cab Postad 2 Juli , 2008 Rapport Share Postad 2 Juli , 2008 vad gör du med pengarna? Ska till både Båstad på lördag samt Gotland den 17e till 20e juli med Bestpoker. Gonatt. Stå och spruta skumpa för en massa pengar som alla andra under dessa helger Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 2 Juli , 2008 Rapport Share Postad 2 Juli , 2008 Gratulationer Carl, roligt att se att du lyckas så bra med både poker och tennis! Mvh FredrikDenStore - en ära Fidde liksom. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rebonius Postad 2 Juli , 2008 Rapport Share Postad 2 Juli , 2008 Skoj att se Carl! Känner du själv att du har utvecklats speltekniskt? Vill du spela PLO eller PLO/NLT mot mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thefman Postad 2 Juli , 2008 Rapport Share Postad 2 Juli , 2008 det här kan bli underhållande. sätter ett 6-pack smirnoff på kylning =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 2 Juli , 2008 Rapport Share Postad 2 Juli , 2008 wp! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sladdafan Postad 2 Juli , 2008 Rapport Share Postad 2 Juli , 2008 va gör du me pengarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
All in Postad 2 Juli , 2008 Rapport Share Postad 2 Juli , 2008 haha, brukar kika in dina bord ibland å skratta. Möter ENBART superfiskar. Nekar action till nytt nick om han slår sig ner med 100bb osv.. Så sjukt. Men väldigt smart mtp att du inte har en suck mot en bra regular. Det vet du väl om iaf? Att du vinner som du gör pga table selection enbart? eller tror du att du har edge mot vanliga spelare på 10/20+ ?? Men sjukt fina resultat! mvh en avundsjuk svensk Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 2 Juli , 2008 Rapport Share Postad 2 Juli , 2008 Det här visar väl i så fall hur jävla viktig table selection är. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dead-Inside Postad 2 Juli , 2008 Rapport Share Postad 2 Juli , 2008 haha, brukar kika in dina bord ibland å skratta. Möter ENBART superfiskar. Nekar action till nytt nick om han slår sig ner med 100bb osv.. Så sjukt. Men väldigt smart mtp att du inte har en suck mot en bra regular. Det vet du väl om iaf? Att du vinner som du gör pga table selection enbart? eller tror du att du har edge mot vanliga spelare på 10/20+ ?? Men sjukt fina resultat! mvh en avundsjuk svensk Tänkte just påpeka att senast, innan CDS la ner dagboken gick han personligen ut med att han inte spelar när det inte sitter fin fisk som kan donera till honom. Detta är givetvis väldigt väldigt bra gameselection och, ja, man kan knappast klaga på gratis pengar. Men det ger tyvärr inga braggingrights, speciellt inte när man nekar action till alla utmanare som vill ha Fina resultat hur som, fortsätt ge mig underhållning. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
All in Postad 2 Juli , 2008 Rapport Share Postad 2 Juli , 2008 Det här visar väl i så fall hur jävla viktig table selection är. klart de är.. iaf om man är halvdålig på poker! men spelar man nl2k+ så är de lite märkligt att man inte spelar std 100bb kassa grinders. Därför ja undrade om han vet om att han är ganska dålig. ok? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 2 Juli , 2008 Rapport Share Postad 2 Juli , 2008 klart de är.. iaf om man är halvdålig på poker!men spelar man nl2k+ så är de lite märkligt att man inte spelar std 100bb kassa grinders. Därför ja undrade om han vet om att han är ganska dålig. ok? Det låg inga värderingar i det jag skrev, utan bara ett konstaterande av hur underskattat table selection är. Sen är det väl bara bra att han vet sina egna begränsningar. Det är ändå pengarna som räknas i slutändan. Skryträttigheter betalar inga räkningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AAisking Postad 2 Juli , 2008 Rapport Share Postad 2 Juli , 2008 Fina resultat! De som klagar på din table selection har inte en aning om hur viktigt det är för att få en bättre edge. Fortsätt tugga i dig fiskarnas bankrullar. Härligt att se. Grattis!! M Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thefman Postad 2 Juli , 2008 Rapport Share Postad 2 Juli , 2008 Sen är det väl bara bra att han vet sina egna begränsningar. Det är ändå pengarna