Gå till innehåll

himmelsdyk drar till Stockholm----->Alperna


himmelsdyk

Recommended Posts

Ett passande ljudbok med tanke på Cern och antimateria, måste ju vara Änglar och Demoner av Dan Brown.

Men som någon tidigare sagt att lyssna på ljudböcker och lira samtidigt är väldigt jobbigt. Jag klarar inte av det och då spelar jag bara mellan 6-8 bord. Sen själva tanken på 24 bord wow..

 

För övrigt vill jag önska dig lycka till med utmaningen det här är en av få dagböcker som jag personligen fastnat för. Det är en sjuk bedrift att bara lira 450k händer på 30 händer och slutar du plus också blir du fan i mig LEGEND här på pf.

 

Ja dä är fan inte dåligt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 867
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Har tagit kort toapaus. Kan medela att jag nu slagit mitt bottenrekord om man räknar i -innköp på antal spelade händer. Det hade gått lite bättre ett tag och jag trodde det hade vänt men dom senaste 3k händerna har varit dom sämsta hittills. Jag måste hålla mig från att posta alla händerna.

 

Har lysnat 4 kapitell av snabba cash och gillar den hitills, funkar bra att lysna och spela.

 

Nu fortsätta grinden

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har jag rätt om jag uppfattar ditt inlägg som att du tycker att det är okej bara för att det är så liten risk..?

 

För att relatera till pokern!

 

1/50 miljoner * 6 miljarder blir väl typ 400 människor?

 

Du tycker alltså att det är okej att döda i snitt 400 människor varje gång han gör det beslutet?

 

Undra om du är en bra pokerspelare..

 

:shock: , troll? Hoppas du inte blandar ihop din slutledningsförmåga med resten av ditt liv. Hur gick du från den ena till den andra?

Vet inte om jag ska bli förvånad men det du skriver är ju helt absurt. Jag tog det i fall med ett garv... :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har lysnat 4 kapitell av snabba cash och gillar den hitills, funkar bra att lysna och spela.

 

dom senaste 3k händerna har varit dom sämsta hittills.

 

:shock: :shock:

 

Lycka till med grinden. Jag blir jävligt impad om du klarar det utan att backa mer än en handfull inköp. Själv skulle jag gula första veckan med din setup.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Trailer Park Boys har nämts ett par gånger och alla som har sett det vet ju precis hur sjukt bra det är men för alla andra ett kort klipp.

 

http://www.youtube.com/watch?v=ncjeyA_mNJ4

 

 

Hinner inte leta mer nu men posta gärna era favorit klipp. Mitt är nog när ricky ska prata "space talk" när bubbles ska skjuta upp raketen. Skrattar lika mycket varje gång. :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Trailer Park Boys har nämts ett par gånger och alla som har sett det vet ju precis hur sjukt bra det är men för alla andra ett kort klipp.

 

http://www.youtube.com/watch?v=ncjeyA_mNJ4

 

 

Hinner inte leta mer nu men posta gärna era favorit klipp. Mitt är nog när ricky ska prata "space talk" när bubbles ska skjuta upp raketen. Skrattar lika mycket varje gång. :-D

 

filmen är nöten =) såsom clerks filmerna helst 2:an den är bäst

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu ger jag upp för idag. Blev den överlägset sämsta både resultatmässigt och ur frustrationsynpukt. Jag började med att förlora 6 innköp på 1000 händer sen sakta sakta jobba tillbaka allt på 15K!!! händer sen just när jag började känna att det var dags att avsluta så boom boom boom boom boom -6 innköp WTF...... Fick in det med bäst hand varje gång.

 

Jag har aldrig, ALDRIG uplevt det jag gör vid borden nu. Det handlar inte om att jag blev utdragen när jag hade si eller så. Det är som att allt är uppgjort för att jag ska förlora max eller vinna minimum och det känns som att jag spelar med öpna kort, retardsen spelar perfekt mot mig hela tiden. Märklig känsla. Jag är inte det minsta tiltad eller arg jag är alltid lugn och sansad när jag spelar det är mer än känsla WTF är det frågan om.

