Gå till innehåll

Kaffedopp


Zumsar

Recommended Posts

Tror det är ganska vanligt, framförallt bland killar, att man låter det rinna ut i sanden istället för att ta tag i det direkt. Gör själv så ofta och många polare med. Som du säger är det ingen bra lösning men just då när man är mitt i känns det bra att ta den enkla vägen. Men alla kan bättra sig

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 2,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

vilken sida är family guy ölspelet på!????!?!?!?!?!?!??!P?!?!?!?!??!?!?!?P!+!!?!?!?P=!?!?!?!½?!

 

Har kört denna ett par ggr

 

One Drink

 

* Cut scene

* Character consumes alcohol

* Played out stereotype

* Allusion/Reference

* Peter gets hurt

* Peter says "Sweet"

 

Two Drinks

 

* Stewie tries to kill Lois

* Stewie formulates a plan

* Stewie does something feminine

* Stewie has a weapon

* Chris becomes nervous around a girl

* Brian and Stewie fight

* Peter does "the laugh"

* Peter gives Chris bad advice

* Peter embarrasses Meg

* Visit to the Drunken Clam

* A gag is repeated

* Commercial break

* Chicken fight!

 

Three Drinks

 

* Stewie says "Victory is mine"

* Peter says "Holy crap"

* Brian has a martini

* Meg is referred to as ugly in some way

* Non-human character is shown (excluding Brian)

* Quagmire makes a sexual reference ("giggity giggity" usually counts!)

* Quahog News is shown

* Every time Cleveland Jr. laughs

* Stewie says "What the Duece!"

* Character plays the piano

* Character removes an article of clothing

* Cleveland mentions Lois

 

Four Drinks

 

* Lois's parents show up

* Make fun of © Fox

 

Five Drinks

 

* Drawn out scene (add a drink if crickets chirp)

* The "Evil Monkey" makes an appearance

 

Länk

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Innan man började spela obv.

 

Hehe, tänkte väl det. Men fan vad jag saknar en tjej. Någon som har varit inne på någon av alla dessa dejtingsajter på nätet? Hittar man någon under 120 pannor med något i huvudet där eller är det slöseri med tid?

 

Edit: Tänker inte direkt på pervosidor som klubb6.se och knullkontakt.se

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

;1356901']Har kört denna ett par ggr

 

One Drink

 

* Cut scene

* Character consumes alcohol

* Played out stereotype

* Allusion/Reference

* Peter gets hurt

* Peter says "Sweet"

 

Two Drinks

 

* Stewie tries to kill Lois

* Stewie formulates a plan

* Stewie does something feminine

* Stewie has a weapon

* Chris becomes nervous around a girl

* Brian and Stewie fight

* Peter does "the laugh"

* Peter gives Chris bad advice

* Peter embarrasses Meg

* Visit to the Drunken Clam

* A gag is repeated

* Commercial break

* Chicken fight!

 

Three Drinks

 

* Stewie says "Victory is mine"

* Peter says "Holy crap"

* Brian has a martini

* Meg is referred to as ugly in some way

* Non-human character is shown (excluding Brian)

* Quagmire makes a sexual reference ("giggity giggity" usually counts!)

* Quahog News is shown

* Every time Cleveland Jr. laughs

* Stewie says "What the Duece!"

* Character plays the piano

* Character removes an article of clothing

* Cleveland mentions Lois

 

Four Drinks

 

* Lois's parents show up

* Make fun of © Fox

 

Five Drinks

 

* Drawn out scene (add a drink if crickets chirp)

* The "Evil Monkey" makes an appearance

 

Länk

 

TY

 

hittade det gamla ändå HEHE

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte alls spelsugen ikväll, tror jag tvingar mig själv att regga till midnatt för att få med FTPs Million men efter det får det vara nog. Spelar inte på topp heller, hungrig som bara den också men tror jag har ätit färdigt för kvällen.

 

Turade rekordmycket i kvällens minsta turre, VP på SvS.

 

88 vs QQ

 

J9 vs KQ

 

AQ vs AK

 

AQ vs AK

 

Med 8 spelare kvar var jag CL men gjorde en misslyckad 3barrel på bubblan mot toppset, torskade en AQ vs AK och efter det en flipp så var det bustelibust som 6a för 6,5k kr tror jag det blev.

 

 

10 turrar kvar för kvällen, det enda måttligt intressanta är Partys HR där jag har 1,5x average med 60 pers kvar. 30 itm.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Angående ditt spel igår under railen märkte jag följande,

 

jag märkte hur smidigt du byggde din stack sakta men säkert, hade du nuts fick du betalt och du reskerade aldrig din stack i en flipp eller så..

 

just detta jag saknar i mitt game! :)

har en tendens av att för ofta flippa mig ur turrarna!

 

Sen, lycka till med träningen, ska ta tag i det jag med! får pusha varandra!

 

GL med bruden :)

Ty! Ibland flyter det på jättefint, då känns det riktigt bra men nästan lika ofta rinner sand ner i kugghjulet och allt havererar. Jag har dock blivit bättre på att undvika de värsta sandstormarna mot både regs och fiskar.

 

 

Så du sitter alltså inte bara med alla pengar, utan även alla brudar? Sick life.

 

(=

Hellre en tjej i handen än tio åt skogen!;-)

Har försökt leva efter mottot "just do it" ett tag nu och har förbättrat mig avsevärt men jag började typ på nivå 0 så det är en bit kvar :P

 

Tror jag har ett liknande problem själv, just do it!

Ibland önskar jag att man var vän med hela världen och ibland önskar jag att man var eremit. Just nu skulle jag vilja sitta ner och snacka om just exakt det här ämnet med dig, eftersom det både är trevligare + att både du och jag kan ge hela bilden utan att tvingas skriva 5 A4.:-)

 

Nåväl, jag tvingade mig själv att leva efter mottot "fuck it" för en tid sedan, längre än så tänker jag inte gå för då kommer jag vara tvungen att skriva långt.

 

Ni pokerspelare som har flickvänner. Konstig fråga men: Var har ni träffat och lärt känna dessa?

 

Hehe, tänkte väl det. Men fan vad jag saknar en tjej. Någon som har varit inne på någon av alla dessa dejtingsajter på nätet? Hittar man någon under 120 pannor med något i huvudet där eller är det slöseri med tid?

 

Edit: Tänker inte direkt på pervosidor som klubb6.se och knullkontakt.se

Nu skulle jag vilja sitta ner med dig och snacka om det här ämnet. Kan inte alla trevliga pfare ta sig till Enköping och göra mig sällskap på någon av stadens stora utbud av pubar (4-5 olika tror jag) någon gång varje vecka? Jag tar första rundan.:-)

Du verkar vara en riktigt bra människa Zumsar!
+1

Tack!=)

 

En retorisk fråga någon gärna får svara på, vilken människa är "bäst":

 

Den som egentligen inte bryr sig, men ändå kan ställa saker till rätta och finnas till?

 

Eller:

 

Den som verkligen bryr sig, men inte har förmågan/kunskapen att ställa saker till rätta och finnas till(kanske just för att den bryr sig)?

 

 

 

 

 

Sooooo. Söndagen slutade nog kring BE. 6a i VP för $1k i runda slängar. 8a i Partys HR för $3k och 19e i FTPs 150k för $1k.

 

Helgens bortamatch i handbollen slutade 23-20, tilttorsk. Jag mådde inget vidare och körde en trippelspya genom fönstret på motorvägen så att halva frukosten och vattenuppladdningen hamnade som stänk på bildörren och andra halvan på polarens bil bakom. Var tvungen att kliva av två gånger under matchen och hulka lite. Spelade ändå stabilt och nätade 5-6 bollar tror jag (varav två straffar som jag inte brukar lägga men efter brorsan bommat två kände jag för ett par gratismål i protokollet:-)).

 

Jag har även snackat med båda tjejerna, är väl inte helt utrett egentligen men bollen är inte hos mig längre (skulle nog säga att den ligger på halvplan och vilar) och bättre än så kan jag nog inte göra det i dagsläget.

 

Tror jag ska fortsätta sätta upp små delmål varje dag, för att få lite mer ordning på livet (trivs rätt bra hur jag lever nu och känner mig rofylld men tror jag kan njuta och få ut ännu mer av livet om jag sparkar mig själv i baken). Tänker inte ta det hela till överdrift men testar lite och se var vägen leder, trivs jag inte med det i fortsättningen är det ju bara att lägga ner. =)

 

 

I måndags blev det film + Risk med ett par vänner (uppvärmning inför nästa vecka, tänkte dra ihop ett större gäng och damma av gamla godingar som Monopol, Tjuv och Polis, Timber, Johnny Controletti osv).

 

 

 

Jag kom hem från handbollsträning för någon timme sedan, väldigt spelsugen men tar ett spelpass imorgon istället såvida inget väldigt speciellt dyker upp. Har tryckt i mig lite fil och müsli, kikat lite serier.

 

Har en del saker jag skulle behöva ta tag i men mjukstartar med lite standardgrejer. Imorgon ska jag:

 

:As: Kliva upp innan 12.

 

:As: Promenera 1h innan frukost (standard).

 

:As: Städa 1h (så långt ifrån standard man kan komma:oops:).

 

:As: Börja grinden vid 18 om inget speciellt kommit upp.

 

:As: Ringa ett randomnummer i telefonboken och bara höra hur allting är.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Öppnade upp fönstret för att njuta av den friska kvällsluften (inte för att lätta på trycket som man kan göra här på landet) och hittade ett riktigt fynd! En liter tranbärsjuice jag ställt på kylning tidigare men helt glömt bort.

 

Nu blir det njutning på hög nivå, välkyld tranbärsjuice + någon serie innan läggdags. NÖT! :h:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ibland önskar jag att man var vän med hela världen och ibland önskar jag att man var eremit. Just nu skulle jag vilja sitta ner och snacka om just exakt det här ämnet med dig, eftersom det både är trevligare + att både du och jag kan ge hela bilden utan att tvingas skriva 5 A4.:-)

 

Jizzed in my pants!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Öppnade upp fönstret för att njuta av den friska kvällsluften (inte för att lätta på trycket som man kan göra här på landet) och hittade ett riktigt fynd! En liter tranbärsjuice jag ställt på kylning tidigare men helt glömt bort.

 

Nu blir det njutning på hög nivå, välkyld tranbärsjuice + någon serie innan läggdags. NÖT! :h:

Jizzed in my pants!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En retorisk fråga någon gärna får svara på, vilken människa är "bäst":

 

Den som egentligen inte bryr sig, men ändå kan ställa saker till rätta och finnas till?

 

Eller:

 

Den som verkligen bryr sig, men inte har förmågan/kunskapen att ställa saker till rätta och finnas till(kanske just för att den bryr sig)?

 

Då får du först definiera bäst och vem som anser att personen är bäst. Det är bara en subjektiv tolkning, oavsett om en person har någon form av förmåga att ställa saker till rätta. Då det i sig per automatik inte är någon positiv eller negativ handling. Alla handlingar är neutrala, det är bara den meningen som du lägger i det som avgör på vilket sätt du vill betrakta det. Detta gäller för allt, hela tiden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

:Ah: Kliva upp innan 12.

 

:Ah: Promenera 1h innan frukost.

 

:Ah: Städa 1h.

 

:Ah: Börja grinden vid 18 om inget speciellt kommit upp (nåja, drog igång 19, anledning nedan).

 

:Ah: Ringa ett randomnummer i telefonboken och bara höra hur allting är (fuskade lite och ringde en polare som fyllde 20, blev middag med några vänner för att fira och därav grindförseningen).

 

 

 

 

Då får du först definiera bäst och vem som anser att personen är bäst. Det är bara en subjektiv tolkning, oavsett om en person har någon form av förmåga att ställa saker till rätta. Då det i sig per automatik inte är någon positiv eller negativ handling. Alla handlingar är neutrala, det är bara den meningen som du lägger i det som avgör på vilket sätt du vill betrakta det. Detta gäller för allt, hela tiden.

Tack för tankarna, ska fundera vidare. =)

 

 

 

Imorgon ska jag:

 

:As: Sova max 9h.

 

:As: Städa 1h.

 

:As: Boka klippningstid.

 

:As: Ringa banken och höra vad det är för fel på kontot.

 

:As: Läsa 1h innan läggdags.

 

 

 

 

Nu blir det turneringsgrind hela kvällen, spelet har sett väldigt lovande ut so far. Kommer spela ett gäng turrar med mindre startfält (Ongame och Party (omöjligt för mig att ens komma semidjupt i Partys vardagsturrar, snittar nog 45min i de turrarna)) så ikväll kanske jag kan få knipa den efterlängtade segern och köpa en ny mobil.:-)

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...