som räknas i slutändan. Skryträttigheter betalar inga räkningar. word Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RunkRunkRunk Postad 2 Juli , 2008 Rapport Share Postad 2 Juli , 2008 Det låg inga värderingar i det jag skrev, utan bara ett konstaterande av hur underskattat table selection är. Sen är det väl bara bra att han vet sina egna begränsningar. Det är ändå pengarna som räknas i slutändan. Skryträttigheter betalar inga räkningar. Men han bygger ju hela sitt liv på skryt, så hur går det ihop? Han har nekat mig action på mina nya konton konstant också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gummo Postad 2 Juli , 2008 Rapport Share Postad 2 Juli , 2008 ......Detta är givetvis väldigt väldigt bra gameselection och, ja, man kan knappast klaga på gratis pengar. Men det ger tyvärr inga braggingrights, speciellt inte när man nekar action till alla utmanare som vill ha ............ . Alla pengarna på kontot kan jag se vad man har nytta av. Men vad ska man ha dom där braggingrightsen till? Är dom bra att ha? Är det något att eftersträva? Jag blir lite nyfiken, för det kan ju vara så att man har ett gäng och då vore det ju gött att veta vad jag ska använda dom till. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
All in Postad 2 Juli , 2008 Rapport Share Postad 2 Juli , 2008 Men han bygger ju hela sitt liv på skryt, så hur går det ihop? . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gummo Postad 2 Juli , 2008 Rapport Share Postad 2 Juli , 2008 . Citat: CDS årsresultat -------------------------------------------------------------------------------- Hej, det var längesen jag skrev här och jag ska inte vara långvarig. Jag tänkte bara presentera mitt årsresultat hittills för er som har undrat hur jag vimsat iväg. Januari : $40,677+ Februari : $64,366+ Mars : $72,889+ April : $74,481+ Maj : $69,807+ Juni : $109,444+ Juli : $10,675+ (Hittills i juni) Totalt : $442,339+ år 2008 hittills. Motsvarar : 2 661 774,83+ SEK (Mina citat-kunskaper ger inte mig några braggingrights i alla fall...... ) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
calloway Postad 2 Juli , 2008 Rapport Share Postad 2 Juli , 2008 Grattis till kanonresultat! Lev livet o njut,det är väl skönt att kunna göra det i kontrast till allt elände runtomkring i samhället o världen vi matas med dagligen. Ni som klagar att han bara selectar fisk o inte mäter sin stake med er/sharks,var fan får då fisken pengar ifrån,för inte kan ju regular fisken vinna sig till 10/20 el.50/100 inköp?Eller är det bara speltokiga pizzabagare som donerar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baliku Postad 2 Juli , 2008 Rapport Share Postad 2 Juli , 2008 Framgång och pengar stiger vissa över huvudet har jag hört... En fråga Carl , är du samma person efter dessa framgångar som du var innan både mot dina kompisar och folk du inte känner? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
IamNils Postad 2 Juli , 2008 Rapport Share Postad 2 Juli , 2008 cds into the well? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf Postad 2 Juli , 2008 Rapport Share Postad 2 Juli , 2008 jag och en polare(som e reg på dessa nivåer som f.ö. inte får action av honom) har pratat om det här, karln sitter med skumma siffror på varenda bord typ 1982 på nl2k och 4001 på 25/50 osv.. men har ändå 10 bord uppe, är det ens så att superfiskar går på detta som om man inte är en regular för att man inte har fullt inköp? han har så på varenda ett.. ser ganska komiskt ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sandis84 Postad 2 Juli , 2008 Rapport Share Postad 2 Juli , 2008 cds into the well? oooohhh, +1! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Izy Postad 2 Juli , 2008 Rapport Share Postad 2 Juli , 2008 jaaaaaa äntligen tillbaka Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sTARVIN89 Postad 2 Juli , 2008 Rapport Share Postad 2 Juli , 2008 Haha sjuka resultat salle . Kul o se att du lyckas! // Arvin Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
corgi Postad 2 Juli , 2008 Rapport Share Postad 2 Juli , 2008 Snygga resultat och ni haters som är så avundsjuka kan ju bara hålla det till sig själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts