Gå till innehåll

The Well - ulaf


ulaf

Recommended Posts

Jag har ju fan en miljard mer eller mindre meningslösa inlägg, så någon måste ju undra något?

 

?

 

edit: Såg att det redan fanns en ny brunn, ajja.

Jag har två frågor.

 

1. Vem skriver mest meningslösa inlägg, du eller jag? ;-)

 

2. Förklara din tag, bitte. "You ain't taking away nascar". Huh?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vafan 2 brunnar samtidigt är ingen fara.

 

Frågor:

Hur ofta spelar du live och vilka är dina starkaste sidor (gärna ang olika spel)?

 

Hur ofta hamnar du (nära) i slagsmål på olika klubbarna?

 

Något tricks som nästan alltid fungerar på att tilta andra?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har du någon gång varit otrogen?

Har du någon gång varit med en tjej/kille så att denna varit otrogen?

Vad får du mest brudar på, ditt utseende eller din personlighet?

Ranka vad du är mest intresserad av:

Bilar

Golf

Tennis

Fotboll

Filmserier, ge gärna förslag.

 

Vilken sorts alkoholhaltig dryck gillar du mest att dricka?

Om du bara ska förkröka innan krogen, vad dricker du då?

 

 

Får räcka till en början.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Största potten du spelat online?

Största potten du spelat live?

Största backdagen?

Största vinstdagen?

Hur många timmar i veckan spelar du poker? Önskar du att du spelade mer eller mindre?

Hur många timmar i veckan ägnar du åt pf och ev. andra pokerforum? Önskar du att du spenderade mer eller mindre tid?

Godaste pizzan?

Bästa låten?

Politisk ståndpunkt?

Vilka länder har du varit i?

Vilket var bäst?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vafan 2 brunnar samtidigt är ingen fara.

 

Frågor:

Hur ofta spelar du live och vilka är dina starkaste sidor (gärna ang olika spel)?

 

Det går delvis i perioder men ett par gånger i veckan gärna. Mina starkaste sidor är numera rätt bra tålamod och att mitt shortstackspel är hundra gånger bättre än snittet live. Det som är bra med live är att kvaliteten generellt är sämre och att jag kan spela dyrare då variansen inte är lika hög. Tror jag. :lol:

 

Hur ofta hamnar du (nära) i slagsmål på olika klubbarna?

 

Aldrig ens varit nära.

 

Något tricks som nästan alltid fungerar på att tilta andra?

 

Lös-aggressivt spel tiltar alla fiskar. Dock är jag en trevlig prick och vill inte ha dålig stämning vid bordet.

 

:hjärter:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kul!

 

Vilken är din bästa respektive sämsta egenskap som MTT-spelare?

 

Min bästa är numera mitt tålamod och att jag sällan spelar en pott utan fold equity. Min sämsta är nog att jag ger upp många marginella +EV-situationer som de bästa tar lätt. Det kan också bero på att jag är på väg tillbaka från en dålig period som kostade mig mycket pengar.

 

Hur bra anser du dig vara på den nivå du spelar på? (ange enligt 1-10 skala, där 1=superfisk och 10=if it wasent luck involved i guess i win them all)

Är mendieta19 en superstar?

 

Om jag antar att fem är vinnande (konstig skala men ändå) är jag nog minst en 7a på den nivån jag spelar nu ($26-$75). Skulle jag lira dyrare är nog mitt A-game runt 6-7 också. Svårt att säga med såna där turneringar.

 

EDIT: missa en fråga. mendieta var jag till en början bitter på eftersom han vann mycket pengar. Men jag har börjat respektera honom mer och mer. Tänker inte ha så bestämda åsikter om nån jag inte känner till så väl. Som om min åsikt var viktig dessutom!

 

:hjärter:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har du någon gång varit otrogen? Nej

Har du någon gång varit med en tjej/kille så att denna varit otrogen? Ja

Vad får du mest brudar på, ditt utseende eller din personlighet? Utseende

Ranka vad du är mest intresserad av:

Bilar

Golf

Tennis

Fotboll

Filmserier, ge gärna förslag.

 

Fotboll

Filmserier (en serie av långfilmer?)

Tennis

Golf

Bilar

 

Vilken sorts alkoholhaltig dryck gillar du mest att dricka? White Russian

Om du bara ska förkröka innan krogen, vad dricker du då? Öl och blandade drinkar.

 

 

Får räcka till en början.

 

:hjärter:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Största potten du spelat online? $1500?

Största potten du spelat live? 30 000 kronor

Största backdagen? ca 30 000 kronor

Största vinstdagen? $21 000

Hur många timmar i veckan spelar du poker? Önskar du att du spelade mer eller mindre? Just nu spelar jag kanske ca 2h per dag i snitt. Spelar ungefär så mycket som jag har lust med.

Hur många timmar i veckan ägnar du åt pf och ev. andra pokerforum? Önskar du att du spenderade mer eller mindre tid? Kanske 2-3h här per dag jag är hemma. Lite mindre tid skulle nog inte skada.

Godaste pizzan? Bacon och champinjoner.

Bästa låten? Mina egna. 8-)

Politisk ståndpunkt? Vet inte.

Vilka länder har du varit i? Sverige, finland, norge, danmark, tyskland, frankrike, italien, spanien, grekland, estland, lettland, litauen, thailand, aruba, marocko kan jag komma på.

Vilket var bäst? Sverige (eller thailand)

 

:hjärter:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Uttryckte mig fel, menade tvserier såsom Prison Break eller Heroes.

Ska fundera på lite fler frågor också. Bra svar föresten!

 

Då kommer serier fortfarande tvåa. Seinfeld, Curb your enthusiasm (som jag försöker få alla att se, men ingen litar nånsin på mig), Entourage, Heroes...

 

Tack, det tycker jag också!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mina vanliga Well-frågor:

 

Jäklar - du har blivit strandsatt på en otroligt öde ö och vet dessutom att du aldrig kommer att komma härifrån. Till råga på allt är du oförmögen att ta livet av dig och kommer att leva på ön tills du är 80 år då du avlider smärtfritt i sömnen en natt, dessutom har du mist förmågan att onanera!

Du har obegränsad tillgång till färskvatten, frukt & gnagare på ön men inget annat i matväg.

En dag kommer det fram en god fé som låter dig välja ett av nedanstående alternativ, vilket väljer du? Motivera ditt svar.

 

~Varje fredag kl 12:00 flyter det iland en låda med 25 st Pripps starköl och en flaska Grants.

~Varje kväll kl 19:00 kommer Eurythmech fram och drar en ironisk oneliner för dig.

~Du får tillgång till en TV som du kan titta 30 minuter på varje dag - dock får du bara in The Voice & SVT24.

~Greta Johansson, 76 år, 1,64 lång & 86 kg, kommer en gång i månaden och erbjuder dig en avsugning. En gång om året ingår även samlag.

~På lördagkvällar kan du önska dig precis vilken trerättersmiddag du vill. Till maten kan du välja mellan vin eller cider. 1 snaps ingår också.

 

Övriga frågor;

* För eller emot dödsstraff?

* För eller emot aktiv dödshjälp?

* Om 20 år gör du förhoppningsvis vad?

* Blondiner eller brunetter?

* Stora starköl eller groggar?

* Favvofilm?

* Nånsin haft ett finger i rectum? Om ja - vems?

* Nånsin hånglat med en kille?

* Vad heter du på riktigt i förnamn?

* Största MTT-klonken?

* Bäst / sämst med pf.nu?

* Coca-cola eller Ramlösa?

* Big Mac eller Whopper?

* AKo eller 99 50 ggr på raken i ett cg?

* Vilken mobiltelefon har du nu?

* Har du någonsin provat att suga av dig själv? Om ja - lyckades du?

* Vem är mest överskattad på pf?

* Vem är mest underskattad på pf?

* Hur många på pf känner du irl?

* Vem tror du har tjänat mest $ på poker på pf?

* Vem ljuger mest på pf?

* Om du blev tvungen att tillbringa en längre tid med en av dessa - vem skulle du välja?

CDS, Eury, Hjort, Ola (gdaily), söderkrippa, nebbis, juggler, klyka, mig, Emilio15 eller Ängeln17

* Vem/vilka av ovanstående tror du att du vinner över i HU for rollz (texas nl)?

* Finns det någon på pf som du skulle vilja banna omgående om du fick chansen att välja?

* Vilken eller vilka moderatorer på pf anser du gör ett dåligt jobb?

* Anser du att du är bättre än 75% av pf`s medlemmar? (På poker alltså)

* Hur mycket har du tjänat på pokern?

* Hur mycket har du förlorat på pokern?

* Tillhör du de 90% av befolkningen som tror sig vara smartare än 90% av befokningen?

* Om du var tvungen (do it or die) att ge en medlem på pf en riktig örfil - vem skulle du välja?

* Om du dör och återföds - vilket av dessa saker skulle du helst vilja återfödas som; en tampax, en digitalkamera, en kudde, en sportbil, ett jaktplan eller en tablett xtc? Motivera!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...