Gå till innehåll

Spelgränser ftw!


ludvvig

Recommended Posts

  • Svars 445
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Pokern är inte allt i livet, speciellt inte för dig som går i skolan. Ta tag i dina projekt och skolan, så kan du ta pokern i andra hand, för du ser att din stress går ut över resultaten... dessutom, om du tar en break i ett par veckor så kan du troligen låna av mig, jag lär ändå inte ha tid att spela när nästa unge kommer :)

 

Klarar du 19,2 blir jag avis, vi e lika i mkt du och jag, men jag slutade på 15,8 i betyg... jag brände en del riktigt stora kurser i ettan när jag bara spelade CS...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kör mellan 3 till 8..beror lite på!

 

Jag var och festade igår som sagt...det blev rätt lyckat!

 

http://www.expressen.se/Nyheter/1.1299569/kand-artist-greps-for-sexovergrepp

 

Hände där jag var och han playade runt rätt mycket...Mötte honom på toaletten med en tjej och 5 minuter senare med en annan, så jo, det kan mycket väl vara sant! :P

 

Jag kom hem halv åtta imorse efter en fet efterfest och klockan ringde vid 10. Dömningen stod på schemat och det gick faktiskt helt okej. Drack inte särskilt mycket sista timmarna så var rätt pigg på morgonen.

 

Håller på att somna med ögonen just nu, men har hittat ett litet plus idag samtidigt som jag har börjat småspela lite på bonusen, typ 1/32 klar, men har ju en vecka på mig! =)

 

Blir det inte jobbigt att spela mer än 4? ;P Är ju lagom att spela 4 då man kan "tile tables" så alla 4 syns på skärmen, men upp till 8? Njaa :P

 

EDIT: Önskar dig även lycka till!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Att hålla ihop skolan med hyffsade betyg och dessutom ha en jättestort projekt vid sidan om + att hålla pokern levande är grymt bra gjort av dig. Tycker du borde prioritera skolan/projektet och inte känns dig tvingad att spela poker. Utan om du får 1-2h över och inte är trött/sleten så kan du sätta dig ner för en session. Låt inte din vanliga liv gå ut över pokern utan ta det lugnt, spela bara när du verkligen har tid och känner för det :-)

 

lycka till med allt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"vad var det jag sa?"...

 

Du vet vad jag tycker om prioriteringarna så tänker inte tjata om det...

 

Hand 1. Utan mer read och låga blinds känns det helt klart som TT är fold mot minraise/push...

 

Hand 2. Hm, känns fold, men jag hade nog synat med något starkare hand...

 

Hand 3. Känns helt rätt. Innan jag såg ditt move tänkte jag direkt att här hade jag nog pushat generellt med AT.

 

Hand 4. Ganska marginell syn tycker jag. Han pushar trots allt 11bb. Dessutom, om du nu ska spela tycker jag helt klart du ska isolationraisa så du får bort BB som trots allt har en hel del marker och kan få för sig att syna annars.

 

Hand 5. Tycker QTo är för svag hand för att reraise steala (för antar att de e det du gör). Dessutom raisar ju killen så mkt att han med alla sannolikhet är comittad iaf... ge upp din blind och ta en bättre chans med så pass stor relativ stack.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...