Gå till innehåll

Kaffedopp


Zumsar

Recommended Posts

Lycka till hoppas du har fru fortuna med dig :D

Tackar, tyvärr verkar det fortfarande som att jag får vänta några år till innan jag klonkar turneringar igen. =/ Bustade i 5k-eventet med AJ vs KJ på KJJ. Åkte precis i HU-eventet också med QT vs 72 på Q72 men innan dess hade både jag och motståndaren varandra i järngrepp flera gånger. Mitt bästa läge var AT vs 67 all in pre när jag hade ungefär 4,5k och Fi 1,5k.

 

 

Slutwhinat, har man inte tålamodet och psyket att stå emot variansen i MTTs så ska man inte spela, samtidigt hjälper whine inte på något sätt alls (tar ut frustrationer på andra sätt).:-) Mina sätt att ta ut ilska är väl hyfsat rumsrena i jämförelse med många andras, det sjukaste jag har gjort är väl att slita sönder en tröja jag hade på mig men det var mer för att testa hulkenkänslan än något annat egentligen.

 

 

Fortsätter nötandet, sätter mig nog med en film i bakgrunden för nu känns det tungt att bustat i kvällens två största turrar.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 2,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

 

Mina sätt att ta ut ilska är väl hyfsat rumsrena i jämförelse med många andras, det sjukaste jag har gjort är väl att slita sönder en tröja jag hade på mig men det var mer för att testa hulkenkänslan än något annat egentligen.

 

 

hmm, nått med en penna och ett ben, eller har jag fel? :-P:lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du håller jävligt hög standard på musiken du droppar här i db'n må jag säga :-D

 

Klart jag säger till om Mr Waters kommer på besök igen. Jag säger som Meta, lätt topp 3 av de bästa jag sett. Förmodligen även den bästa.

Tack! Jag har dock otroligt bred musiksmak så jag varnar för att det kanske kommer en down swing i musikväg snart, i dina ögon sett!;-)

Helt ok faktiskt, inte Laleh/Joanna Newsom-klass riktigt dock :)

Den första har jag inte hört tidigare, blev kär i den direkt!:-D

 

hmm, nått med en penna och ett ben, eller har jag fel? :-P:lol:

Attans, jag hade hoppats att folk hade glömt den gamla posten.:oops: Det var inget larv med penna inte, med en slö bordskniv ristades TILT in i låret en sommarnatt för något år sedan. Sedan dess är det sällan jag tiltar och för några dagar sedan kom jag på Lösningen med stort L. Lyssna på riktigt bra musik och tänk på hur fantastiskt bra livet är i övrigt, jag trivs verkligen med livet så då går det bara inte att tilta. Torskade exempelvis i skrivande stund en 38k-pott med AA vs JJ all in pre när avg låg på 6,3k i en stor turre, zero tilt!:-)

 

Dock tycker jag det här med människans smärtgräns är intressant (på tal om mitt ristande). Jag tror att jag har ovanligt hög smärtgräns, dock tror jag att stor del (innan man kommer till det stadiet då smärtan gör att kroppen svimmar av/förlorar känseln har med psyket att göra).

 

 

 

 

Nåväl, noveller om testande av smärtgränserrer får skrivas en annan gång. Fredagen slutade ungefär -$750. Gårdagen var dock finare och gav mig lite hopp om en ljusare framtid.:-) Kom tvåa ("borde" vunnit men man kan inte styra hur korten faller, han turade rejält) i en 12,5k på iPoker för $2k. Sista turneringen jag lirade var en liten turnering på FTP som jag efter ett långdraget finalbord fick kliva av som vinnare, $6,4k för det. Det tillsammans med T$5k-klonken gör att dagen landar på trevliga +$8,5k, känns viktigt att få en grön turneringsdag. =)

 

 

 

Kvällen har inletts riktigt, riktigt, riktigt kallt. Tror inte jag har spelat någon turnering längre än max 1,5h bortsett från FTOPS Event #24 fast där går det inte speciellt bra. Bättre går det för min stejkade vän som garanterat kommer skeppa hem det hela utan probs! =)

 

 

Här har vi en låt jag tror majoriteten av mänskligheten har svårt att gilla!

 

 

Grinden fortsätter, förhoppningsvis vänder det nu med den mycket kända dagboksinläggsriggen! =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför skulle folk hata LilWayne för?:-P

 

Tung rappare , dock har han flera bättre låtar. GLGL !

