Gå till innehåll

Kaffedopp


Zumsar

Recommended Posts

En av de låtar som nöttes mest under kvällens grind: Bruce Springsteen- Paradise

 

Oj nu steg du några nivåer i mina ögon, bruce :hjärter:

 

Angående uppdatera så syftade jag på lite uppdateringar under kvällen, du har ju fullt upp och koncentrerar dig, men som i VP vore det kanon om du slängde in en kommentar så man har chans att raila dina vinster.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 2,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Oj nu steg du några nivåer i mina ögon, bruce :hjärter:

 

Angående uppdatera så syftade jag på lite uppdateringar under kvällen, du har ju fullt upp och koncentrerar dig, men som i VP vore det kanon om du slängde in en kommentar så man har chans att raila dina vinster.

Hehe, vem gillar inte Bruce?

 

Ska försöka göra det om jag kommer ihåg, men när jag väl når ett finalbord brukar jag kunna bli ganska uppslukad men ska iaf kunna göra en snabbupdate. Funderat på att göra det förut men har känts för mycket, "hej, titta på mig!!" men nu när någon har frågat så är det ju fritt fram.;-)

 

vad jag hatar det där jävla uttrycket.

 

gl med pokern kaffe

Jag är så blödig så vad någon än säger till mig, med positivt budskap, så spelar det oftast inte så stor roll hur det formuleras. Ska något kritiskt förmedlas kan jag vara petigare.:-)

 

Tyty, ses vi i VP nästa söndag?

 

 

Nu är jag inte säker på om du tittar på Entourage eller inte, men i senaste avsnittet behandlade de hur man ska göra för att ta svåra beslut :) Se det

Har hört av många att den serien är grym, men det har aldrig riktigt blivit av för mig att grinda serier men börjar bättra mig.

 

Här är vad jag har betat av:

 

PB: S1, S2. S3

Heroes: Halva S1

Twin Peaks: S1 (precis börjat på S2)

Dexter: S1, S2

 

Inte lika imponerande lista som andras här på forumet, men jag jobbar på det!

 

 

Entourage is the shit! Ari Gold for president!:-D

Får lägga till den serien i listan av serier jag måste beta av, men mycket annat jag också skulle vilja se.:-)

 

Underdrift :-(

Fast vattnets kyla var ju ändå rimlig om man jämför hur förnedrande det var att bli totalägd av vågmaskinen och badvakterna.

 

Svinto: Våg snart, i vattnet!

Salan: Jaaa, någon som vill ha coaching i hur man dyker, coaching någon?

Jimmy: SWIIIIIIIIIIIIIING BRIIIIIIIIIIIIIIDGEE!

Pinnen: Kör för fa-an!

Zumsar: Spring box"=?)()(?=!?!?!

 

Svalkande vatten, på gränsen till kallt, men vi vadar ut till midjedjup och fortskrider sakta utåt.

 

Ekan (kallades även Gretko av vissa, varför vet jag inte) med flickvännen Anna joinar efter 10min, vågen kommer ju snart.

 

Efter 15 min är uttrycket "svalkande vatten" en underdrift och första tecknen på reträtt från delar av gruppen får oss att fråga en av badvakterna när vågen kommer.

 

Vakten: Five minutes!:twisted:

 

Okej, vi väntar väl.....

 

10 minuter senare blåser badvakterna i visselpipa, here we go!?

 

......

 

Vi fortsätter leta tecken på om vågorna ska komma snart men en så simpel lösning som en siren eller blinkade lampa finns inte, här styrs allt med största möjliga mystik.

 

5 min senare drar sig Salan och Svint0 tillbaka, då måste ju vi andra klonka vågen eftersom de två klonkade bäst i turren!?

 

 

Ger lite mordiska blickar till badvakten som plötsligt skiner upp med ett stort leende och grabbar tag i surfingbrädan, man kan vid en första anblick tro att han gör sig beredd för att rädda liv men för oss i vattnet som lärt känna honom bättre vet att han verkligen hoppas att någon ska råka ut för en olycka..

 

Portarna öppnas och vågen kommer, en våg.

 

 

Huttrande går vi upp och sätter oss och spelar kinapoker, bara för att upptäcka att nu öser det 10-15 vågor.

