Gå till innehåll

Willros startar ny dagbok! 2.5/5 och 5/10


villerkiller

Recommended Posts

  • Svars 315
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

funderar på att dra igång några bord nu, men magen säger nej. Känns som att jag kommer torska runt 2.4 k...Man ska gå efter sin magkänsla.

 

Att gå efter magen. Det är så jag spelar poker.

 

Ett exempel från 2.5/5:

 

Jag sitter på UTG (375) med 36 klöver. Jag limpar in. Knappen (1200) raisar till 35. Lilla blinden (600) steker ett tag för att sedan RR till 120. Jag är på väg att folda, men min magkänsla sa att detta var ett bra tillfälle att syna, ifall jag skulle träffa något. Jag och Knappen synar. Flop 3 6 10. jag checkar. knappen checkar. Lilla blind trycker all in, jag och knappen synar. Turn 7 och river 2. Lilla blinden visar fram AA och knappen JJ. Vann en fin pot där, tack vare magkänslan :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

funderar på att dra igång några bord nu, men magen säger nej. Känns som att jag kommer torska runt 2.4 k...Man ska gå efter sin magkänsla.

 

Att gå efter magen. Det är så jag spelar poker.

 

Ett exempel från 2.5/5:

 

Jag sitter på UTG (375) med 36 klöver. Jag limpar in. Knappen (1200) raisar till 35. Lilla blinden (600) steker ett tag för att sedan RR till 120. Jag är på väg att folda, men min magkänsla sa att detta var ett bra tillfälle att syna, ifall jag skulle träffa något. Jag och Knappen synar. Flop 3 6 10. jag checkar. knappen checkar. Lilla blind trycker all in, jag och knappen synar. Turn 7 och river 2. Lilla blinden visar fram AA och knappen JJ. Vann en fin pot där, tack vare magkänslan :)

 

lol

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

funderar på att dra igång några bord nu, men magen säger nej. Känns som att jag kommer torska runt 2.4 k...Man ska gå efter sin magkänsla.

 

Att gå efter magen. Det är så jag spelar poker.

 

Ett exempel från 2.5/5:

 

Jag sitter på UTG (375) med 36 klöver. Jag limpar in. Knappen (1200) raisar till 35. Lilla blinden (600) steker ett tag för att sedan RR till 120. Jag är på väg att folda, men min magkänsla sa att detta var ett bra tillfälle att syna, ifall jag skulle träffa något. Jag och Knappen synar. Flop 3 6 10. jag checkar. knappen checkar. Lilla blind trycker all in, jag och knappen synar. Turn 7 och river 2. Lilla blinden visar fram AA och knappen JJ. Vann en fin pot där, tack vare magkänslan :)

 

haha, humor.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var det inte dig jag mötte några veckor sen HU 1/2....vi kan säga så här...du är betydligt bättre på SH...

 

Lycka till med spelet och målet

 

Jag kommer ärligt talat inte ihåg...men att jag skulle vara dålig HU? Det kan inte stämma, då jag praktiskt taget krossar alla som jag spelar mot. Om du vill så kan vi köra några fler matcher? IMO så är jag säker på att jag har edge mot dig

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

har fått många otrevligt kommentarer, och dagboken föddes för bara några timmar sedan. Folk jag aldrig hört om påstår att jag är otrevlig och att jag ska gula. Ge er iväg alla ni som har något emot mig. Jag ställer gärna upp att spela HU med er som hånar mig.

 

är hemma hos mormor för tillfället. Ska nog sno lite sprit av henne :-D, fest ikväll ju! 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

JAAAAAAAA!!!

 

haha duckade nyss en fet kula! :D fan det sjukaste jag varit med om !!!!

 

Sitter på knappen på 5/10 (480) med AA. Raisar upp till 40 och lilla (390) synar. Flop 222. Han checkar och jag betar 30. Nu kommer det sjuka! Han ställer rakt all in. jag är påväg att syna, men hejdar mig i sista sekunden. Jag var nästan 100 på att han aldrig skulle göra så med typ stegdrag eller 55-66, utan att det där måste vara en 2a. jag skriver NH och foldar, varpå han visar upp floppat 4tal! Snacka om sjukt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

JAAAAAAAA!!!

 

haha duckade nyss en fet kula! :D fan det sjukaste jag varit med om !!!!

 

Sitter på knappen på 5/10 (480) med AA. Raisar upp till 40 och lilla (390) synar. Flop 222. Han checkar och jag betar 30. Nu kommer det sjuka! Han ställer rakt all in. jag är påväg att syna, men hejdar mig i sista sekunden. Jag var nästan 100 på att han aldrig skulle göra så med typ stegdrag eller 55-66, utan att det där måste vara en 2a. jag skriver NH och foldar, varpå han visar upp floppat 4tal! Snacka om sjukt!

 

Cp kass fold imo

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

JAAAAAAAA!!!

 

haha duckade nyss en fet kula! :D fan det sjukaste jag varit med om !!!!

 

Sitter på knappen på 5/10 (480) med AA. Raisar upp till 40 och lilla (390) synar. Flop 222. Han checkar och jag betar 30. Nu kommer det sjuka! Han ställer rakt all in. jag är påväg att syna, men hejdar mig i sista sekunden. Jag var nästan 100 på att han aldrig skulle göra så med typ stegdrag eller 55-66, utan att det där måste vara en 2a. jag skriver NH och foldar, varpå han visar upp floppat 4tal! Snacka om sjukt!

 

 

Haha, nice fold. Har du HHn? Hur kan du tro att han har stegdrag på den brädan?

 

Om du vill ha bättre feedback på hur du spelar rekommenderar jag att du postar HHs, lättare att se då. V

 

Vad har du för mål med dagboken? Vill du få tips och feedback på hhs eller hur har du tänkt lägga upp det?

 

gl!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

har fått många otrevligt kommentarer, och dagboken föddes för bara några timmar sedan. Folk jag aldrig hört om påstår att jag är otrevlig och att jag ska gula. Ge er iväg alla ni som har något emot mig. Jag ställer gärna upp att spela HU med er som hånar mig.

 

är hemma hos mormor för tillfället. Ska nog sno lite sprit av henne :-D, fest ikväll ju! 8-)

 

Men det blir så mycket lättare att vara trevlig mot dig om du själv är trevlig och någolunda ödmjuk. Funkar inte att säga att man äger och har edge mot alla och sedan förvänta sig att folk ska vara schyssta mot dig?

 

By the way , att sno sprit av stackars mormor visar även där brist på respekt...vi har ett bolag;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...