 

Han måste vara en av de fulaste kändisarna som samtidigt fått flest tjejer nånsin!

 

Kaffet, jag brukar rekommendera filmer till dig, men nu ska jag varna dig för två filmer du EJ ska se:

 

http://www.imdb.com/title/tt0814022/

 

http://www.imdb.com/title/tt0367882/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hehe oj då, kul ju! Trodde alla snåla jävla highstakesnissar ignorerade mig ;) Har fått två brev från min lilla afrikanpojke men inte orkat svara :oops:

 

Hur står det till med prioriteringarna? Svara, annars får du stryk!

 

Seriöst :) Lär vara tredje prio efter att andas och äta just nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför skulle folk hata LilWayne för?:-P

 

Tung rappare , dock har han flera bättre låtar. GLGL !

Jag är vanligtvis inget större fan av vad nu musiken han produceras kallas men det finns glimtar av småsköna låtar. =)

 

Han måste vara en av de fulaste kändisarna som samtidigt fått flest tjejer nånsin!

 

Kaffet, jag brukar rekommendera filmer till dig, men nu ska jag varna dig för två filmer du EJ ska se:

 

http://www.imdb.com/title/tt0814022/

 

http://www.imdb.com/title/tt0367882/

Har inte sett någon av dem så får väl lägga på minnen att inte se dem, tack för att du sparade mig några timmar.:-)

 

Då ska jag tipsa om en äkta nötkombination! Börja med att se Garden State för att direkt efteråt sätta dig ned och se Dancing In The Dark, de som sett båda filmerna förstår nog effekten.

word, man kan fan inte hata mannen som kom på ordet "blingbling" och samtidigt gjorde den riktigt tunga, feta ja kalla den vad ni vill, låten "lollipop".

Hur menar du?

;-) ;-) ;-)

 

Hoppas förresten att du tar dig ut ur din sega streak, ses vid borden!

 

 

 

 

 

 

Jag får verkligen be om ursäkt om det sticker folk i ögonen (jag är förmodligen mer run good än jag själv är medveten om osv) men känns som om månaden har gått ganska segt. Har grindat en hel del turneringar men de riktiga klonkarna vill inte komma. Jag är väl medveten om variansen men känns alltid lika trilskande att sluta på plats 11-20 i de hyfsat stora turrarna där ettan får 15k-30k, har blivit en del sådana placeringar den senaste tiden. Inte grindat alls mycket cg så är väl mer nöjd på den fronten, även om jag egentligen spelat alldeles för få timmar.

 

Har inte koll på riktigt exakt hur månaden ligger till men det här är en kvalificerad gissning:

 

1/11: -

2/11: -$4.500

3/11: +45.000kr

4/11: +53.000kr

5/11: -11.000kr

6/11: -$1.900

7/11: -$5.800 / +13.000kr

8/11:-

9/11:-

10/11: -$1.000

11/11: +$1500

12/11: -

13/11: +15.000kr

14/11: -$800

15/11: +$8.500

16/11:-$2.500

17/11: -

18/11: +$4.000 / -20.000kr

 

Totalt: -$2.500 / +95.000kr

 

 

 

Lirade några händer på Party för att känna på gamesen lite och det lilla jag spelade flöt på fint. Slaskade även lite snabbt på Svs men efter att snabbt ha förlorat ett par inköp kände jag att det var dags att lägga ned.

 

 

 

För första gången någonsin har jag haft ordentligt rubbad dygnsrytm, gillar det inte så tänker inte fortsätta med det.

 

Gick och lade mig vid 9-snåret efter turneringssöndagen (standard) och gick upp kring 17-tiden, vilket är något senare än normalt. So far so good. Av någon anledning tuppade jag av vid 22 på måndagkvällen och sov till 01.30, var vaken till 08.00 då jag somnade till 16.30.

 

 

Tänkte iaf slänga mig i sängen nu och sova till 11. Planen för dagen är att dra in till stan (inte Stockholm, för en "bonde" som mig refererar jag stan som Enköping) för att klippa mig och ta ett pass på gymmet. Tillbringar förmodligen kvällen hos en polare som hade skaffat något nytt spel, Leave the Dead eller något liknande. Kanske blir lite grind på natten beroende på om/när jag drar hem.

