Gå till innehåll

The Well - ulaf


ulaf

Recommended Posts

Mina vanliga Well-frågor:

 

Jäklar - du har blivit strandsatt på en otroligt öde ö och vet dessutom att du aldrig kommer att komma härifrån. Till råga på allt är du oförmögen att ta livet av dig och kommer att leva på ön tills du är 80 år då du avlider smärtfritt i sömnen en natt, dessutom har du mist förmågan att onanera!

Du har obegränsad tillgång till färskvatten, frukt & gnagare på ön men inget annat i matväg.

En dag kommer det fram en god fé som låter dig välja ett av nedanstående alternativ, vilket väljer du? Motivera ditt svar.

 

~Varje fredag kl 12:00 flyter det iland en låda med 25 st Pripps starköl och en flaska Grants.

~Varje kväll kl 19:00 kommer Eurythmech fram och drar en ironisk oneliner för dig.

~Du får tillgång till en TV som du kan titta 30 minuter på varje dag - dock får du bara in The Voice & SVT24.

~Greta Johansson, 76 år, 1,64 lång & 86 kg, kommer en gång i månaden och erbjuder dig en avsugning. En gång om året ingår även samlag.

~På lördagkvällar kan du önska dig precis vilken trerättersmiddag du vill. Till maten kan du välja mellan vin eller cider. 1 snaps ingår också.

 

Greta eller middagen. Avsugning känns nog inte så annorlunda vem som än ger den om man blundar. God mat uppskattar man nog. Får man samtala med eury väljer jag honom.

 

Övriga frågor;

* För eller emot dödsstraff? Emot

* För eller emot aktiv dödshjälp? För

* Om 20 år gör du förhoppningsvis vad? Spelar in min åttonde skiva

* Blondiner eller brunetter? Brunetter

* Stora starköl eller groggar? Groggar

* Favvofilm? Batman Begins är bra

* Nånsin haft ett finger i rectum? Om ja - vems? Nej

* Nånsin hånglat med en kille? Nej

* Vad heter du på riktigt i förnamn? Anton

* Största MTT-klonken? $21 750

* Bäst / sämst med pf.nu? Andra som håller på med samma sak som jag / För naivt

* Coca-cola eller Ramlösa? Ramlösa :shock:

* Big Mac eller Whopper? Big Mac

* AKo eller 99 50 ggr på raken i ett cg? 99

* Vilken mobiltelefon har du nu? Samsung U600 tror jag den heter

* Har du någonsin provat att suga av dig själv? Om ja - lyckades du? Ja, nej

* Vem är mest överskattad på pf? Inga kommentarer

* Vem är mest underskattad på pf? Jag

* Hur många på pf känner du irl? drygt 10 kanske

* Vem tror du har tjänat mest $ på poker på pf? unreal

* Vem ljuger mest på pf? Inga kommentarer

* Om du blev tvungen att tillbringa en längre tid med en av dessa - vem skulle du välja?

CDS, Eury, Hjort, Ola (gdaily), söderkrippa, nebbis, juggler, klyka, mig, Emilio15 eller Ängeln17 Söderkrippa!

* Vem/vilka av ovanstående tror du att du vinner över i HU for rollz (texas nl)? Eury, Söderkrippa, juggler, klyka, dig och kanske emilio beroende på format samt Ängeln17 :mrgreen: :mrgreen:

* Finns det någon på pf som du skulle vilja banna omgående om du fick chansen att välja? Näe

* Vilken eller vilka moderatorer på pf anser du gör ett dåligt jobb? Ola är för dryg ibland

* Anser du att du är bättre än 75% av pf`s medlemmar? (På poker alltså) Ja

* Hur mycket har du tjänat på pokern? Tillräckligt för att leva (ganska gott) på i ett och ett halvt år

* Hur mycket har du förlorat på pokern? Inga pengar

* Tillhör du de 90% av befolkningen som tror sig vara smartare än 90% av befokningen? Jag tror mig vara smartare, ja.

* Om du var tvungen (do it or die) att ge en medlem på pf en riktig örfil - vem skulle du välja? HataB2B så att han kommer tillbaka!

* Om du dör och återföds - vilket av dessa saker skulle du helst vilja återfödas som; en tampax, en digitalkamera, en kudde, en sportbil, ett jaktplan eller en tablett xtc? Motivera!!

 

Ett jaktplan tror jag, då får man flyga. Men vill inte döda någon. Sportbil eller kamera i andra hand, då får man nog se lite olika ställen iaf.

 

:hjärter:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1) Live eller online?

 

2) Sibylla eller McDonalds?

 

3) Vill du ha mest tur i Sverige eller vill du vara bäst i Sverige?

 

4) Isglass eller mjukglass?

 

5) Vilken svensk pokerspelare har du mest respekt för? Motivera.

 

6) Hur mycket pengar skulle du vilja ha för att aldrig mer spela poker?

 

7) Nykter resten av livet eller helgalkis?

 

8) EPT-finalen eller WPT-finalen?

 

9) Micke Norinder eller Johan Ocklind?

 

10) Har du någonsin besegrat din granne Greger i kebabjackpot?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1) Live eller online? Live

 

2) Sibylla eller McDonalds? Sibylla

 

3) Vill du ha mest tur i Sverige eller vill du vara bäst i Sverige? Bäst

 

4) Isglass eller mjukglass? Isglass

 

5) Vilken svensk pokerspelare har du mest respekt för? Motivera. Tycker Storåkers verkar vara en skön kille på de flesta plan och klarar sig väl bra på att lira. Verkar ödmjuk.

 

6) Hur mycket pengar skulle du vilja ha för att aldrig mer spela poker? 200 000 kronor.

 

7) Nykter resten av livet eller helgalkis? Nykter.

 

8) EPT-finalen eller WPT-finalen? WPT.

 

9) Micke Norinder eller Johan Ocklind? Svår som fan. Micke!

 

10) Har du någonsin besegrat din granne Greger i kebabjackpot? Har aldrig blivit utmanad :cry:

 

:hjärter:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...