Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Komisk att jag skulle posta ett downswing/whine-inlägg och sen direkt "råka ut för" en minrush direkt efter 1,5 veckas paus.

Grafen nedan P>1%:shock: :shock:

MgjfIYBiu.jpg

Angående att ongame muckar händer blir jag osäker nu. När man klickar på HH i table window ser man ju alltid FI:s hand. Denna kommer väl sedan med i databasen..? Rätta mig om jag har fel tack!!

Undrar hur min "långsiktiga turgraf" kan stämma så väl om det nu är "felaktig ingående data"?

(diffen mellan linjerna är i princip löjligt marginell sett över 140k händer, se mitt tidigare inlägg i denna tråd)

Postad
Komisk att jag skulle posta ett downswing/whine-inlägg och sen direkt "råka ut för" en minrush direkt efter 1,5 veckas paus.

Grafen nedan P>1%:shock: :shock:

MgjfIYBiu.jpg

Angående att ongame muckar händer blir jag osäker nu. När man klickar på HH i table window ser man ju alltid FI:s hand. Denna kommer väl sedan med i databasen..? Rätta mig om jag har fel tack!!

Undrar hur min "långsiktiga turgraf" kan stämma så väl om det nu är "felaktig ingående data"?

(diffen mellan linjerna är i princip löjligt marginell sett över 140k händer, se mitt tidigare inlägg i denna tråd)

nix stämmer mkt väl

Postad

Från pokerevsoftware.com:

- Limited Ongame support added to the main program - please note it only works with Ongame hand histories that contain mucked cards, and hands older than 3 months may be inaccurate.
  • 1 month later...
Postad
"Ifrågasätter PokerEV för ongame

Vettefan, verkar funka bra med tanke på att min utfallslinje pendlat runt EV-linjen senaste 200k händer. Någon annan som har data som antyder att något inte stämmer?

Och....appropå anledningen till att jag startade tråden, vad sägs om all-ins i augusti hittills? P>90%

Tänk om det alltid vore såhär va? :mrgreen: :mrgreen:

goodrunaugvj2.jpg

By mr_tight at 2008-08-22

Postad
Vettefan, verkar funka bra med tanke på att min utfallslinje pendlat runt EV-linjen senaste 200k händer. Någon annan som har data som antyder att något inte stämmer?

De har tydligen ändrat nyligen så att muckade kort visas.

Postad

Förra månaden var jag 20 inköp sämre än all-in-EV på 55k händer NL200. (75 ist för 95 upp)

Denna månad är jag 15 inköp bättre än all-in-EV på 20k händer NL400. (40 upp ist för 25)

Jag trodde seriöst förra månaden att jag hade mest otur i världen men tydligen vänder det. Innan har jag spelat SvS så har inte kunnat få siffor innan.

:-)

• 3 weeks later...