 

 

 

En sista sak, har kommit till min kännedom att jag fyller 19 om några dagar. Känns som om det vore kul att bjuda ett gäng vänner på något skoj men känns som att utbudet är sådär på senhösten. Funderar på att dra ihop några för att köra lite paintball, grilla lite och avrunda med stenhård utgång för de som inte blivit tillräckligt blåslagna redan. Nu är det dock minusgrader så inte speciellt kul att springa runt på frusen mark, om det inte tinar de närmaste dagarna känns det som ett halvtorrt förslag. Funderade även på att boka stadens badhus men det verkade som om det var så mycket regler och krav under nattlig vistelse där att det inte riktigt kändes värt, får se om jag tar tag i det om inte det blir lite varmare.

 

Hursom vore det kul att hitta på något, om någon har idéer så är de varmt välkomna!:-)

 

 

 

Riktig nötlåt jag återupptäckte i Officedagboken, som även gjorde att jag såg på Garden State för andra gången nyss.

 

 

Enformigt men fungerar fint i bakgrunden när man grindar!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack, ska sätta mig och svara på ditt pm nu! =)

 

It's been a while ;-)

 

Vad gäller dina resultat skulle jag personligen inte vara allt för missnöjd. Fast allt är ju relativt;-) Det går trots allt i rätt riktning, och fortsätter du på inslagen bana kommer klonken snart, det är jag säker på.

 

Paintball är ju sjukt kul och rekommenderas varmt. (Fast du kanske redan har provat på det?) Jag tror nog att det funkar ett litet tag till, och kylan kompenseras av det höga tempot ni kommer ha (?):-P Grattis i förskott, jag ser fram emot en klonkrapportering i samband med födelsedagen!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hahaha sa javla roligt att du slitit sonder en troja ;D

It's been a while ;-)

 

Vad gäller dina resultat skulle jag personligen inte vara allt för missnöjd. Fast allt är ju relativt;-) Det går trots allt i rätt riktning, och fortsätter du på inslagen bana kommer klonken snart, det är jag säker på.

 

Paintball är ju sjukt kul och rekommenderas varmt. (Fast du kanske redan har provat på det?) Jag tror nog att det funkar ett litet tag till, och kylan kompenseras av det höga tempot ni kommer ha (?):-P Grattis i förskott, jag ser fram emot en klonkrapportering i samband med födelsedagen!

Jo, hoppas att resultaten kikar fram men så länge jag är nöjd med mitt spel och känner att jag spelar ett vinnande spel så gör det inte överdrivet mycket att klonkarna inte ramlar in. Dock borde jag nöta mer cg för att göra månaden hyfsad resultatmässigt och sedan försöka klonka sönder i turneringar.

 

Klart jag har lirat paintball, men inte mer än 4-5 gånger. Håller med om att det är ruskigt kul på alla sätt och vis och det är klart att vi håller oss varma med all löpning och sådär. Problemet är bara att stället jag tänkte köra har fort, spånhögar, hängbroar med mera så halkrisken ökas enormt om det är någon minusgrad samtidigt som marken är frusen = inte skönt att göra störtdyk när man försöker undkomma skjutglada motståndare.:-)

 

Får se hur det blir, fyller år på lördag och på dagen skulle jag få en överraskning av en tjejpolare som skulle kidnappa mig i stockholm. Har ingen aning om vad det är för något annat än att de skulle ta några timmar och att jag var tvungen att välja mellan blå, grön och röd såhär i förväg...skumt:-)

 

På kvällen har en annan tjejpolare någon liten privatfest såhär ute på vischan, blir förmodligen väldigt trevligt men inte direkt något drag. =)

 

 

Hursom, förslag på aktiviteter är varmt välkomna!:-D

Du skrev att du lirade på Party och att det kändes bra, vilken nivå lirade du på och hur uppfattade du spelarkvaliten?

Lirade NL1k någon timme. Svårt att få uppfattning av motståndet så fort men det kändes iaf lättare än genomsnittmotståndet på FTP men ska spela lite mer och återkommer med utförligare rapport! =)

 

 

 

Vaknade vid 10.30 och kände att jag hade lite halsont och att jag var smått snuvig så skippade alla planer och kurerade mig på hemmaplan istället.