 

 

Plussa på kinapoker fick man inte heller göra...:-)

 

 

 

 

 

 

Bokat flyg hem på fredagmorgon nu. Idag har jag mest chillat på Londons gator och torg och sett lite film/serier på hotellrummet. Varit sugen och även nära på att dra igång turregrind flera gånger under kvällen men känner att det inte hade slutat väl, är alldeles för sliten och har inte rätt fokus. Sparar mig till imorgon istället.

 

 

Turregrind imorgon och sedan hemfärd på fredag alltså! =)

 

 

Nu ska jag få mig lite sömn, såg precis Catch me if you can för andra gången och gillar den verkligen starkt, se den om du inte har sett den!

 

 

 

Förresten, någon frågade om jag hade planerat att spela fler EPTs den närmaste tiden. Det hade jag inte men funderar nu på att dra till nästa, EPT Budapest, som drar igång i slutet av månaden. Vore kul men får se hur det blir, ska komma hem och chilla några dagar först och bestämma mig.

 

 

Avslutar med att hedra äkta idrottssjälar som ger allt!

 

Shit happends: http://www.youtube.com/watch?v=CVWJJmS8p2M&feature=related

 

Intervju:

 

Push it to the limit:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hahaha, swing bridge fyfan va stort de var den kvällen det hände, absolut en av resans toppar..

Lätt, inte var det turneringen iaf!:-)

 

 

Kom hem från London i fredags, lugn resa och det mesta gick fint bortsett från att flyget var försenat 3,5h. Tror att jag råkade lyckas med att dricksa chauffören till flygplatsen £100, baller?:roll:

 

Spelat två turneringsnätter sedan förra uppdateringen och båda har varit snarlika (nått topp20% i de flesta turrar för att sedan busta) och är nog back omkring $6k.

 

Handbollsmatch igår, 26-26 mot tippade serievinnarna känns helt okej med tanke på att halva laget (inklusive mig) var halvsjuka och risiga. Kunde knappt spela i andra halvlek pga halsont, illamående och förkylning. Kände mig som en äkta vekling, usch, men fick iaf lite beröm i lokala tidningen som tröst. =)

 

Testade slaska lite cg på SvS under kvällen, gillar inte klienten speciellt mycket men börjar nästan bli hatkärlek.:-) Lirade 25/50 och slutar +20k men känner mig missnöjd med sista handen för sessionen då jag slänger bort 10k i onödan med TPTK när jag vet att jag är slagen när jag pushar.

 

Inte omöjligt att jag grindar mer där i framtiden, känns verkligen som min slaskklient eftersom man inte kan grinda fler än 5 bord och sitter med 200bb och kan övermörka!!!:ola::ola: :ola:

 

 

Hmm, blev lite spelsugen nu, sätter mig nog ett slag till och lirar lite cash (förmodligen SvS 25/50) och hoppas på gröna siffror, ska bara slänga i mig något ätbart först! =)

 

 

http://uk.youtube.com/watch?v=xfq_A8nXMsQ

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sorry jag inte svarade på msn, fick samtal!

 

Låter skönt, krossa svs nu :) och JA, det är coolt att att dricksa mer än ett studiebidrag 8-)

Äh, folk brukar få stå ut med att jag inte svara på ett par timmar ibland (ibland inte alls om det är efter tiltsession;-)), standard.:-)

 

Haha, väldigt coolt indeed, sedan att det inte riktigt var meningen behöver inte nämnas i sammanhanget. Tack för Budapesttipsen!

håll dig till everest eller dylikt och sluta trebeta mig (= fortsatt gl

Minns faktiskt inte vad du nickade men släng gärna iväg ett pm så vet jag vem jag ska sluta 3-beta och börja 3-barrela istället.:-P Kul att möta lite folk som man känner igen iaf, även om de flesta man känner igen inte är speciellt bra värde vid borden.

Du la allri till mig på msn efter du frågat om de i PM :o Dissen eller bara missat de?

 

Hur som helst GL!

Oj, måste missat det! Haha, skulle vara lagom smart att dissa någon när man själv bett om dennes msn, addad nu (varnar dock att jag inte är inne jätteofta + när jag väl är inne grindas det ofta).:-)

 

 

 

Lirade lite till på SvS 25/50 och flöt på fint, torskade någon 15k-pott med 56 vs 86 på 3457 och blev stundtals sönder3-betad av FRÖLUNDA men lyckades iaf hitta +6k när borden började dö ut.

 

Funderade på att lägga ner men hittade HU-action på två stycken 25/50 där jag träffade ganska bra och hann plussa 9k innan han lämnade.

 

 

Totalt slutar dagen +35k, känns skönt att få lite grönt på cash game efter två röda turneringskvällar.

 

 

Har egentligen för liten sajtrulle på SvS för 25/50 men har nu iaf över 10 fulla inköp så är väl okej ändå. Lite roligt med just SvS-kontot att det är precis som mitt gamla Everest, uppgrindat från grunden (50kr insatt tror jag, brorsan spelade ner det till 25kr och därifrån fortsatte jag). Kanske är bättre att jag börjar på nya konton, sätter in $10 och försöker grinda upp dem istället för att hova in ett par k och gula?:-)

 

 

 

Ska försöka blanda någon nyttig hallonshake av orginalprodukter och avnjuta (återstår att se) den framför klassikern The good the bad and the ugly som alla måste sett! Hmm, inte jag...:oops:

 

 

Träning imorgon, får se om jag känner mig helt frisk från förkylningen. Kanske blir turregrind eller cash, förmodligen cash eftersom en polare fyller på onsdag och är ditbjuden tidig eftermiddag (vore skönt att inte komma dit nyvaken). Har också ett paket jag måste hämta ut innan den 17e, har verkligen ingen aning om vad det kan vara, en bunt papper från skatteverket?

 

 

http://uk.youtube.com/watch?v=9C4v8ZEGcYU&feature=related

 

http://uk.youtube.com/watch?v=0O43TxmFMRY

 

 

 

Kom på vad paketet eventuellt skulle kunna innehålla, mina Mr.Brown T-shirts som jag beställde för flera månader sedan som jag sedan länge gett upp hoppet om att få. Vore riktigt kul om det var dem, annars är jag clueless!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du skippar Thailand eller vadå?

Osäkert i dagsläget, flippar mellan Thai, Aus och Zeeland typ.:-)

Mycket tänkvärd video. Här är en, om än inte lika tänkvärd, kul video http://www.break.com/index/awareness-test.html.

 

Hur går det med PM:et förresten? :-)

Hehe, den är skön faktiskt. Avskyr att jag är så ärlig ibland men första gången jag såg den missade jag apjäveln (dock satt jag själv i ett mörkt rum så behövde bara skämmas för mig själv).:-(

 

Är ju så himla dåligt, ska verkligen svara så fort jag kan! (även om det är trevligt när du kikar in i dagboken då och då och påminner) =)

 

 

 

Hade en turneykväll för någon dag sedan som slutade +-0 tack vare ett finalbord i en liten turney där jag slutade 4a och fick $2,2k.

 

Idag grindade jag lite på förmiddagen, började med att dra upp HU-bord men efter -1k insåg att idag var dagen då jag skulle återvända till :h: NLTH 6-max :h:. Drog upp 5 bord NL1k på Everest och lika många på FTP, BE på Everest men plussade 4k på FTP efter någon timmes lir.

 

Grindade lite Scrubs, tog en löptur med lillebrorsan, lite mer Scrubs för att därefter köra ytterligare en session efter att ha fått ett sms om dollarkursen av en polare!:-)

 

Upp med 12 bord NL1k på FTP och grinden var igång! Inledningsvis gick det otroligt segt, torskar QQ vs A6 all in pre mot Whitelime som körde lite väl mycket fancy under hela kvällen torskade även KK vs QQ, sprang in i en 6-outare all in turn, förlorad coin så första 30-40 minuterna tappar jag hela dagsplusset på 3k.

 

Nu är det en sak som är viktig att notera, jag njöt verkligen vid borden då trots att jag sprang dåligt eftersom innan mitt stora break från cg (2-3 månader sedan) knappt blev utdragen men fortfarande backade, ser ni det skrämmande?