 

Jag vet precis vad jag skulle tänka om jag läste ovanstående i någon random spelares dagbok så jag förstår er precis.

 

Jag har spelat ca 85K händer så jag har kommit ca 20% på vägen så det finns ju gott om tid att vända tränden och även hinna med mitt livs bästa period så jag har inte gett upp än :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack ska ni ha båda 2 :-D

 

Det var inte meningen att starta den här dagboken för att gnälla när det går dåligt men eftersom det bara gått dåligt var jag tvungen att skriva av mig lite hehe. Men vill att det ska vara en öppen och skön attityd här inne, det är helt ok att dissa.... försöker komma på ett passande citat från snabba cash men det är borta GAH.

 

Har lynsat 3/4 delar nu och den är helt ok, jag gillar språket och bra berättar röst, någon som vet om det är Jens himself.

 

Ingen som postat några Trailer Park klipp, kom igen nu få se era favoriter, jag behöver muntras upp lite :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Innan jag ens fått upp alla bord har det rykt några inköp, typ så här.

 

Poker Stars, $0.25/$0.50 NL Hold'em Cash Game, 9 Players

LeggoPoker.com - Hand History Converter

 

UTG+1: $11.75

UTG+2: $16.05

MP1: $55.20

MP2: $10.15

Hero (CO): $49.25

BTN: $50

SB: $47.90

BB: $48.60

UTG: $52.90

 

Pre-Flop: 6heartnormal.gif 6diamond.gif dealt to Hero (CO)

5 folds, Hero raises to $2, BTN folds, SB calls $1.75, BB calls $1.50

 

Flop: ($6) 6spadenormal.gif Adiamond.gif Theartnormal.gif (3 Players)

SB checks, BB checks, Hero bets $4.50, SB calls $4.50, BB folds

 

Turn: ($15) 3club.gif (2 Players)

SB checks, Hero bets $10.50, SB raises to $41.40 and is All-In, Hero calls $30.90

 

River: ($97.80) Aheartnormal.gif (2 Players - 1 is All-In)

 

Results: $97.80 Pot ($3 Rake)

Hero mucked 6heartnormal.gif 6diamond.gif and LOST (-$47.90 NET)

SB showed Aclub.gif Tspadenormal.gif (a full house, Aces full of Tens) and WON $94.80 (+$46.90 NET)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Måste vara äckligt jobbigt men håll ut måste ju vända snart är det din värsta downswing ever??

 

Det är överlägset värsta om man räknar i innköp och antal spelade händer men i $$ har jag haft myyyycket större :-D Spelar ju högra bord i vanliga fall, förlorade just medan jag skriver det här med topp set mot AA som drar runna runna färg arhhh

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är överlägset värsta om man räknar i innköp och antal spelade händer men i $$ har jag haft myyyycket större :-D Spelar ju högra bord i vanliga fall, förlorade just medan jag skriver det här med topp set mot AA som drar runna runna färg arhhh

 

Vad känns värst då? Antal eller $?

 

 

Kul dagbok förresten och lycka till! :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det här är helt klart det mest frustrerande jag upplevt, att bli ägd på NL50 ofentligt över snart 100K händer suger rätt hårt.

De flesta vet ju att det är en påfrestning att försöka spela så mycket som du satt som mål och ingen räknar väll med att du kommer kunna bibehålla ditt A-game under hela perioden. :)

 

Hur ser det ut rent resultatmässigt om du skulle räkna in rakeback i ditt resultat över de 100k händerna?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

De flesta vet ju att det är en påfrestning att försöka spela så mycket som du satt som mål och ingen räknar väll med att du kommer kunna bibehålla ditt A-game under hela perioden. :)

 

Hur ser det ut rent resultatmässigt om du skulle räkna in rakeback i ditt resultat över de 100k händerna?

 

Jo det är klart att jag räknat med att tappa en aning i winrate, men inte från drygt 3PTBB/100 till -2PBB/100 :-D

 

Vet inte hur det ser ut, lite svårt att räkna ut exakt men gissar kring +2000 i bonusar.

 

Nu ska jag kolla UFC 86, borde spela men kan inte hålla mig. Sett fram emot den här länge och är grymt peppad :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...