 

Lirat ett gäng turneringar och det har väl gått sådär. Kvalat in till ECOOP III ME, Event #1 och Event #7 på iPoker iaf så det är något positivt! :-)

 

Har även kommit till två finalbord so far. Det ena var i iPokers 30k där jag bustade som femte man efter en förlorad coin flip och fick $2,3k för det. Det andra var i FTPs 18,5k där jag till sist slutade trea för $3k, turade en del på finalbordet så där får jag väl vara ganska nöjd med placeringen.

 

Är nog lillplus nu med några turneringar kvar, hoppas på att klonka något och göra det här till en trevlig kväll!;-)

 

 

Inte lätt att hitta intressanta HHs när man lirar turneringar men här är en syn som jag både gillar och tycker var ganska enkel att hitta. =)

Full Tilt Poker Game #9066619568: $100,000 Guarantee (Rebuy) (64964531), Table 14 - 80/160 - No Limit Hold'em - 22:44:31 ET - 2008/11/19

Seat 1: stevie444 (3,990)

Seat 2: buttsauce33 (7,008)

Seat 3: ferdilicious (13,990)

Seat 4: Anabooola (12,671)

Seat 5: aloha9ball (3,566)

Seat 6: BubonicPlague (16,110)

stevie444 posts the small blind of 80

buttsauce33 posts the big blind of 160

The button is in seat #6

*** HOLE CARDS ***

Dealt to Anabooola Ace of DiamondsQueen of Hearts

ferdilicious has 15 seconds left to act

ferdilicious folds

Anabooola raises to 480

aloha9ball folds

BubonicPlague folds

stevie444 has 15 seconds left to act

stevie444 folds

buttsauce33 calls 320

*** FLOP *** 3 of Spades10 of Diamonds10 of Spades

buttsauce33 checks

Anabooola checks

*** TURN *** 3 of Spades10 of Diamonds10 of Spades9 of Diamonds

buttsauce33 bets 640

Anabooola has 15 seconds left to act

Anabooola has requested TIME

Anabooola calls 640

*** RIVER *** 3 of Spades10 of Diamonds10 of Spades9 of Diamonds4 of Clubs

buttsauce33 bets 1,488

Anabooola has 15 seconds left to act

Anabooola calls 1,488

*** SHOW DOWN ***

buttsauce33 shows King of HeartsQueen of Diamonds a pair of Tens

Anabooola shows Ace of DiamondsQueen of Hearts a pair of Tens

Anabooola wins the pot (5,296) with a pair of Tens

*** SUMMARY ***

Total pot 5,296 | Rake 0

Board: 3 of Spades10 of Diamonds10 of Spades9 of Diamonds4 of Clubs

Seat 1: stevie444 (small blind) folded before the Flop

Seat 2: buttsauce33 (big blind) showed King of HeartsQueen of Diamonds and lost with a pair of Tens

Seat 3: ferdilicious didn't bet (folded)

Seat 4: Anabooola showed Ace of DiamondsQueen of Hearts and won (5,296) with a pair of Tens

Seat 5: aloha9ball didn't bet (folded)

Seat 6: BubonicPlague (button) didn't bet (folded)

 

 

Samma turnering, on fire!:-P

 

Full Tilt Poker Game #9067795241: $100,000 Guarantee (Rebuy) (64964531), Table 59 - 200/400 Ante 50 - No Limit Hold'em - 0:01:12 ET - 2008/11/20

Seat 1: I M ChrisHanson (33,095)

Seat 2: BLUFFforRENT (26,604)

Seat 4: fergwrx (23,155)

Seat 5: Anabooola (19,142)

Seat 6: paigowpro (36,655)

I M ChrisHanson antes 50

BLUFFforRENT antes 50

fergwrx antes 50

Anabooola antes 50

paigowpro antes 50

fergwrx posts the small blind of 200

Anabooola posts the big blind of 400

The button is in seat #3

*** HOLE CARDS ***

Dealt to Anabooola [:Jh::Ah:]

paigowpro has 15 seconds left to act

paigowpro raises to 1,200

I M ChrisHanson folds

BLUFFforRENT folds

fergwrx folds

Anabooola calls 800

*** FLOP *** [:Tg::Qs::8h:]

Anabooola checks

TollBoothBandit sits down

TollBoothBandit adds 22,210

paigowpro bets 1,600

Anabooola calls 1,600

*** TURN *** :Tg::Qs::8h::Tb:

Anabooola checks

paigowpro checks

*** RIVER *** :Tg::Qs::8h::Tb::8s:

Anabooola checks

paigowpro bets 4,400

Anabooola has 15 seconds left to act

Anabooola has requested TIME

Anabooola calls 4,400

*** SHOW DOWN ***

paigowpro shows [:Kb::Js:] two pair, Tens and Eights

Anabooola shows [:Jh::Ah:] two pair, Tens and Eights

Anabooola wins the pot (14,850) with two pair, Tens and Eights

The blinds are now 250/500 with an ante of 50

 

 

Hittade en hand jag funderade lite över faktiskt, är min push på turn tillräckligt stor för att han ska hitta viket tillräckligt ofta? Inga reads, inga stats eller något alls.

 

Full Tilt Poker Game #9067497389: $100,000 Guarantee (Rebuy) (64964531), Table 59 - 170/340 Ante 25 - No Limit Hold'em - 23:41:05 ET - 2008/11/19

Seat 1: BerkeleyBoss (8,015)

Seat 2: NestOfSalt (35,555)

Seat 3: magikstick8 (10,379)

Seat 4: fergwrx (33,245)

Seat 5: Anabooola (10,997)

Seat 6: paigowpro (35,316)

BerkeleyBoss antes 25

NestOfSalt antes 25

magikstick8 antes 25

fergwrx antes 25

Anabooola antes 25

paigowpro antes 25

Anabooola posts the small blind of 170

paigowpro posts the big blind of 340

The button is in seat #4

*** HOLE CARDS ***

Dealt to Anabooola [:Tb::Kb:]

BerkeleyBoss has 15 seconds left to act

BerkeleyBoss folds

NestOfSalt folds

magikstick8 folds

fergwrx folds

Anabooola raises to 1,020

paigowpro calls 680

*** FLOP *** [:6g::Qs::3h:]

Anabooola bets 1,360

paigowpro calls 1,360

*** TURN *** [:6g::Qs::3h::Js:

Anabooola checks

paigowpro bets 2,720

Anabooola raises to 8,592, and is all in

 

 

 

 

Återkommer om det klonkas något i det sista, annars är det inte omöjligt att det inte blir någon mer grind innan den heliga söndagsgrinden!

 

 

Till alla som känner att de sitter för mycket vid datorn och gör för lite, lyssna på det här och lyd hans kloka ord! =)

 

 

 

Ni får själva lista ut om det är låten eller videon jag vill visa!

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

 

Får se hur det blir, fyller år på lördag och på dagen skulle jag få en överraskning av en tjejpolare som skulle kidnappa mig i stockholm. Har ingen aning om vad det är för något annat än att de skulle ta några timmar och att jag var tvungen att välja mellan blå, grön och röd såhär i förväg...skumt:-)

 

 

 

 

Inte för att vara en glädjedödare eller så, men ett tips är att inte ha några förväntingar. När mina kompisar har kidnappat folk (faktist inte jag som är bitter här.) så har dom i stortsett bara typ ätit tårta med dom. Alltså det jag menar är att man inte ska ha för höga förväntningar och hoppas på att få typ hoppa fallskärm eller nått sånt utan bara att ha trevligt. Sen om det blir något kul så är det ju bara en positiv överraskning.

 

Nu hoppas jag ju att det blir något jävligt kul och genomtänkt så att du får det sjukt kul.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har ingen aning om vad det är för något annat än att de skulle ta några timmar och att jag var tvungen att välja mellan blå, grön och röd såhär i förväg...skumt

 

Givetvis ska du få åka på tunnelbana-sightseeing, bara att välja vilken linje du ska ta. Jag föreslår gröna, den är längst och den som går mest ovan jord ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte för att vara en glädjedödare eller så, men ett tips är att inte ha några förväntingar. När mina kompisar har kidnappat folk (faktist inte jag som är bitter här.) så har dom i stortsett bara typ ätit tårta med dom. Alltså det jag menar är att man inte ska ha för höga förväntningar och hoppas på att få typ hoppa fallskärm eller nått sånt utan bara att ha trevligt. Sen om det blir något kul så är det ju bara en positiv överraskning.

 

Nu hoppas jag ju att det blir något jävligt kul och genomtänkt så att du får det sjukt kul.