 

Fortsätter nöta och får plocka hem ett par sköna coolers såsom AA vs AK och överset och vändningen är på gång. Timingen förbättras och plockar hem mycket smått, skönt när det verkligen flyter på.:-) Sessionen slutar +4k och totalt landar dagen på fina +$7k, extremt glad att det släppte lite. Förhoppningsvis blir det mer cash game och färre turneys den kommande tiden så kanske dagboken kan bli lite intressant och pokerrelaterad.

 

 

En av få händer jag kom ihåg att spara från sessionen, gillar mitt spel på turn men andra kanske inte instämmer?

 

Mofox_IP sitter vid 0 med $992.

johny_john54 sitter vid 1 med $1.047.

Kaffedopp sitter vid 2 med $1.067.

Mist3rJ sitter vid 3 med $935.

Roelfs sitter vid 4 med $1.828,75.

CMC87 sitter vid 5 med $318,50.

 

Dealern sitter vid 4.

 

CMC87 lägger en blind på $5.

Mofox_IP lägger en blind på $10.

 

(Kaffedopp ges :9s::Qs:.)

 

Före floppen:

johny_john54 foldar.

Kaffedopp höjer med $25.

Mist3rJ synar med $35.

Roelfs foldar.

CMC87 foldar.

Mofox_IP foldar.

 

Floppen kommer upp

:2g::Jb::Ts:.

 

Kaffedopp satsar $50.

Mist3rJ synar med $50.

 

Turnkortet kommer upp :7s:.

 

Kaffedopp checkar

Mist3rJ satsar $160.

Kaffedopp går all-in med $982.

 

 

 

 

Imorgon ska jag verkligen försöka komma upp innan 12 för att åka in och hämta det mystiska paketet samt träna på kvällen. Kanske grindar lite cash när jag kommer hem men får se, kanske tar spelledigt.

 

I helgen kan lite allt möjligt hända, riktigt osäkert. Har blivt hembjuden på middag hos en tjejkompis (for now) och jag och ett gäng vänner är sugna på lite liveslask så det vore kul om det blev av också. Ytterligare en grej i görningen är ett gäng barndomskompisar som föreslagit en äkta nostalgikväll med lekar man lekte när man var 7-10 år (inte "om jag visar så visar du") och se gamla klassiska barnfilmer med mera. Är även taggad på att bara köra en standardutgång på lokala stället för att bara träffa lite folk och dricka lite efter att ha varit borta ett par veckor, mycket som skulle vara trevligt att hinna med. :-) Ett litet problem bara, en nära vän ringde tidigare under kvällen och hade blivit dumpad och han hade inte tagit det så bra, var riktigt nere så kanske kör en kväll med honom och bara sitta och snacka ut.

 

 

Aja, ska se lite Scrubs och sedan försöka sova. Måste hämta paketet innan den 17e, förmodligen kommer jag inte upp innan 12 så får lov att hämta det med kniven mot strupen på fredag.:-)

 

 

http://uk.youtube.com/watch?v=iGRSM1m5iMo&feature=related

 

http://uk.youtube.com/watch?v=uQBfudqLGpM&feature=related

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gillar verkligen check-raise på turn där, perfekt för att balansera check-folds eller slowplays/träff med, MEN... Jag kör hellre ett annat bet-size, vill du verkligen betta ut lika mycket när du har slowplayat set t ex JJ, eller träff på 77, 89? Jag tycker det räcker att du höjjer upp till typ 450$, du kommer ändå få pottodds för syn om han pushar (även om du nu inte vill det), samt att han kommer folda samma range av händer med oberoende push eller reraise till ca 450$.

 

Fast å andra sidan gillar jag den mentala käftsmällen Fi får när han bombar ut pott efter vi checkar framför och sedan får ett CRAI emot sig! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Oj, måste missat det! Haha, skulle vara lagom smart att dissa någon när man själv bett om dennes msn, addad nu (varnar dock att jag inte är inne jätteofta + när jag väl är inne grindas det ofta).:-)

 

 

Säker på de? Ja har inte fått ngt iaf eller hur man ska säga :P

 

Såg dig på nl1k igår. WB to everest ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför inte alla tre på samma resa;-)

Att tänka utanför boxen är inte min starka sida.;-) Nej men blir det resa till Aus så är det inte omöjligt att svänga förbi Thai i ett par veckor sådär men blir det Nya Zeeland så är det inte riktigt jag som drar i alla linor men just den tiden det gänget tänkt resa passar mig perfekt (även om inget är helt säkert att det blir av). Blir det så att NZ-gänget drar dit som börjar semiplaneras nu och jag kan haka så lutar det starkt åt det i dagsläget.

