adampolis Postad 4 Juli , 2008 Rapport Postad 4 Juli , 2008 Är säkert i fel kategori och härjar men jag slänger upp det ändå. Har addat mitt kontonummer osv, på moneybookers eftersom jag vill ta ut en slant. Men dom tjatar om Card Statement och kan inte hitta vad det innebär. Ska man skriva ut sitt kontoutrdag och sedan maila det till dom? har jag förståt det rätt? Såhär står det. You have entered the incorrect amount. You must wait 24 hours before we will allow you to make another attempt. Our service department will be unable to assist you during this period. Important: Please check again on your statement for the exact amount in SEK. If your credit/debit card issuer does not show the amount in SEK, you cannot verify your card with Moneybookers. Do NOT try and guess the amount! Snälla någon, Hjälp mig! Citera
Juggler Postad 4 Juli , 2008 Rapport Postad 4 Juli , 2008 De har satt in en liten summe på ditt konto som du måste skriva in i SEK för att verifiera att det är ditt kort. Citera
adampolis Postad 4 Juli , 2008 Författare Rapport Postad 4 Juli , 2008 De har satt in en liten summe på ditt konto som du måste skriva in i SEK för att verifiera att det är ditt kort. Kan det ta ett tag innan man får in pengarna? Citera
maskineri Postad 4 Juli , 2008 Rapport Postad 4 Juli , 2008 Kan det ta ett tag innan man får in pengarna? har de inte dragit typ 1.21 kronor eller ngt? för mig drog de en minimal summa (några öre), inte satte in. har du ens kollat ditt utdrag? Citera
adampolis Postad 4 Juli , 2008 Författare Rapport Postad 4 Juli , 2008 har de inte dragit typ 1.21 kronor eller ngt? för mig drog de en minimal summa (några öre), inte satte in. har du ens kollat ditt utdrag? jo såg nu, dom har dock dragit 10 Kr:) Citera
Recommended Posts