett par minuter... sen fortsatte allt, ingen va sit-out eller någe. Mailade supporten, som givetvis sa att det va lagg mellan ISP och deras server, troligt att alla skulle få det samtidigt.?!? Citera
redlineer Postad 22 Juli , 2008 Rapport Postad 22 Juli , 2008 Frös till flera gånger under de 30 min jag spelade. Citera
pink-piraya Postad 22 Juli , 2008 Författare Rapport Postad 22 Juli , 2008 Frös till flera gånger under de 30 min jag spelade. Det suger juh rätt hårt. Vart så länge ? Citera
redlineer Postad 22 Juli , 2008 Rapport Postad 22 Juli , 2008 Det suger juh rätt hårt.Vart så länge ? Bara idag, i fredags kom jag inte ens in iof. Citera
jason Postad 22 Juli , 2008 Rapport Postad 22 Juli , 2008 servern hade hicka idag, 3-4ggr som det frös men det är nog första gången på ett ½ år som jag varit med om något liknande, så överlag tycker jag nätvärket är väldigt stabilt. Citera
pink-piraya Postad 22 Juli , 2008 Författare Rapport Postad 22 Juli , 2008 servern hade hicka idag, 3-4ggr som det frös men det är nog första gången på ett ½ år som jag varit med om något liknande, så överlag tycker jag nätvärket är väldigt stabilt. Okej, första gången på lääänge som jag lirade på 24h idag, så kanske inte ska förkasta den än Speciellt som det va hyfsat med bra game Citera
Recommended Posts