Gå till innehåll

megakillah stäng


kravmärkt

Recommended Posts

  • Svars 1,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Ida e tillsammans (var det nyligen iaf) men en highstakes snubbe som spelat mkt på prima, en av de som vunnit mest där genom alla år, så kapital att spela för har hon iaf =)

 

okey, förklarar väl en del :P

 

Tjena Megakillah, ser att det går bra för dej nu, och du lirar 10/20+?. Coolt. Hursomhelst, jag spelade en hel del mot dej i vintras/våras på 2.5/5, tror vi hade ganska lika winrate. Jag nickar mOSarDej. Nu har jag lirat 2k händer på Svs sen i maj, och funderar starkt på att börja om på svenska fast lite mer seriösare den här gången.

 

Det jag undrar över är, vad hade du för winrate på 2.5/5? Orkar du kolla om du har kvar några notes/stats på mej? Upplever du att det är stor skillnad på 2.5/5 jämfört med 5/10, 10/20? Dvs, är spelarna klart bättre osv? Vad hade du för bankroll requirements när du gick upp i nivå?

 

Många frågor här...

 

MVH mOSarDEj:)

 

tja jo :P kmr inte ihåg att vi har spelat och jag hade under den tiiiden väldigt dåligt med reads. Jag hade väl cirka ~15bb/100. Skillnaden mellan 510 och 2,5/10 är rätt stora tror jag och mellan 510 och 1020 är skillnaden också rätt stor tror jag. Grinders som gör färre misstag och mindre spew tror jag...

 

I QQ handen spelar ju FI väldigt kallt om han har typ 99, TT, JJ. Rankar du honom som fisk?

 

ja fi är en spewig fisk och jag hade gjort samma spel om turn hade hade blankat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

edit:undra varför jag ens svara på en användare med en grön tattig volvo som avatar och som tydligen går fordonsettan?

 

Ja vissa har ju bil iaf, du kör ju moped fortfarande så antar att du är runt 17 år. Så jävla skönt att du jämt ska hoppa på folk när nåt går emot dig. Jag railade dig(Annica38) ett litet tag för några dagar sen och ditt spel var nog det sämsta jag sett.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja vissa har ju bil iaf, du kör ju moped fortfarande så antar att du är runt 17 år. Så jävla skönt att du jämt ska hoppa på folk när nåt går emot dig. Jag railade dig(Annica38) ett litet tag för några dagar sen och ditt spel var nog det sämsta jag sett.

 

Du var mig en häftig en.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja vissa har ju bil iaf, du kör ju moped fortfarande så antar att du är runt 17 år. Så jävla skönt att du jämt ska hoppa på folk när nåt går emot dig. Jag railade dig(Annica38) ett litet tag för några dagar sen och ditt spel var nog det sämsta jag sett.

 

Du vet ju ingenting om jag har bil eller inte och att du tror att jag kör moped bevisar ju bara vilken naiv idiot du är. Sedan skulle jag hellre köra moped än ditt gröna tattaråk.

 

Btw, ska jag ta det där med railandet seriöst? :mrgreen:

 

Så jävla skönt att du jämt ska hoppa på folk när nåt går emot dig

 

Jag vill att folk ska komma med konstruktiv kritik men du har ju knappast något av det så nu orkar jag inte ens fråga. Fast nästa gång moppen inte startar så kan jag nog höra av mig. :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja vissa har ju bil iaf, du kör ju moped fortfarande så antar att du är runt 17 år. Så jävla skönt att du jämt ska hoppa på folk när nåt går emot dig. Jag railade dig(Annica38) ett litet tag för några dagar sen och ditt spel var nog det sämsta jag sett.

Haha... Så jävla självklart det är. (att det finns krig på jorden)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja vissa har ju bil iaf, du kör ju moped fortfarande så antar att du är runt 17 år. Så jävla skönt att du jämt ska hoppa på folk när nåt går emot dig. Jag railade dig(Annica38) ett litet tag för några dagar sen och ditt spel var nog det sämsta jag sett.

 

OMG! :shock:

 

Hur kan du säga så om megakillah? Han kanske inte spelar sådär jättehögt, men nog måste NL1000-NL2000 vara högre än dina $1 sng;s? Eller du kanske multitejblar?

 

 

plzgogame:

 

[X]volvoraggare

[ ]pokerkunnig

[X]$1 player

[?]Multitejbling?

 

GOGOGO MEGAH! Jag tycker det är coolt med moped. Du skulle fan fått provköra min gamla DRAC om jag hade haft den kvar. 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...