jonash72 Postad 9 Juli , 2008 Rapport Postad 9 Juli , 2008 Hur lång tid skall det ta innan kontot krediteras? Jag gjorde ett uttag, det är 8 dagar sen.... I övrigt verkar deras Online support ha tagit semester... /Jonas Citera
hetental Postad 9 Juli , 2008 Rapport Postad 9 Juli , 2008 10-14 dagar brukar det ta innan jag har fått mina pengar man måste ha tålamod när det gäller titan poker. Citera
baggee Postad 28 Juli , 2008 Rapport Postad 28 Juli , 2008 titanpoker är nog den segaste sidan när det gäller uttag, iafall till visakort, upp till 14 dagar, plus att de vill ha kopior på ditt ID, VISA, och en teleräkning som bevisar din adress´(Vilket egentligen är bra). Citera
hetental Postad 28 Juli , 2008 Rapport Postad 28 Juli , 2008 titanpoker är nog den segaste sidan när det gäller uttag, iafall till visakort, upp till 14 dagar, plus att de vill ha kopior på ditt ID, VISA, och en teleräkning som bevisar din adress´(Vilket egentligen är bra). jag har aldrig behövt skicka in några ID handlingar. Citera
baggee Postad 28 Juli , 2008 Rapport Postad 28 Juli , 2008 Det behövde inte jag heller förrens till i förra veckan, och jag har ändån spelat där i 6 månader. Summan jag tog ut var 2000 euro vilket är maxgränsen för visakort, kan hända att det var därför dom krävde ID handlingar av mig. Citera
Recommended Posts