KallOödmjukDiva Postad 15 Juli , 2008 Rapport Postad 15 Juli , 2008 Är påväg att överföra min rulle till OnGame nätverket och undrar om jag ska behålla pokertracker 2 och PAHUD som jag för tillfället kör med eller om det är värt att gå över till det nya programet, Holdem Manager. Citera
TheMammut Postad 15 Juli , 2008 Rapport Postad 15 Juli , 2008 Varför inte byta till PT3?? I den är HUDen integrerad så du får den på köpet. Bytte till den från PT2 o är nöjd. Körde trial på HM men tyckte PT3 hade bättre layout. Kör med den och PokerEV som är gratis. Bästa tipset är nog at köra med TrialVersions till PT3 och HM för att prova sig fram och se vilken som passar dig bäst. GL Citera
KallOödmjukDiva Postad 15 Juli , 2008 Författare Rapport Postad 15 Juli , 2008 Yes får la bli så, syna att HUDen inte kommit till OnGame än. Blir till att vänta. Citera
Nikooo Postad 15 Juli , 2008 Rapport Postad 15 Juli , 2008 PT3 suger har massor med buggar byt till Holdem Manager. Citera
Recommended Posts