svensk Postad 16 Mars , 2005 Rapport Postad 16 Mars , 2005 Var över en vecka sedan första avsnittet sändes av WPT season3. Ngn som har sett det? EDIT: lägger till spoilervarning i rubriken - Hjort och QoS Citera
QoS Postad 16 Mars , 2005 Rapport Postad 16 Mars , 2005 Pillar lite på denna tråd och gör om till en TV-tråd, allt snack om hur och var man får tag på piratmaterial kommer att raderas (se våra regler, punkt 5), diskussioner om själva programmet är självklart tillåtet. Enjoy! - QoS Citera
Dahl Postad 16 Mars , 2005 Rapport Postad 16 Mars , 2005 Vet någon när det börjar sändas på femma? Hittar inget på deras hemsida. Citera
slampen Postad 17 Mars , 2005 Rapport Postad 17 Mars , 2005 Skulle tippa på till vintern ! Med tanke på att WPT Championships eller vad det heter går av stapeln på bellagio till sommaren nån gång Citera
APC Postad 17 Mars , 2005 Rapport Postad 17 Mars , 2005 Jag mailade förut och frågade då svarade de att de inte hade köpt in nästa sässong. Citera
raptorjr Postad 17 Mars , 2005 Rapport Postad 17 Mars , 2005 Först ska den ju sändas klart i USA, sen dröjer det väl ytterligare nån månad innan den kommer hit. Om poker fortfarande är en lönsam affär för Kanal 5. Citera
slampen Postad 18 Mars , 2005 Rapport Postad 18 Mars , 2005 Jorå, visst kommer det att vara lönsamt för kanal5 ? Citera
Bojen Postad 18 Mars , 2005 Rapport Postad 18 Mars , 2005 Finns DVD-boxen för säsong 2 att köpa någonstans på nätet? Citera
QoS Postad 18 Mars , 2005 Rapport Postad 18 Mars , 2005 Bojen, verkar finnas på webshoppen hos WPT, släpps den 29/3 - QoS Citera
APC Postad 18 Mars , 2005 Rapport Postad 18 Mars , 2005 På amazon.com har de både wpt ses 1 & 2 Citera
Krissan Postad 19 Mars , 2005 Rapport Postad 19 Mars , 2005 Har sett första avsnittet av säsong 3 nu. Jag gillar Juandas spel, och Lee gör ett riktigt skönt move också. Citera
QoS Postad 19 Mars , 2005 Rapport Postad 19 Mars , 2005 Jag citerar mig själv och rensar lite. QoS säger: allt snack om hur och var man får tag på piratmaterial kommer att raderas (se våra regler, punkt 5), diskussioner om själva programmet är självklart tillåtet. Enjoy! - QoS Citera
cafka Postad 19 Mars , 2005 Rapport Postad 19 Mars , 2005 Krissan säger: Har sett första avsnittet av säsong 3 nu. Jag gillar Juandas spel, och Lee gör ett riktigt skönt move också. Ja, Juandas lay down med AQ (vs AK) är smått fantastiskt. Citera
Leppo Postad 19 Mars , 2005 Rapport Postad 19 Mars , 2005 Jo, men vad sysslar Scotty med ??? A9 ??? Citera
earthling Postad 19 Mars , 2005 Rapport Postad 19 Mars , 2005 del två, doyle spelar ut killen fullständigt heads up det är riktig imponerande. Det avgör saken jag vill aldrig spela heads up med doyle, inte med mina egna pengar i alla fall. Citera
bzkt Postad 19 Mars , 2005 Rapport Postad 19 Mars , 2005 Leppo säger: Jo, men vad sysslar Scotty med ??? A9 ??? Synar en all-in utan att tveka med A9s, jag fattar inte den heller? Tror han hade nästan för stor stack för att kunna spela sitt bästa, men sen gick det mesta emot honom också Citera
maxxxx Postad 19 Mars , 2005 Rapport Postad 19 Mars , 2005 earthling säger: del två, doyle spelar ut killen fullständigt heads up det är riktig imponerande. Det avgör saken jag vill aldrig spela heads up med doyle, inte med mina egna pengar i alla fall. såg precis avsnittet, Doyle i toppform är roligt att titta på. Citera
albin Postad 19 Mars , 2005 Rapport Postad 19 Mars , 2005 nog för att han äger upp killen något fruktansvärt....men denna tråd blir ju en liten spoiler för dom som fortfarande har nöjet framför sig. Citera
TANDEMCYKELN Postad 19 Mars , 2005 Rapport Postad 19 Mars , 2005 albin säger: nog för att han äger upp killen något fruktansvärt....men denna tråd blir ju en liten spoiler för dom som fortfarande har nöjet framför sig. Någon moderator kanske kan fixa till en spoilervarning i rubriken? Citera
eurythmech Postad 19 Mars , 2005 Rapport Postad 19 Mars , 2005 Avsnitt ett: Scotty spelar som en tomte, Juanda är jättekul att se på, Watkins (Watkinson?) spelar bra tycker jag fram till heads up. Eli ser mycket imponerande ut! Avsnitt två: Paul Phillips är en jättenörd, Doyle är gud. Citera
Krissan Postad 19 Mars , 2005 Rapport Postad 19 Mars , 2005 Har konto på DoylesRoom.com, så deras nyhetsbrev avslöjade tyvärr resultatet i omgång två, men fy fan vad nice han spelar HU. Valuebet med TT är ju riktigt fint när Lee spelar brädan... Citera
Indrivaren Postad 20 Mars , 2005 Rapport Postad 20 Mars , 2005 Kul att det börjar komma lite nya avsnitt nu, doyle spela bra och scoty verkade lite full eller nåt. Anuheser World select är borta, Amber rock ersätter. Citera
Freddie Postad 20 Mars , 2005 Rapport Postad 20 Mars , 2005 eurythmech säger: Avsnitt ett: Avsnitt två: Paul Phillips är en jättenörd, Doyle är gud. Philips är väl inte med i avsnitt 2 ? Citera
eurythmech Postad 20 Mars , 2005 Rapport Postad 20 Mars , 2005 Freddie säger: eurythmech säger: Avsnitt ett: Avsnitt två: Paul Phillips är en jättenörd, Doyle är gud. Philips är väl inte med i avsnitt 2 ? Han springer in och fånar sig mot slutet, när det är 2-3 spelare kvar. Citera
Recommended Posts