Gå till innehåll

megakillah stäng


kravmärkt

Recommended Posts

  • Svars 1,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

megakillah har fler konton på pf.nu också. Ingen ovanlighet för dom i 17-18års åldern

 

säger du A får du säga B, vad har jag mer för konto? du säger även att jag undviker frågor om min ålder och då kan jag säga att så är inte fallet. Skulle jag vilja ljuga så skulle det inte vara något problem.

 

btw, om vi nu antar att jag är under 18, vad tjänar du på att spy ut det på pf? jag gillar inte sätter du sprider ut din skit på heller. Allt du har är massa idiotsika antaganden som anser vara bevisning nog att spy ut dina äckliga kommentarer som inte har någon som helst relevans. Beror detta verkligen på att jag ifrågasatte att du inte vågar spelar 1/2 utan 50k rulle?

 

hur gammal e du då?

 

över 18, tror jag(?)

 

Vem bryr sig om åldern?

 

Om det nu är så att Mega verkligen är 16-18 bast så är det ju nästan mer synd om er som anklagat honom. Det bevisar enbart att en 17-åring kan ha samma mognad och intellekt som en cynisk 29-åring. Meningen med internet är väl att man ska kunna "dölja" sin identitet till en viss grad? Sen att vissa utnyttjar sitt dolda ID genom att anklaga folk och tomta sig, som 60% av PF gör, så är det upp till dom. Barnsligt, är ordet.

 

good post.

 

Jag håller inte med.

 

inte jag heller. fi får ok pris på sin bluff samtidigt som jag(som spelat) högst har en marginell hand eller drag. Jag har även bra odds och min hand står rätt bra till mot hans pushrange. Att han visade upp Q5 säger väl en hel del om vilka händer han kan ha i andra liknade lägen.

 

edit:

jag har även märkt att göra jag massor av kalla bluffar och kalla calls när jag försöker spelar LAG så det ska jag försöka lägga av med.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

inte jag heller. fi får ok pris på sin bluff samtidigt som jag(som spelat) högst har en marginell hand eller drag. Jag har även bra odds och min hand står rätt bra till mot hans pushrange. Att han visade upp Q5 säger väl en hel del om vilka händer han kan ha i andra liknade lägen.

 

Så att han spelar 2par hårt är = att han bluffar hårt (och ofta)?

 

Just checkin.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tycker man kan folda turn i AJ handen 3 vägs om man spelar den sådär, problemet är att han antagligen kommer betta 2 gator med allt som slår oss och med lite bluffar (färre än vanligt pga 3way?) och vi gissar hej vilt om hans bluff-frekvens. Enda gången vi kommer få showdown efter ett bet och stå är om han fick för sig att beta en knekt på turn. Om vi däremot vet (tror oss veta) att hans bluff-frekvens är obalanserat hög kan vi syna båda gatorna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

säger du A får du säga B, vad har jag mer för konto? du säger även att jag undviker frågor om min ålder och då kan jag säga att så är inte fallet. Skulle jag vilja ljuga så skulle det inte vara något problem.

 

btw, om vi nu antar att jag är under 18, vad tjänar du på att spy ut det på pf? jag gillar inte sätter du sprider ut din skit på heller. Allt du har är massa idiotsika antaganden som anser vara bevisning nog att spy ut dina äckliga kommentarer som inte har någon som helst relevans. Beror detta verkligen på att jag ifrågasatte att du inte vågar spelar 1/2 utan 50k rulle?

 

 

lugn nu kryddan, det har inget med din kommentar att göra. Kommer inte ens ihåg den kommentaren. Angående andra kontot så kommer jag ihåg en post förr i din dagbok där du skrev att du spelade med ett annat konto och du postade t om en hand från när du spelat på det kontot. Sen pga ditt sätt och att du ignorerat alla frågor om hur gammal du är sen du börja här på pf.nu är jag säker på att du inte var 18 när du skapade ditt konto på svs.

Inte för att jag bryr mig, enda anledning till att jag "spydde" ut en kommentar om din ålder var för att du undvek frågan hela tiden vilket gjorde en en aning irriterad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

irriterad för att megakillah inte vill berätta hur gammal han är? Mår du bättre av att veta hans ålder? ligger du sömnlös om nätterna för att du inte vet hur gammal han är? snälla berätta varför du blir irriterad? det är bara så jävla LOL på dig just nu...

 

berätta varför du är fag så ska jag berätta varför jag blir irriterad

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur många händer hittils?

 

35k, för mycket alltså men nu är ju fotbollen på väg ner så nu har man lite tid att döda. Ska ändå hålla igång i vinter så jag ska nog införskaffa ett gymkort.

