PokerShark123 Postad 22 Juli , 2008 Rapport Share Postad 22 Juli , 2008 Hallå, jag vet att det fanns en bonus räknare för ett tag sedan där man kunde räkna vilken site som hade bäst bonus för vilket cash bord man spelade och hur många bord man spelade... men jag kan inte hitta den. Någon som har ngn ideeee? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bodybuilder120 Postad 22 Juli , 2008 Rapport Share Postad 22 Juli , 2008 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
busmusen Postad 29 Juli , 2008 Rapport Share Postad 29 Juli , 2008 bonuswhores.com är det säkert du tänker på Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JagGårGul Postad 29 Juli , 2008 Rapport Share Postad 29 Juli , 2008 bonuswhores.com är det säkert du tänker på Nej, de e`vad han är...... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
travninni Postad 31 Juli , 2008 Rapport Share Postad 31 Juli , 2008 Hallå, jag vet att det fanns en bonus räknare för ett tag sedan där man kunde räkna vilken site som hade bäst bonus för vilket cash bord man spelade och hur många bord man spelade... men jag kan inte hitta den. Någon som har ngn ideeee? Du kanske tänker på den bonusräknare som finns på ********** sida. Den finns längst ner på sidan, men verkar inte fungera för tillfället. **********.com EDIT: Verkar som att forumet inte tillåter att man skriver namnet på sidan. Blev visst en massa stjärnor istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
travninni Postad 31 Juli , 2008 Rapport Share Postad 31 Juli , 2008 Men jag kan ju "kringgå" det, om ansvariga för forumet tillåter det...? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Burning Postad 31 Juli , 2008 Rapport Share Postad 31 Juli , 2008 Men jag kan ju "kringgå" det, om ansvariga för forumet tillåter det...? du kan skicka pm i detta fall om jag förstått reglerna rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
travninni Postad 1 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 1 Augusti , 2008 PokerShark123, du har PM! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts