TotalFarsa Postad 20 Juni , 2008 Rapport Postad 20 Juni , 2008 Som rubriken säger, trevlig midsommar på er! En annan tar med sig dottern och sambon (gravid i vecka 38) och åker 3 mil till tjocka släkten och avnjuter god mat och gott sällskap i nyktert tillstånd. Citera
honest99 Postad 20 Juni , 2008 Rapport Postad 20 Juni , 2008 Trevlig midsommar! Skall inhandla lite svenskt på IKEA! Blir nog inte helt utan alkohol... Citera
MikeTime Postad 20 Juni , 2008 Rapport Postad 20 Juni , 2008 Trevlig midsommar! Själv ska man iväg till tjocka släkten. 40 fulla midsommarfirare, 16 grader ute, fullt med knott i luften och dans kring stången. Citera
brainslicer Postad 20 Juni , 2008 Rapport Postad 20 Juni , 2008 Happy midsummer and welcome to Swedishe Demokratische Republik. enjoy your stay... glöm inte att: Citera
Jennez Postad 20 Juni , 2008 Rapport Postad 20 Juni , 2008 Glad midsommar! Tyvärr är det den snålaste kompisens tur att arrangera i år så vi får punga upp 100 kr var för festen (det är inte pengarna, det är principen). Ingen annan i kompisgänget tar någonsin betalt och vi roterar högtiderna så att det går jämnt upp i längden. Ovanpå det kommer vi att tilldelas arbetsuppgifter på den fest vi betalar för att gå på. Det kommer dessutom ett gäng fruktansvärt naiva människor i 40-årsåldern (på gränsen till WT) som jag sällan kan hålla mig från att provocera. Har dock lovat sambon att vara snäll i år men vi får väl se hur det går med några skåne innanför västen. Sådär, skönt att skriva av sig, ingen bryr sig ju egentligen. Glad midsommar i alla fall! Citera
Jennez Postad 20 Juni , 2008 Rapport Postad 20 Juni , 2008 Lars Norén You don't even know half of it. Citera
Andrew_W Postad 20 Juni , 2008 Rapport Postad 20 Juni , 2008 Det kommer dessutom ett gäng fruktansvärt naiva människor i 40-årsåldern (på gränsen till WT) som jag sällan kan hålla mig från att provocera. Har dock lovat sambon att vara snäll i år men vi får väl se hur det går med några skåne innanför västen. Ska vi byta? Själv ska jag hänga med någon form av supertrendiga människor i 30-årsåldern, sörplandes rosévin och snackandes industridesign eller nåt annat très intéressant och hippt. Det inkluderar övernattning så jag kommer att behöva uppföra mig under väldans lång tid. Citera
Saint_Bjorn Postad 20 Juni , 2008 Rapport Postad 20 Juni , 2008 Ska vi byta? Själv ska jag hänga med någon form av supertrendiga människor i 30-årsåldern, sörplandes rosévin och snackandes industridesign eller nåt annat très intéressant och hippt. Det inkluderar övernattning så jag kommer att behöva uppföra mig under väldans lång tid. Ta en taxi, vi har kul! Jag pröjsar. Citera
Gäst Postad 20 Juni , 2008 Rapport Postad 20 Juni , 2008 Akta er för Jan Banan! Han är full idag och sugen på handgemäng. Citera
CopShootCop Postad 20 Juni , 2008 Rapport Postad 20 Juni , 2008 Här har det haglat ikväll. De största var större än 5 mm i diameter. Aldrig varit med om liknande, som tur är jobbar jag en sån här skitmidsommar. Citera
Dead-Inside Postad 20 Juni , 2008 Rapport Postad 20 Juni , 2008 Happy midsummer and welcome to Swedishe Demokratische Republik.enjoy your stay... glöm inte att: rofl. Glad midsommar mina små pokerspelare. Citera
Recommended Posts