Kvastfan Postad 13 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 13 Augusti , 2008 lycka till ludde! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ludvvig Postad 13 Augusti , 2008 Författare Rapport Share Postad 13 Augusti , 2008 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 13 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 13 Augusti , 2008 Tackar! Spelat en hel del idag och jag har blivit totalt rövknullad sista timmen. Beror nog på att jag spelar väldigt dåligt =) Ska iväg och käka middag med far min på någon resturang nu, cu. EV+ /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ludvvig Postad 13 Augusti , 2008 Författare Rapport Share Postad 13 Augusti , 2008 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nordkvist Postad 19 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2008 Vad händer, hur går det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 19 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2008 Vad händer, hur går det? . /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ludvvig Postad 21 Augusti , 2008 Författare Rapport Share Postad 21 Augusti , 2008 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 21 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2008 Lycka till med liret, skolan och donnan! Hade C++ till 18.00 vissa dagar, så wajna inte!!! /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Alow Postad 21 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2008 Lycka till med liret, skolan och donnan! Hade C++ till 18.00 vissa dagar, så wajna inte!!! /SK Snacka om långa lektioner. Här där jag går, får dagarna vara max 15.10 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ludvvig Postad 23 Augusti , 2008 Författare Rapport Share Postad 23 Augusti , 2008 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teh_MoUsE Postad 23 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2008 natti natti, orkar inte kolla på Jörgen Persson då jag har två matcher till om några timmar, J20-elit på linje och en till u16 match, kassa in är bra! FYP ! Sören Persson är väl domare i hockey eller bandy har jag för mig iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mr_Tight Postad 23 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2008 FYP ! Sören Persson är väl domare i hockey eller bandy har jag för mig iaf. Sören Persson och O.J Waldner är stora i Kina Kul att se att du är igång igen Ludde Får bli fler livegame hos mig nu i höst, sitter på planet härifrån imorn. Bye Guatemala, Gday Uppsala GL nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
adampolis Postad 23 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2008 Jörgen Persson? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ludvvig Postad 23 Augusti , 2008 Författare Rapport Share Postad 23 Augusti , 2008 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ludvvig Postad 25 Augusti , 2008 Författare Rapport Share Postad 25 Augusti , 2008 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Illvillja Postad 25 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 25 Augusti , 2008 Vår IT-lärare var så tjock att hon inte kom mellan stolarna. Hon var inte så vass heller. Om hon i ett prov frågade "hur gör man för att söka efter filer på datorn" svarade "klicka windowsknappen + f och skriv in svare" så fick man 0 poäng. -"Ja, det är rätt, men det finns ett svar som är MER rätt. Klicka med musen på startmenyknappen...osv osv..." Rättskunskap e en vettig kurs som jag tycker att alla borde läsa... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ludvvig Postad 25 Augusti , 2008 Författare Rapport Share Postad 25 Augusti , 2008 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teh_MoUsE Postad 25 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 25 Augusti , 2008 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ludomir Postad 30 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 30 Augusti , 2008 Hur är det med Zerax nuförtiden då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ludvvig Postad 4 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 4 September , 2008 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ludvvig Postad 5 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 5 September , 2008 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nordkvist Postad 8 September , 2008 Rapport Share Postad 8 September , 2008 5/9 40 minuter +$36 Skönt att börja med ett plus, jippi yey!!!! Spelade kanske 50 händer eller något sådant, bara ett bord...men de känns najs med Ipoker! DÖma nu om några timmar..later Schysst, vilket skin spelar du på? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ludvvig Postad 9 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 9 September , 2008 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bubblan Postad 9 September , 2008 Rapport Share Postad 9 September , 2008 Spelar på Cardoza.. Helt slutkörd efter skolan, dagarna dödar mig så hinner inte spela något och ännu mindre skriva något... 5/9 40 minuter +$36 6/9 20 minuter +$10 8/9 120 minuter +$818 9/9 x min -$100 Idag förlorade jag en stege mot en högre stege och därför mitt resultat inte är nå roligt...Ska föröska ta mig tid och summera mitt liv ikväll! Later... Summera snabbt! Imorgon kan det vara över! http://www.expressen.se/Nyheter/1.1293738/forskare-i-morgon-gar-jorden-under Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnnAhl Postad 9 September , 2008 Rapport Share Postad 9 September , 2008 8/9 120 minuter +$818 Vilken nivå skottade du? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts