Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Glad midsommar!

Tyvärr är det den snålaste kompisens tur att arrangera i år så vi får punga upp 100 kr var för festen (det är inte pengarna, det är principen). Ingen annan i kompisgänget tar någonsin betalt och vi roterar högtiderna så att det går jämnt upp i längden.

Ovanpå det kommer vi att tilldelas arbetsuppgifter på den fest vi betalar för att gå på.

Det kommer dessutom ett gäng fruktansvärt naiva människor i 40-årsåldern (på gränsen till WT) som jag sällan kan hålla mig från att provocera. Har dock lovat sambon att vara snäll i år men vi får väl se hur det går med några skåne innanför västen.

Sådär, skönt att skriva av sig, ingen bryr sig ju egentligen. :D Glad midsommar i alla fall!

Postad

Det kommer dessutom ett gäng fruktansvärt naiva människor i 40-årsåldern (på gränsen till WT) som jag sällan kan hålla mig från att provocera. Har dock lovat sambon att vara snäll i år men vi får väl se hur det går med några skåne innanför västen.

Ska vi byta? Själv ska jag hänga med någon form av supertrendiga människor i 30-årsåldern, sörplandes rosévin och snackandes industridesign eller nåt annat très intéressant och hippt. Det inkluderar övernattning så jag kommer att behöva uppföra mig under väldans lång tid.

Postad
Ska vi byta? Själv ska jag hänga med någon form av supertrendiga människor i 30-årsåldern, sörplandes rosévin och snackandes industridesign eller nåt annat très intéressant och hippt. Det inkluderar övernattning så jag kommer att behöva uppföra mig under väldans lång tid.

Ta en taxi, vi har kul! Jag pröjsar.