Gå till innehåll

bästa mjukvara för pokerspel?


chikubi

Recommended Posts

Hej!

 

Jag har spelat på en del siter,,,

 

pokerstars, full tilt, svenska spel, Party Poker, paradise poker, unibet... å säkert nån till... ska testa titan och 24h nu.

 

Vad jag varit med om på alla siter är att det klagas frekvent på att mjukvaran ger fördel till low stacked spelare eller minsta handen i en all-in och andra liknande saker...

 

Kan det vara så med mjukvaran eller är det bara lite allmän paranoia?

 

Finns det någon site som undgått liknande kritik?

 

Visst har det känts som att det varit ganska hopplöst att vinna på den bättre handen på en del siter när man gått all-in så jag har också påverkats av kritiken men hoppas ju på att mjukvara inte ska påverka spelet.

 

Nått förslag på site som inte har fått sådan kritik?

 

vh/Michael

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

 

Jag har spelat på en del siter,,,

 

pokerstars, full tilt, svenska spel, Party Poker, paradise poker, unibet... å säkert nån till... ska testa titan och 24h nu.

 

Vad jag varit med om på alla siter är att det klagas frekvent på att mjukvaran ger fördel till low stacked spelare eller minsta handen i en all-in och andra liknande saker...

 

Kan det vara så med mjukvaran eller är det bara lite allmän paranoia?

 

Finns det någon site som undgått liknande kritik?

 

Visst har det känts som att det varit ganska hopplöst att vinna på den bättre handen på en del siter när man gått all-in så jag har också påverkats av kritiken men hoppas ju på att mjukvara inte ska påverka spelet.

 

Nått förslag på site som inte har fått sådan kritik?

 

vh/Michael

 

Det har sagts om alla sajter som finns

 

Riggtråden.. som kanske intresserar dig

http://pokerforum.nu/forum/onlinepoker/342-konspiration-vad-tror-ni-om-riggade-siter-infraction-foer-enskilda-hh.html

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...