Det första stycket lät faktiskt lite bittert, men förstår helt och hållet vad du menar. Nu verkar det bli lite ändrade planer eftersom det har varit svårt att få tag på mig (jag är sådan person, inte för att jag är speciellt upptagen hela tiden utan det är bara en förmåga jag har:-)).

 

Har fått lite olika inbjudningar iaf, måste se till att bestämma mig inatt vad som blir av för att inte hamna i klassiska fällan att skjuta på besluten så mycket att inget blir av / jag tar det som ligger närmast till hands vilket inte alltid är roligast.

Givetvis ska du få åka på tunnelbana-sightseeing, bara att välja vilken linje du ska ta. Jag föreslår gröna, den är längst och den som går mest ovan jord ;-)
Jag tänkte exakt samma sak när jag såg färgerna, Stockholmifierad....

Vi brukade sortera brudar efter tubens färger förut.:roll:

Röda såklart, gröna är för färskingar.

:lol::mrgreen::lol:

 

Något som dock skulle kunna vara nyttigt för en bonde som mig, har nog inte åkt tunnelbana mer än 20 gånger i mitt liv. Skulle ju isf kunna kontra med att bjuda tillbaka med en guidad rundtur bland traktens alla bondgårdar, har en känsla av att det skulle vara ungefär likvärdigt i underhållningsvärde.:-)

 

Äntligen lite Dumma Birger! Mer sånt! :)

Instämmer, riktigt skön låt som jag inte hört tidigare (:oops:), gg wp Meta! =)

 

 

19 år!

 

Fyller alltså 19 år idag, 22/11. Känns verkligen inte speciellt märkvärdigt (som 18-årsdagen gjorde exempelvis) då verkligen inga nya förändringar inträffar mer än att man går in på sista året som tonåring. Är iofs mysigt med all extra uppvaktning, blir alltid lika glad när jag upptäcker att vänner faktiskt kan komma ihåg dagen när jag knappt själv tänkt på det förrän någon dag sedan.

 

 

Blev en lugn hemmakväll idag för att vara ordentligt kry inför morgondagen. Hade lite folk förbi som gratulerade i förskott, alltid trevligt. =) En kul sak som inträffade igår var att jag fick ett sjukt smörigt samtal från Titanpoker där de gratulerade mig till senaste tidens resultat och gav mig även en födelsedagspresent i form av ett inköp i en VIP-turre där jag inte alls var i närheten av så hög VIP-status. Vet inte om de sitter hela dagarna och ringer runt till folk men fick känslan av att han som pratade egentligen inte visste så mycket om mitt spelande eftersom han nötte orden Rasmus, pokerproffs, duktig svensk och lojal spelare överdrivet mycket. Aja, kul med en site som gör det lilla extra, creds till Titanpoker!:-D

 

 

För att visa min lojalitet spelade jag ett par turneringar där ikväll, klonkade in mig till ECOOP Event #5 (inkvalad till ME, #1 #5 och #7 nu).

 

Till min stora glädje fick jag även vinna en 20k rebuy för $7k, riktigt skönt att inleda mitt år som 19 med en seger i bagaget! =) Är väldigt nöjd över mitt finalbordsspel där snittstacken låg och flöt omkring 10bb hela tiden, dock kör ipoker utan antar i 99% av turneringarna. Folk var otroligt veka och allmänt dåliga så trots att jag var nere på 3bb ett par gånger efter förlorade coins så gick det att utnyttja deras vekhet att sno sig tillbaka i matchen. Skönt att sista handen fick hålla upp också, K9 vs QJ på 23T9.

 

 

 

 

Har några turneringar på FTP kvar innan det är läggdags, absolut ingen poker imorgon då det ska firas födelsedag för hela slanten! Får se vad jag väljer, lutar åt chill med några goda vänner här på landet men kanske blir något annat om jag blir övertygad.

 

Förresten, nu när det var så många tunnelbaneåkande stockholmare som läste kan jag ju passa på att fråga om stället Toxic (tror att det hette så) är schysst? Kanske rentav någon som planerar att dra dit imorgon?:-P

 

 

 

 

Nötlåt snodd från Bigdwarfs dagbok!

 

 

 

Nötlåt snodd från Office-dagboken!

 

 

Nötlåt helt enkelt!

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...