Gå till innehåll

Mats Iremark ?


RedClay

Recommended Posts

Var det inte han som hamnade med T6 och som alla har spytt på sen dess?

...isf skulle inte jag som han gjort logga in mej här igen.

 

Tyck vad man vill om olika pokersidor men tycka illa om någon för att man har chansen att ingå i ett sponsoravtal är så mycket "kasta sten i glashus" som det bara finns.

 

Försvarar inte T6 men tycker illa om folk som spelar poker och "ogillar" andra som tjänar pengar genom "andras" pengar !

 

GL vid pokerborden och hoppas ni lyckas "ta" pengar från "fiskarna" ! 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mats Iremark, det är väl den där snorungen som tigger om sponsring hela tiden? Haha, nu såg jag att han även tigger på sin hemsida. Patetiskt.

 

Skaffa ett riktigt jobb om det nu är så jobbigt och dyrt att vara pokerproffs...

 

Personangrepp eller liknande accepteras inte. /baller

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var det inte han som hamnade med T6 och som alla har spytt på sen dess?

...isf skulle inte jag som han gjort logga in mej här igen.

 

Nej det var det inte. Det var Mats Rahmn och Anders Henriksson som hjälper (hjälpte) t6 att lura pengar av folk.

 

Går nog ingen nöd på Mats Iremark, vann ju $126k i en turnering i Spanien för några veckor sen:

 

http://pokerdb.thehendonmob.com/player.php?a=r&n=56497

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mats Iremark, det är väl den där snorungen som tigger om sponsring hela tiden? Haha, nu såg jag att han även tigger på sin hemsida. Patetiskt.

 

Skaffa ett riktigt jobb om det nu är så jobbigt och dyrt att vara pokerproffs...

 

Vad är det med folk som kommer med sådana kommentarer?

Varför kan man inte glädjas åt att andra lyckas utan ska hålla på och tracka ner på dom.

 

Men sitter man bakom ett tangentbord så är man tydligen väldigt kaxig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad är det med folk som kommer med sådana kommentarer?

Varför kan man inte glädjas åt att andra lyckas utan ska hålla på och tracka ner på dom.

 

Men sitter man bakom ett tangentbord så är man tydligen väldigt kaxig.

 

+1

 

Stör mig något enormt, bara för att man lyckas väl och tjänar goda pengar som pokerproffs är det väl inget som säger att man avstår sponsring!?

Snarare tvärtom, det är ju då man ges möjligheten.

 

Tvivlar på att PerK69 skulle neka möjligheten till att bli sponsrad i stora liveturneringar även om han livnärde sig på poker.

 

Ibland börjar man fundera på hur folk kan skriva så jävla korkade grejor och sen tro att det inte lyser igenom hur jävla avundsjuka de är.

 

Pinsamt? JA!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

+1

 

Stör mig något enormt, bara för att man lyckas väl och tjänar goda pengar som pokerproffs är det väl inget som säger att man avstår sponsring!?

Snarare tvärtom, det är ju då man ges möjligheten.

 

Tvivlar på att PerK69 skulle neka möjligheten till att bli sponsrad i stora liveturneringar även om han livnärde sig på poker.

 

Ibland börjar man fundera på hur folk kan skriva så jävla korkade grejor och sen tro att det inte lyser igenom hur jävla avundsjuka de är.

 

Pinsamt? JA!

 

+ 2

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Iremark blev svårt mobbad (pga folks avundsjuka och hans lite säregna stil) i sin PF-dagbok och bestämde sig antagligen för att det inte var roligt längre. Fullt förståeligt beslut att fly forumet, tycker jag.

 

Det är ju för den delen också vägen som de flesta spelarna tar när de kommer upp i så pass hög nivå att de anser att de inte har någonting att lära sig här på pf längre.

Fyller ju nästan inget annat än den sociala biten att hänga här när man nått en viss nivå.

 

Även om det självklart finns undantag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Iremark blev svårt mobbad (pga folks avundsjuka och hans lite säregna stil) i sin PF-dagbok och bestämde sig antagligen för att det inte var roligt längre. Fullt förståeligt beslut att fly forumet, tycker jag.

 

han blev knappast mobbad på pf vad jag kommer ihåg, tror mer att han insåg att han själv inte tjänade något på att skriva här, tog bara kraft och ork

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I mina ögon så blev han mobbad..kanske inte så grovt av någon enskild men då många är på och hackar så blir det en hel del.

Många bäckar små bildar vet du.

 

Mobbad? Nu får ni väl ge er...

 

Mats Iremark har bönat och bett om att få en sponsor varje gång han lyckats få lite massmedial uppmärksamhet ( vilket tack och lov inte är så ofta ).

 

När han var med i pokermiljonen så beklagade han sig över hur synd det var om honom, som inte hade någon sponsor trots att han var så otroligt bra. Självklart tog han chansen att tigga om välgörenhet när han fick vara med i TV4...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur tusan kan du veta om han blivit mobbad eller inte?

Du reggade dig på det här forumet 4 månader efter hans dagbok dog ut.

Betvivlar att du läst igen hela efter du reggade dig.

 

Du har inte kommit med ett konstruktivt inlägg på länge utan bara klagar och är otrevlig.

Kan inte du försvinna från det här forumet eller nått.

 

Kan inte nån moderator banna han?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mobbad? Nu får ni väl ge er...

 

Mats Iremark har bönat och bett om att få en sponsor varje gång han lyckats få lite massmedial uppmärksamhet ( vilket tack och lov inte är så ofta ).

 

När han var med i pokermiljonen så beklagade han sig över hur synd det var om honom, som inte hade någon sponsor trots att han var så otroligt bra. Självklart tog han chansen att tigga om välgörenhet när han fick vara med i TV4...

 

Ursäkta, men är du efterbliven? Vad är det för fel på att försöka få en sponsor? Det är ju varje spelares våta dröm, att åka runtomkring och freerolla på en massa turrar. Att inte försöka ragga upp en sponsor efter att ha uppmärksammats är ju bara korkat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ursäkta, men är du efterbliven? Vad är det för fel på att försöka få en sponsor? Det är ju varje spelares våta dröm, att åka runtomkring och freerolla på en massa turrar. Att inte försöka ragga upp en sponsor efter att ha uppmärksammats är ju bara korkat.

 

Exakt...perK69 är bara en avundsjuk snorvalp som inte har nått liv :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...