kraclob Postad 2 Juli , 2008 Rapport Postad 2 Juli , 2008 Har lite wsop steps tickets över. Kommer de att gå att använda till APPT/LAPT/EPT, eller måste jag vänta till nästa års wsop steps kommer upp? Citera
kraclob Postad 2 Juli , 2008 Författare Rapport Postad 2 Juli , 2008 Går att använda till WCOOP-steps Har dem börjat än? Hittar inte dem i klienten. Citera
Plenoptic Postad 2 Juli , 2008 Rapport Postad 2 Juli , 2008 Jadå, Events - WCOOP - Cash Sat och SNG sat Citera
PokerStars_Karl Postad 2 Juli , 2008 Rapport Postad 2 Juli , 2008 Hej, Nu har detta redan svarats på av andra forum användare men precis som sagt så: WCOOP-satelliterna har börjat. Alla överblivna WSOP Steps-biljetter går att använda i WCOOP Steps, du hittar dem under Events -> WCOOP -> Sit & Go Satelliter. Mvh, Karl PokerStars Support Citera
jepep Postad 13 September , 2008 Rapport Postad 13 September , 2008 det går att använda steps biljetterna i alla olika steps ( ept, wcoop osv..osv) det spelar ingen roll var du vann biljetten.. step 4 till ept kostar ju lika mycket som step 4 till wcoop Citera
kraclob Postad 13 September , 2008 Författare Rapport Postad 13 September , 2008 det går att använda steps biljetterna i alla olika steps ( ept, wcoop osv..osv) det spelar ingen roll var du vann biljetten..step 4 till ept kostar ju lika mycket som step 4 till wcoop Säker på detta? Vet att wsop och ept var två olika biljetter iaf. Citera
jepep Postad 13 September , 2008 Rapport Postad 13 September , 2008 Säker på detta? Vet att wsop och ept var två olika biljetter iaf. ok, då har jag antagligen fel då.. men jag är nästan helt säker på att jag använde en wcoop biljett till ett ept step Citera
kraclob Postad 13 September , 2008 Författare Rapport Postad 13 September , 2008 ok, då har jag antagligen fel då.. men jag är nästan helt säker på att jag använde en wcoop biljett till ett ept step Var ett tag sen det var så och då hade ps special wsop promotion så kanske hade nått med det att göra, men känns lite point less att de har olika step 1 osv som allt ändå är samma i slutändan borde vara ev+ för dem att göra alla step1-5 till ett gemensamt då. Citera
jepep Postad 14 September , 2008 Rapport Postad 14 September , 2008 Rättså säker på att man inte kan använda en EPT-biljett till att kvala sig in till wcoop, men däremot så hoppas jag på att man kan byta mellan olika EPTer. aa.. såg att jag hade fel där. men jag läste att en ept step kan användas i vilken appt, lapt och ept som helst.. jag kan fan inte ha fel den här gången också??? Citera
PokerStars_Karl Postad 14 September , 2008 Rapport Postad 14 September , 2008 Hej, WCOOP Steps- turneringarna tar inte emot EPT Stepbiljetter. EPT Stepbiljetter går däremot att använda för att registrera sig i APPT och LAPT Stepstuneringar utöver de lite mer självklara EPT Stepsturneringarna. En EPT Stepbiljett gäller givetvis till alla EPT Steps. Mvh, Karl PokerStars Support Citera
Recommended Posts