SOLDforFOOD Postad 19 Juli , 2008 Rapport Share Postad 19 Juli , 2008 Så det var alltså du som railade häromnatten och gav mig massa värdefulla tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lisa87 Postad 19 Juli , 2008 Rapport Share Postad 19 Juli , 2008 Har du dragit in 20k denna månaden på öviningsborden?- förstår inte ens varför man spelar där om man normalt sett spelar 2.5/5 - 5/10?? http://uppladdning.net/bilder/blandat/b97a89f85b6e73a6a912e4bf4a02670f.JPG hahahahahahhaha! Du gjorde min dag! Tack! haha jag ska nog börja lira playmoney jag me! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 19 Juli , 2008 Rapport Share Postad 19 Juli , 2008 hahahahahahhaha!Du gjorde min dag! Tack! haha jag ska nog börja lira playmoney jag me! så du har inte gjort det förut? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
villerkiller Postad 20 Juli , 2008 Författare Rapport Share Postad 20 Juli , 2008 Haha willros är på G: upp 21.5 k denna månad ! Tro på det, vare sig ni vill eller inte, willros är här för att stanna...Så Gul, Partyjack och virids; AKTA ER! Du och Kees, Baluupaz och Burgendy!!! AJNBFDHSIADW WILLROS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
villerkiller Postad 20 Juli , 2008 Författare Rapport Share Postad 20 Juli , 2008 Han är tyvärr iget troll, iaf inte ett vanligt troll. Har mött han på SvS och kan väl säga att 63 handen är standard. Den dåliga attityden har han även i chatten. Tror pojken kan få en jobbig tid här på pf om han inte växer upp lite. AA handen är ju iofs löjligt sjuk men killen har ju sån magkänsla att jag börjar misstänka att han är CDS bror eller nått. Vadå dålig tid på pf?? vad menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
villerkiller Postad 20 Juli , 2008 Författare Rapport Share Postad 20 Juli , 2008 Willros vara lessen! Willros ta illa upp!! UGGHH!!!! Okej, vill ha ärligt svar: Vilka tror att jag har problem? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
folder Postad 20 Juli , 2008 Rapport Share Postad 20 Juli , 2008 Vadå dålig tid på pf?? vad menar du? Jag sade jobbig men det får tiden utvisa. Man kan få mycket hjälp och tips här på pf med rätt attityd. Spelare med stark magkänsla kan dock få det lite jobbigt tidvis ... Lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Laagen13 Postad 20 Juli , 2008 Rapport Share Postad 20 Juli , 2008 Willros vara lessen! Willros ta illa upp!! UGGHH!!!! Okej, vill ha ärligt svar: Vilka tror att jag har problem? - Det står i din rubrik till denna dagbok att du lirar 2.5/5 , 5/10 cash game. Men de ända HH's du visat upp är från 1/2 krs bord och du har blivit hittad på låtsasbord?.... Finns ju vissa tendenser till att..... jao du har problem med myterier osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
robin_911 Postad 20 Juli , 2008 Rapport Share Postad 20 Juli , 2008 Fan vikken komisk dagbok Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rAilFISH Postad 20 Juli , 2008 Rapport Share Postad 20 Juli , 2008 Willros vara lessen! Willros ta illa upp!! UGGHH!!!! Okej, vill ha ärligt svar: Vilka tror att jag har problem? Du ska få ett riktigt ärligt svar av mig. Jag tror att du har problem med din attityd. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sandis84 Postad 20 Juli , 2008 Rapport Share Postad 20 Juli , 2008 Vilket finesslöst trolleri. Gör om, gör rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
najvik Postad 20 Juli , 2008 Rapport Share Postad 20 Juli , 2008 Du ska få ett riktigt ärligt svar av mig. Jag tror att du har problem med din attityd. +1... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slaskpoker Postad 20 Juli , 2008 Rapport Share Postad 20 Juli , 2008 haha action hära, willros har ja snackat me några ggr och då har han varigt väldigt tvärtemot otrevlig i chatten, hoppas det där blev rätt nu. lycka till willroz Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BaadBoooy Postad 21 Juli , 2008 Rapport Share Postad 21 Juli , 2008 Du ska sluta skrämma fisken på 2.5-5kr Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
K_MaN Postad 21 Juli , 2008 Rapport Share Postad 21 Juli , 2008 Alltså om det är samma Wilros som jag spelat mot på SVS så är du en riktig fisk.... jag spelar mot dig dygnet runt.... jag söker upp dina bord ikväll du kommer märka när jag kommer.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
robin_911 Postad 21 Juli , 2008 Rapport Share Postad 21 Juli , 2008 Alltså om det är samma Wilros som jag spelat mot på SVS så är du en riktig fisk.... jag spelar mot dig dygnet runt.... jag söker upp dina bord ikväll du kommer märka när jag kommer.... Haha, klockrent. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltoker Postad 29 Juli , 2008 Rapport Share Postad 29 Juli , 2008 Haha, klockrent. haha, eller hur.. haha Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 30 Juli , 2008 Rapport Share Postad 30 Juli , 2008 haha, eller hur.. haha +1 hahahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltoker Postad 30 Juli , 2008 Rapport Share Postad 30 Juli , 2008 +1 hahahaha seee, du har redan lärt dig hur man gör för att vara ball som jag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
decoy Postad 30 Juli , 2008 Rapport Share Postad 30 Juli , 2008 Allvarligt, modsen borde låsa den här dagboken..helt vilseledande rubrik! Har ju inget med 2,50/5 att göra..och banna trollet..plz! :twisted: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
An0n22 Postad 31 Juli , 2008 Rapport Share Postad 31 Juli , 2008 Hur fan kan det vara en kass fold när jag sparade typ 300 kr? drog ju fan dött...Jag vet inte, du kanske gillar att dega när du drar dött Det är en kass fold för att 9/10 gånger vinner du den där handen, om inte mer Jag hade trott pockets eller en bluff i det där läget. Du raisade före floppen vad skulle han ha synat med? Knappast än tvåa, han var dålig och du hade tur. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
K_MaN Postad 8 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2008 Är han gul eller inte sett han på några dagar.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
johantheman Postad 8 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2008 Är han gul eller inte sett han på några dagar.... Han var inne igår kväll/natt med några kronor på 0,5/1. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
villerkiller Postad 28 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 28 September , 2008 Willros är Tillbakaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Asfioasfudashifsdjahoi Donk! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KOllopFiSH Postad 28 September , 2008 Rapport Share Postad 28 September , 2008 Willros är Tillbakaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Asfioasfudashifsdjahoi Donk! omg Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts