Gå till innehåll

TV: World Poker Tour säsong 3 *SPOILERVARNING*

Recommended Posts

• Svars 54
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Pillar lite på denna tråd och gör om till en TV-tråd, allt snack om hur och var man får tag på piratmaterial kommer att raderas (se våra regler, punkt 5), diskussioner om själva programmet är självklart tillåtet.

Enjoy! :)

- QoS

Postad

Jag citerar mig själv och rensar lite. :)

QoS säger:
allt snack om hur och var man får tag på piratmaterial kommer att raderas (se våra regler, punkt 5), diskussioner om själva programmet är självklart tillåtet.

Enjoy! :)

- QoS

Postad
  Krissan säger:
Har sett första avsnittet av säsong 3 nu. Jag gillar Juandas spel, och Lee gör ett riktigt skönt move också.
Ja, Juandas lay down med AQ (vs AK) är smått fantastiskt.
Postad
  Leppo säger:
Jo, men vad sysslar Scotty med ??? A9 ???

Synar en all-in utan att tveka med A9s, jag fattar inte den heller? Tror han hade nästan för stor stack för att kunna spela sitt bästa, men sen gick det mesta emot honom också :(

Postad
  earthling säger:
del två, doyle spelar ut killen fullständigt heads up det är riktig imponerande. Det avgör saken jag vill aldrig spela heads up med doyle, inte med mina egna pengar i alla fall.

såg precis avsnittet, Doyle i toppform är roligt att titta på.

Postad

Avsnitt ett:

Scotty spelar som en tomte, Juanda är jättekul att se på, Watkins (Watkinson?) spelar bra tycker jag fram till heads up.

Eli ser mycket imponerande ut!

Avsnitt två:

Paul Phillips är en jättenörd, Doyle är gud.

Postad

Har konto på DoylesRoom.com, så deras nyhetsbrev avslöjade tyvärr resultatet i omgång två, men fy fan vad nice han spelar HU. Valuebet med TT är ju riktigt fint när Lee spelar brädan...