bjornufknu Postad 29 Juni , 2008 Rapport Share Postad 29 Juni , 2008 Jag är övertygad om att du kommer klara det =) go himmelsdyk, go! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jamton Postad 29 Juni , 2008 Rapport Share Postad 29 Juni , 2008 Kan bara önska dej lycka till:) vad nickar du på Stars så man kan gå in och kolla hur de går för dej? Lycka till iaf / Jamton Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
himmelsdyk Postad 29 Juni , 2008 Författare Rapport Share Postad 29 Juni , 2008 vad nickar du på Stars hmm vet inte riktigt varför men jag har inte bestämt om jag ska gå ut med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ManOuchi Postad 29 Juni , 2008 Rapport Share Postad 29 Juni , 2008 Kan ju inte vara så svårt att lista ut om du går in på PS några gånger under veckan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pokerfejset Postad 29 Juni , 2008 Rapport Share Postad 29 Juni , 2008 Sjukt, gl. Du kan inte gilla sommaren eftersom du väljer juli? +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tomtetomte Postad 29 Juni , 2008 Rapport Share Postad 29 Juni , 2008 Det låter ju helt vansinnigt. Lycka till. Btw, att hålla nicket hemligt lär inte vara något problem. Du försvinner lätt i mängden av alla andra som 20-tablar tretton timmar om dygnet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 29 Juni , 2008 Rapport Share Postad 29 Juni , 2008 Hehe sant. 24tabling är inte för vanligt vad jag har hört Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hamstern Postad 29 Juni , 2008 Rapport Share Postad 29 Juni , 2008 Drick mycket vatten och ta några korta pauser där du rör på dig är mitt råd! Och lycka till, ska bli riktigt intressant att följa! Ät nyttig mat också Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hallqvist Postad 29 Juni , 2008 Rapport Share Postad 29 Juni , 2008 Kul med någon som skall göra samma sak som jag i juli Dock kommer vi inte mötas eftersom jag spelar på Microgaming, men satsar på att spela lika många timmar i alla fall. Sen har dom 10 bord max där jag spelar så kommer inte komma upp i lika många händer som du, men blir nog ändå en del! Jag är övertygad om att vi kommer klara det båda två Lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cobb89 Postad 29 Juni , 2008 Rapport Share Postad 29 Juni , 2008 Ska du klara det måste du verkligen ta pauser och röra dig som föregående skrivare skrev.. När du sitter åker blodet ner i benen/fötterna och eftersom inte musklerna används stannar en del av blodet kvar där. Eftersom blodet är syrebärande innebär detta att du kommer bli tröttare desto längre du sitter. Rekommenderar iaf 1 paus i timmen. (Förutom när du är rungood då såklart ) EDIT: Paus där du rör på dig SJÄLVKLART Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cobb89 Postad 29 Juni , 2008 Rapport Share Postad 29 Juni , 2008 Juli är för övrigt 31 dagar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 29 Juni , 2008 Rapport Share Postad 29 Juni , 2008 Juli är för övrigt 31 dagar Japp, han får ändra till "465K händer på 31 dagar" Edit: Inser nu hur sjukt det är. 15K händer / dag. Jag tycker jag lirar lagom mycket men har inte mer än 35K händer sedan slutet av april Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KingCosmoKramer Postad 29 Juni , 2008 Rapport Share Postad 29 Juni , 2008 beat: du går miste om 10k dollar i rakeback Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
weddie Postad 29 Juni , 2008 Rapport Share Postad 29 Juni , 2008 Det här hade aldrig min andra hälft låtit mig genomföra! gl Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AccessGranted Postad 29 Juni , 2008 Rapport Share Postad 29 Juni , 2008 Lycka till, du kommer behöva det. Varför provar du inte en vecka först med att spela in t ex 100k händer för att se om det överhuvudtaget är möjligt? Oftast skjuter man sig bara i foten om man sätter orealistiskt höga mål till att börja med. En person som känner att han varit ute och motionerat för lite under våren gör nog ingen bra deal med sig själv om han sätter upp som mål att springa ett maratonlopp/dag under 30 dagars tid. Dessutom är han otränad och kommer förmodligen få en chock efter första milen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 29 Juni , 2008 Rapport Share Postad 29 Juni , 2008 Seriöst, hur kan du inte lira på en site med rb? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pey Postad 29 Juni , 2008 Rapport Share Postad 29 Juni , 2008 Haha. Fräsigt för fan! Lycka till! Glöm som någon sa inte att ta en bensträckare och vattenpaus då och då. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 29 Juni , 2008 Rapport Share Postad 29 Juni , 2008 Seriöst, hur kan du inte lira på en site med rb? http://pokerforum.nu/forum/889338-post9.html & http://pokerforum.nu/forum/889475-post10.html Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pedroboy Postad 30 Juni , 2008 Rapport Share Postad 30 Juni , 2008 12k händer på en dag är mitt rekord.... men då spelade jag typ 10/6 i stats och backade.... nu är jag glad om jag kommer över 1k händer på en dag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 30 Juni , 2008 Rapport Share Postad 30 Juni , 2008 R.i.p! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
himmelsdyk Postad 30 Juni , 2008 Författare Rapport Share Postad 30 Juni , 2008 tack alla som önskat lyckat till Juli är för övrigt 31 dagar jag måste flytta i slutet på månaden så kan bara spela i 30 dagar. Verkar vara många som inte tror det går, så nu blir det upp till bevis då hehe Nu kör vi..... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Othello Postad 30 Juni , 2008 Rapport Share Postad 30 Juni , 2008 Kommer bli jobbigt att uppdatera, men för guds skull, ge oss grafer och statistik då och då. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 30 Juni , 2008 Rapport Share Postad 30 Juni , 2008 Eftersom du kommer vara klar för dårhuset efter den här månaden vore det intressant om du kunde skriva ned lite punkter som speglar ditt hälsotillstånd just nu, t ex dina känslor för familj, prioriteringar i livet, etc etc, din vikt och lite andra parametrar på fysiskt hälsotillstånd. Tror du kommer ha nytta av att läsa det efter månaden slut. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Carebunny Postad 30 Juni , 2008 Rapport Share Postad 30 Juni , 2008 vad nickar du på Stars så man kan gå in och kolla hur de går för dej? Leta efter killen som sitter på 24 9max bord 13h/dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snusarn Postad 30 Juni , 2008 Rapport Share Postad 30 Juni , 2008 Först tänkte jag "kul!" när jag läste det här. Nu blir jag nästan illamående. Fytusan vad tråkigt det måste vara, bara dag 2. Men all heder om du klarar det, verkligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts