GÄ till innehÄll

Recommended Posts

Postad

Var det inte han som hamnade med T6 och som alla har spytt pÄ sen dess?

...isf skulle inte jag som han gjort logga in mej hÀr igen.

Tyck vad man vill om olika pokersidor men tycka illa om nÄgon för att man har chansen att ingÄ i ett sponsoravtal Àr sÄ mycket "kasta sten i glashus" som det bara finns.

Försvarar inte T6 men tycker illa om folk som spelar poker och "ogillar" andra som tjÀnar pengar genom "andras" pengar !

GL vid pokerborden och hoppas ni lyckas "ta" pengar frÄn "fiskarna" ! 8-)

Postad

Han har lirat stars 5200$ buyin winnertakes it all ett par gÄnger det senaste i alla fall, gulat lÀr han knappast gjort om han öser in den summan pÄ sng vecka efter vecka

Postad

Mats Iremark, det Àr vÀl den dÀr snorungen som tigger om sponsring hela tiden? Haha, nu sÄg jag att han Àven tigger pÄ sin hemsida. Patetiskt.

Skaffa ett riktigt jobb om det nu Àr sÄ jobbigt och dyrt att vara pokerproffs...

Personangrepp eller liknande accepteras inte. /baller

Postad
Var det inte han som hamnade med T6 och som alla har spytt pÄ sen dess?

...isf skulle inte jag som han gjort logga in mej hÀr igen.

Nej det var det inte. Det var Mats Rahmn och Anders Henriksson som hjÀlper (hjÀlpte) t6 att lura pengar av folk.

GÄr nog ingen nöd pÄ Mats Iremark, vann ju $126k i en turnering i Spanien för nÄgra veckor sen:

http://pokerdb.thehendonmob.com/player.php?a=r&n=56497

Postad
Mats Iremark, det Àr vÀl den dÀr snorungen som tigger om sponsring hela tiden? Haha, nu sÄg jag att han Àven tigger pÄ sin hemsida. Patetiskt.

Skaffa ett riktigt jobb om det nu Àr sÄ jobbigt och dyrt att vara pokerproffs...

Vad Àr det med folk som kommer med sÄdana kommentarer?

Varför kan man inte glÀdjas Ät att andra lyckas utan ska hÄlla pÄ och tracka ner pÄ dom.

Men sitter man bakom ett tangentbord sÄ Àr man tydligen vÀldigt kaxig.

Postad
Vad Àr det med folk som kommer med sÄdana kommentarer?

Varför kan man inte glÀdjas Ät att andra lyckas utan ska hÄlla pÄ och tracka ner pÄ dom.

Men sitter man bakom ett tangentbord sÄ Àr man tydligen vÀldigt kaxig.

+1

Stör mig nÄgot enormt, bara för att man lyckas vÀl och tjÀnar goda pengar som pokerproffs Àr det vÀl inget som sÀger att man avstÄr sponsring!?

Snarare tvÀrtom, det Àr ju dÄ man ges möjligheten.

Tvivlar pÄ att PerK69 skulle neka möjligheten till att bli sponsrad i stora liveturneringar Àven om han livnÀrde sig pÄ poker.

Ibland börjar man fundera pÄ hur folk kan skriva sÄ jÀvla korkade grejor och sen tro att det inte lyser igenom hur jÀvla avundsjuka de Àr.

Pinsamt? JA!

Postad
+1

Stör mig nÄgot enormt, bara för att man lyckas vÀl och tjÀnar goda pengar som pokerproffs Àr det vÀl inget som sÀger att man avstÄr sponsring!?

Snarare tvÀrtom, det Àr ju dÄ man ges möjligheten.

Tvivlar pÄ att PerK69 skulle neka möjligheten till att bli sponsrad i stora liveturneringar Àven om han livnÀrde sig pÄ poker.

Ibland börjar man fundera pÄ hur folk kan skriva sÄ jÀvla korkade grejor och sen tro att det inte lyser igenom hur jÀvla avundsjuka de Àr.

Pinsamt? JA!

+ 2

Postad

Iremark blev svÄrt mobbad (pga folks avundsjuka och hans lite sÀregna stil) i sin PF-dagbok och bestÀmde sig antagligen för att det inte var roligt lÀngre. Fullt förstÄeligt beslut att fly forumet, tycker jag.

Postad
Iremark blev svÄrt mobbad (pga folks avundsjuka och hans lite sÀregna stil) i sin PF-dagbok och bestÀmde sig antagligen för att det inte var roligt lÀngre. Fullt förstÄeligt beslut att fly forumet, tycker jag.

Det Àr ju för den delen ocksÄ vÀgen som de flesta spelarna tar nÀr de kommer upp i sÄ pass hög nivÄ att de anser att de inte har nÄgonting att lÀra sig hÀr pÄ pf lÀngre.

Fyller ju nÀstan inget annat Àn den sociala biten att hÀnga hÀr nÀr man nÄtt en viss nivÄ.

Även om det sjĂ€lvklart finns undantag.

Postad

han blev knappast mobbad pÄ pf vad jag kommer ihÄg, tror mer att han insÄg att han sjÀlv inte tjÀnade nÄgot pÄ att skriva hÀr, tog bara kraft och ork

Postad

I mina ögon sÄ blev han mobbad..kanske inte sÄ grovt av nÄgon enskild men dÄ mÄnga Àr pÄ och hackar sÄ blir det en hel del.

MÄnga bÀckar smÄ bildar vet du.

Postad
I mina ögon sÄ blev han mobbad..kanske inte sÄ grovt av nÄgon enskild men dÄ mÄnga Àr pÄ och hackar sÄ blir det en hel del.

MÄnga bÀckar smÄ bildar vet du.

Mobbad? Nu fÄr ni vÀl ge er...

Mats Iremark har bönat och bett om att fÄ en sponsor varje gÄng han lyckats fÄ lite massmedial uppmÀrksamhet ( vilket tack och lov inte Àr sÄ ofta ).

NÀr han var med i pokermiljonen sÄ beklagade han sig över hur synd det var om honom, som inte hade nÄgon sponsor trots att han var sÄ otroligt bra. SjÀlvklart tog han chansen att tigga om vÀlgörenhet nÀr han fick vara med i TV4...

Postad

Hur tusan kan du veta om han blivit mobbad eller inte?

Du reggade dig pÄ det hÀr forumet 4 mÄnader efter hans dagbok dog ut.

Betvivlar att du lÀst igen hela efter du reggade dig.

Du har inte kommit med ett konstruktivt inlÀgg pÄ lÀnge utan bara klagar och Àr otrevlig.

Kan inte du försvinna frÄn det hÀr forumet eller nÄtt.

Kan inte nÄn moderator banna han?

Postad
Mobbad? Nu fÄr ni vÀl ge er...

Mats Iremark har bönat och bett om att fÄ en sponsor varje gÄng han lyckats fÄ lite massmedial uppmÀrksamhet ( vilket tack och lov inte Àr sÄ ofta ).

NÀr han var med i pokermiljonen sÄ beklagade han sig över hur synd det var om honom, som inte hade nÄgon sponsor trots att han var sÄ otroligt bra. SjÀlvklart tog han chansen att tigga om vÀlgörenhet nÀr han fick vara med i TV4...

UrsÀkta, men Àr du efterbliven? Vad Àr det för fel pÄ att försöka fÄ en sponsor? Det Àr ju varje spelares vÄta dröm, att Äka runtomkring och freerolla pÄ en massa turrar. Att inte försöka ragga upp en sponsor efter att ha uppmÀrksammats Àr ju bara korkat.

Postad
UrsÀkta, men Àr du efterbliven? Vad Àr det för fel pÄ att försöka fÄ en sponsor? Det Àr ju varje spelares vÄta dröm, att Äka runtomkring och freerolla pÄ en massa turrar. Att inte försöka ragga upp en sponsor efter att ha uppmÀrksammats Àr ju bara korkat.

Exakt...perK69 Àr bara en avundsjuk snorvalp som inte har nÄtt liv :lol:

Postad

Den hÀr trÄden Àr trÄkig och numer Àven off-topic, sÄ jag lÄser den.

Svaret pÄ frÄgan Àr nÀtgrind (vet att han spelar pÄ Boss) och lite livegrind (tror han vann nÄgon turnering i Barcelona för nÄgra veckor sedan).