 

Gillar verkligen check-raise på turn där, perfekt för att balansera check-folds eller slowplays/träff med, MEN... Jag kör hellre ett annat bet-size, vill du verkligen betta ut lika mycket när du har slowplayat set t ex JJ, eller träff på 77, 89? Jag tycker det räcker att du höjjer upp till typ 450$, du kommer ändå få pottodds för syn om han pushar (även om du nu inte vill det), samt att han kommer folda samma range av händer med oberoende push eller reraise till ca 450$.

 

Fast å andra sidan gillar jag den mentala käftsmällen Fi får när han bombar ut pott efter vi checkar framför och sedan får ett CRAI emot sig! :)

Håller helt med det och kände det själv när jag smetade in där, det som snurrade i min hjärna vid det tillfället var att OM han enbart kallsynar min c/r så är alla blanka riverkort en marddröm. Detta väger dock inte upp resten, så en raise till cirka $450 hade nog varit bättre.

 

Tack för input!:-D

 

Äsch kom igen nu, men skynda dig ner fan :rolleyes:

 

Angående handen så ja, CR är ju standard. Betsize vet jag inte hur du balanserar. Om du verkligen pushar med dina made hands också så fine, men om man vill slänga in någon bluff ibland gillar jag personligen inte alls push.

Är bra sugen men mycket som händer här hemma nov-dec så blir perfekt för mig att dra tidigt i januari. Jag lär iaf kika förbi någon gång känns det som!

 

Håller som sagt med, sizen borde läggas kring 450 vilket gör att jag kan slänga in lite bluffar där utan att smeta in allt.

 

Tack även till dig, fastän du redan handen sett den på annat håll!:-)

Säker på de? Ja har inte fått ngt iaf eller hur man ska säga :P

 

Såg dig på nl1k igår. WB to everest ;)

Yep, ser dig inne just nu!;-) (dock är jag inne som "offline" as usual, snart sovdags).

 

Grindar på Everest med äkta hatkärlek, kan ju inte helt överge modern som ammade mig med ljuv bröstmjölk vid min födelse även om jag i sena tonåren kände ett behov av att flytta hemifrån vilket jag har gjort. Dock måste man ju besöka sina päron ibland även fast de börja bli lite gamla och gaggiga "VASA!? En SP-shop? Hur kan du kräva något sådant från oss efter allt vi har gjort för dig? Saknar du barnbidraget pojk? Detta nya system med A-kassa fungerar mycket bättre, du som våran son tjänar på det!"

Hur blir det, ska du till Budapest?

Fortfarande inte bestämt mig, väldigt kluven. Ska sova på saken och kika om det finns platser kvar imorgon, men tror det är typ 40/60 att jag åker.

 

 

 

Grindade lite på eftermiddagen, 8-10 bord NL1k på FTP. Började fint och tog ett par snabba inköp men vände efter halva sessionen och slutade 3k back.

 

Drog iväg på träning (riktigt rolig, många sköna personer i laget som alla kan leka runt och träna lagom seriöst) och bestämde mig för att grinda lite mer vid hemkomst.

 

In på FTP ännu en gång och upp med borden igen. Till min förvåning ser jag pr1nnyraid vid ett par av borden, han brukar ju sitta och battla mot Ivey, Antonius och grabbarna på NL100k.:shock: Hursom, går segt till en början och backar nog ytterligare ett par k men sedan vänder det. Träffar fint och får en reg på semitilt vilket gör att jag fick lite extrapengar från honom. Totalt slutar sessionen +5k och dagen på bekväma +2k.

 

Tiltar på mig själv att jag inte sparar fler HHs, blir ju så torrt annars och har inte orkat installera PT på stationära så har svårt att leta upp dem efteråt.

 

 

 

 

 

Här är iaf en hand från kvällens session, tror jag sparade den under spelets gång enbart pga bad beaten (inte planerat att posta i dagboken) men den visar en sak i mitt spel som jag har börjat utnyttja mer frekvent, att checkraisa floppar mot cb från Fi. Tror alla då och då kör en c/r med missad 22 på 37K rainbow för att reppa set och att låta Fi veta att ni inte enbart gör det med nuts. Saken är den att jag har börjat experimentera att göra det väldigt frekvent, och med lyckat resultat so far (kanske låter som en liten förändring eller standard, men jag känner att jag äntligen utvecklas igen, tänker ett steg längre och det är obeskrivligt underbart:-)).

 

En annan förändring i mitt spel, på tal om det, är att jag spelar passivare pre och kör färre 3-bets för att se en flopp och spela utifrån den. Kanske låter som ett steg i fel riktning men tror att jag har varit för glad på 3-betandet tidigare. Aja, utvecklar mer om detta senare någon gång.

 

Seat 1: eantonya ($2,500)

Seat 2: Anabooola ($1,000)

Seat 3: dwballz ($2,000)

Seat 4: GaleForce3 ($2,057.50)

Seat 5: cMeWinS ($2,094.50)

Seat 6: Luckbox48151623 ($1,000)

Anabooola posts the small blind of $5

dwballz posts the big blind of $10

The button is in seat #1

*** HOLE CARDS ***

Dealt to Anabooola Jack of Hearts9 of Hearts

GaleForce3 folds

cMeWinS raises to $30

Luckbox48151623 folds

eantonya folds

Anabooola calls $25

dwballz folds

*** FLOP *** 4 of Spades7 of Clubs6 of Hearts

Anabooola checks

cMeWinS has 15 seconds left to act

cMeWinS bets $55

Anabooola raises to $140

cMeWinS has 15 seconds left to act

cMeWinS calls $85

*** TURN *** 4 of Spades7 of Clubs6 of HeartsJack of Spades

Anabooola bets $270

cMeWinS raises to $1,924.50, and is all in

Anabooola calls $560, and is all in

cMeWinS shows 8 of Diamonds9 of Diamonds

Anabooola shows Jack of Hearts9 of Hearts

Uncalled bet of $1,094.50 returned to cMeWinS

*** RIVER *** 4 of Spades7 of Clubs6 of HeartsJack of Spades10 of Spades

cMeWinS shows a straight, Jack high

Anabooola shows a pair of Jacks

cMeWinS wins the pot ($2,007) with a straight, Jack high

Anabooola adds $1,000

*** SUMMARY ***

Total pot $2,010 | Rake $3

Board: 4 of Spades7 of Clubs6 of HeartsJack of Spades10 of Spades

Seat 1: eantonya (button) didn't bet (folded)

Seat 2: Anabooola (small blind) showed Jack of Hearts9 of Hearts and lost with a pair of Jacks

Seat 3: dwballz (big blind) folded before the Flop

Seat 4: GaleForce3 didn't bet (folded)

Seat 5: cMeWinS showed 8 of Diamonds9 of Diamonds and won ($2,007) with a straight, Jack high

Seat 6: Luckbox48151623 didn't bet (folded)

 

 

 

Imorgon blir det gym, frisör och uthämtande av paket på eftermiddagen. På kvällen blir det nostalgikväll med barndomskompisar eftersom jag vill hålla mig borta från alkohol dag innan match. På lördag är det match på eftermiddagen och sedan bortbjuden på någon liten privatfest, blir nog ganska lugnt. På söndag blir det förmodligen turneygrind och slapppa.

 

Återkommer på söndag troligtvis, glglglglglglglglglglglgl!

 

 

Riktigt bra liveframträdande: http://uk.youtube.com/watch?v=WNcQ5VE1vWI

 

Samma här: http://uk.youtube.com/watch?v=KiR838VOCrA

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Yep, ser dig inne just nu!;-) (dock är jag inne som "offline" as usual, snart sovdags).

 

 

Haha hittade dig i listan nu men kan inte komma ihåg att jag accepterat dig :S Är inte jätteofta man får nya kontakter så tycker ja borde kommit ihåg de. Måste gjort de på fyllan eller ngt.

 

Australien e sjukt najs btw

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...