Gå till innehåll

Spelgränser ftw!


ludvvig

Recommended Posts

  • Svars 445
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Skulle vara skönt om Redkings hemsida kom upp så jag kan se hur långt jag har kvar innan bonusen kommer....

 

Om du vet hur många games du är tvungen att lira för att få bonusen kan du allid se hur många du har lirat och hur du ligger till i lobbyn i pokerklienten: Statistics -> Show Tournament Stats -> Real Money :)

 

Läcker byggnad konserthuset. Påminner lite om sin motsvarighet här i Luleå, det relativt nybyggda Kulturens Hus med sina stora fönster.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varierar mig då och då och gillar att göra det med ganska grund stack då hans openrange är VIIIIIID som en jävla tjockis och han pushar oftast flop! :)

 

Men det är ju idioti att pusha utan A där då du har synat hans raise, jag hade knappast heller synat med KK efter raise och ställ med A på flopp eftersom han måste vara en idiot för att ställa utan A. Fast det beror ju en del på read också, du kanske hade koll på att han var en mupp. Uppenbarligen var han en idiot och tur hade han. Men jag tycker ändå du ska pusha pre där. Viker han har du 2,5K och han 1,35K = fett bra läge. Synar han vinner du 80% av gångerna mot lägre par och 70% av gångerna om han har Ax = fett bra läge.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...