Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 445
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Nej, har blandat upp lite. Har dock tableselectat väldigt bra och inte spelat där mer än en vinnande spelare har funnits, men det har inte hjälp alls :) Du såg inatt Bubblan, och jag tror nog du kan hålla med om att jag spelade relativt bra inatt men att ingenting funkade - right?

Nya tag bara...

Jo, dom fula utdragningarna fullkomligt haglade. Jag blev fan förbannad av att se din otur! :D Inte mycket att göra åt det dock. Men under en sån period vete fan om jag hade pallat att fortsätta med turbo. Kanske bättre att prova reg ett tag för där har folk tid att vänta lite mer och synar inte all in med lika kassa h'änder och det håller variansen nere :) Sen kan jag tycka att det är lite jobbigt att möta för många kassa spelare under "motriggs"-perioder då dom oftast synar lösare och ökar variansen.

Postad
är den så kall? isf är jag också jättefisk =o

Varför trycka tillbaka med en sådan skithand då blindsen är 100 och du har 17xbb?

Vinner du den har du ju inget jättstort ev i jämförelse hur noll det är om du förlorar så här tidigt.

Dessutom sitter han på sb med en person till kvar i handen.

Postad

Kan ju börja med att säga att jag inte är en sitngo lirare. Vid en första anblick tycker jag inte den ser jättekall ut, men låter som jag får ge mig =). Degar vi med A10 som fi då?

Postad

Att pusha A9 skulle jag aldrig göra där annat än om jag hade bra read på fi som lös öppnare och lätt foldare.

Att sedan syna med AJs i det här läget är inget jag skulle göra om jag nu inte nyss varit i en hand mot fi och sätter han på tilt eller dyl. Att raisa aj,ajs här är självklart men jag synar nog inte en all in här då jag inte är committad och förlorar så mycket med en så pass dålig hand.

Så kort sagt tycker jag väl att det e ev- spel från bådas håll i den här handen.