Gå till innehåll

HUD till ongame?


gladdrkim

Recommended Posts

  • 4 weeks later...

Tja!

 

Har lite problem med denna:

 

* Open C:\Program Files\Ongame-Client\ongame.bat in an editor like Notepad. Modify it so, that Start[Ongame-Skin].exe is replaced with whatever is your equivalent of the same file. For example: StartPokerRoom.exe. Save Ongame.bat. Make a shortcut to this Ongame.bat. Drag the shortcut on to your desktop or wherever you wish to start the Ongame-client.

 

 

Spelar på pokerloco och hittar inget där jag har klienten instalerat som heter ongame.bat eller pokerloco.bat :S

 

Nån som vet hur jag löser problemet?

 

Och vad ska man göra med filen i Notepad, är ganska kass på detta med datorer :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 5 weeks later...
Tja!

 

Har lite problem med denna:

 

 

 

 

Spelar på pokerloco och hittar inget där jag har klienten instalerat som heter ongame.bat eller pokerloco.bat :S

 

Nån som vet hur jag löser problemet?

 

Och vad ska man göra med filen i Notepad, är ganska kass på detta med datorer :(

 

Har samma problem som TheFighter, nån som har lösningen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Fungerar HUD´en till PT oxå till HEM ?

 

Har testat lite olika saker som jag läst på 2+2 om hur man fixar sin HUD till ongame men aldrig fått det fungera.

Är väl lite blåst men vore riktigt nice med en guide om hur man gör med custom skins på svenska(har följt några på engelska men fungerar ej,kanske vista som är problemet).

 

Läst man ska ha det där AHK programmet för att klienten inte ska ladda ner orginal korten/borden varje gång men inte hittat nån enkel guide hur man konfar den.

 

Sugen o spela på ongame men testade redkinds nyligen och var väldigt plottrig grafik tycke jag med massa "koppar/muggar" på borden så såg knappt var knappen var när jag 5 tablade.

 

Kanske finns nån ongame site som default har väldigt ren grafik ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...