 

not to shabby, gz

 

yea, angående mitt plus så har jag spelat dålig poker i 8k händer där jag testat diverse saker och under den tiden så har jag backat så det kunde vara bättre. Men jag är ändå nöjd och det roliga är att förra månadens storback på 45k- nu är tillbaka på rätt konto.

 

Jag tycker man kan folda turn i AJ handen 3 vägs om man spelar den sådär, problemet är att han antagligen kommer betta 2 gator med allt som slår oss och med lite bluffar (färre än vanligt pga 3way?) och vi gissar hej vilt om hans bluff-frekvens. Enda gången vi kommer få showdown efter ett bet och stå är om han fick för sig att beta en knekt på turn. Om vi däremot vet (tror oss veta) att hans bluff-frekvens är obalanserat hög kan vi syna båda gatorna.

 

blir nog enklast så, vad tycker ni andra? jag gillar ändå inte att släppa turn där(cs). Mot denna fi så tycker jag definitivt att det är syn turn och river. Han betar alla drag mellanpar, Jx och drag och han kmr nog pusha alla bluffar iaf river, checka alla mellanpar och shova Qx/set, överpar(som han aldrig har)

 

lugn nu kryddan, det har inget med din kommentar att göra. Kommer inte ens ihåg den kommentaren. Angående andra kontot så kommer jag ihåg en post förr i din dagbok där du skrev att du spelade med ett annat konto och du postade t om en hand från när du spelat på det kontot. Sen pga ditt sätt och att du ignorerat alla frågor om hur gammal du är sen du börja här på pf.nu är jag säker på att du inte var 18 när du skapade ditt konto på svs.

Inte för att jag bryr mig, enda anledning till att jag "spydde" ut en kommentar om din ålder var för att du undvek frågan hela tiden vilket gjorde en en aning irriterad.

 

tror du att jag skulle nicka kryddan!? här har man tänkt ut pfs coolaste nick och sedan tar du mig för att kalla mig kryddan. Patetiskt är ordet och nej jag är inte kryddan, var har du fått det ifrån? ännu ett av dina dumma antaganden utan grund? Angående resten av din text så måste jag få fråga, är du dum på något sätt?

 

irriterad för att megakillah inte vill berätta hur gammal han är? Mår du bättre av att veta hans ålder? ligger du sömnlös om nätterna för att du inte vet hur gammal han är? snälla berätta varför du blir irriterad? det är bara så jävla LOL på dig just nu...

 

tänkte ungefär samma sak.

 

Den här dagboken håller på att bli CDS 2 :). Men gratz till ett hittils mycket fint resultat för september mega. Hur många händer har du nött hittils?

 

se ovan.

 

två händer då...

 

här utövar jag pottkontroll på världens torraste bräda, rätt idiotiskt men jag tänkte inte vad jag gjorde. Beta för att få in det bara, jag betar ju bluff 4/6ggr så. Vetifan... vad tycker ni om min betsize river?? ska den vara mindre eller är den ok?

 

******* Hand 1 ********

 

Party Poker

No Limit Holdem Ring game

Blinds: $5/$10

5 players

Converter

 

Stack sizes:

UTG: $2598.57

CO: $2786.93

Hero: $2558.15

SB: $1401

BB: $1126.57

 

Pre-flop: (5 players) Hero is Button with :Ad::Ah:

UTG raises to $40, CO folds, Hero raises to $135, 2 folds, UTG calls.

 

Flop: :Js::3c::2s: ($285, 2 players)

UTG checks, Hero bets $215, UTG calls.

 

Turn: :Qh: ($715, 2 players)

UTG checks, Hero checks.

 

River: :Kd: ($715, 2 players)

UTG checks, Hero bets $510, UTG calls.

 

Results:

Final pot: $1735

Hero shows :Ad::Ah:

 

jag gillar ju att floata tomma händer för att alla som reraisar mig post är tom 9/10 ggr. Min bet river borde vara större antar jag men detta är vad jag kmr beta när han checkar river med QQ+ Jx och bluff? borde jag beta större med hela min range här? 680~ hade väl vart bättre antar jag? han ska ju inte få fördelaktiga odds.

 

******* Hand 2 ********

 

Party Poker

No Limit Holdem Ring game

Blinds: $5/$10

5 players

Converter

 

Stack sizes:

UTG: $446.02

CO: $2930.21

Hero: $3429.93

SB: $1505.17

BB: $2218.96

 

Pre-flop: (5 players) Hero is Button with :Jh::Qc:

2 folds, Hero raises to $40, SB folds, BB calls.

 

Flop: :Js::Jd::3d: ($85, 2 players)

BB checks, Hero bets $53, BB raises to $200, Hero calls.

 

Turn: :4c: ($485, 2 players)

BB bets $333, Hero calls.

 

River: :8c: ($1151, 2 players)

BB checks, Hero bets $480, BB calls.

 

Results:

Final pot: $2111

Hero shows :Jh::Qc:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...