JohnH Postad 18 Juni , 2008 Rapport Postad 18 Juni , 2008 Tänkte kolla om någon vågar skriva om de blivit granskade? Själv jobbar jag som normalt folk och lirar lite poker ibland. Nu skulle jag ju fått tillbaka på skatten som vanligt men verkar ha blivit granskad. Ser inte att det kan vara annat än pokern el bara att man har otur med variansen och råkat blivit slumputvald för kontroll. Man lär ju få degen i augusti el december.. el få något fint i brevlådan. Något annat som kan hända? Citera
valborg Postad 18 Juni , 2008 Rapport Postad 18 Juni , 2008 Hur kan det "verka som" att du blivit granskad? PS. Fotbollen suger. Citera
loliano Postad 18 Juni , 2008 Rapport Postad 18 Juni , 2008 kanske för att han får vänta med pengarna Citera
Cyntax Postad 18 Juni , 2008 Rapport Postad 18 Juni , 2008 Hur svårt är det att ringa och kolla om man blir granskad då? På en skala 1 till 7.... ungefär -4. Citera
elninjopink Postad 18 Juni , 2008 Rapport Postad 18 Juni , 2008 Jag har inte fått tillbaka mina pengar än. Betyder det att jag kan ha blivit granskad? Citera
Cyntax Postad 18 Juni , 2008 Rapport Postad 18 Juni , 2008 Jag har inte fått tillbaka mina pengar än. Betyder det att jag kan ha blivit granskad?Ja. Citera
elninjopink Postad 18 Juni , 2008 Rapport Postad 18 Juni , 2008 Ja. Tur att man bara spelat på EU-baserade sajter. Börjar det bli dags att köpa in en miljon A4 och skriva ut hand histories? Kan jag göra avdrag för papperkostnaderna sen? Citera
strater Postad 18 Juni , 2008 Rapport Postad 18 Juni , 2008 Tur att man bara spelat på EU-baserade sajter. Börjar det bli dags att köpa in en miljon A4 och skriva ut hand histories? Kan jag göra avdrag för papperkostnaderna sen? kan ju knappast få avdrag bara för att du skriver ut lotto-kuponger Citera
ffredd Postad 19 Juni , 2008 Rapport Postad 19 Juni , 2008 Jag fick ett slutligt besked (eller vad de nu kallar det) om skatten. Betyder det att jag inte blir granskad, eller borde jag ringa och kolla ändå? Citera
Fudge Postad 19 Juni , 2008 Rapport Postad 19 Juni , 2008 Kanske ännu en tomtefråga men.. Skickade in papprena, gick till banken och gav konto numret återbäringen skulle in på sista dagen, banken sa de va lugnt och pengarna skulle komma innan midsommar. Ännu inte fått några, alltså är jag granskad? Ingen koll alls på hur det går till, orkar inte ringa för att ställa massa frågor heller.. Pengarna lär ju komma till slut, men kul att veta om de gör en extra kontroll på mig! Citera
Ekenstar Postad 19 Juni , 2008 Rapport Postad 19 Juni , 2008 Kanske ännu en tomtefråga men.. Skickade in papprena, gick till banken och gav konto numret återbäringen skulle in på sista dagen, banken sa de va lugnt och pengarna skulle komma innan midsommar. Ännu inte fått några, alltså är jag granskad? Ingen koll alls på hur det går till, orkar inte ringa för att ställa massa frågor heller.. Pengarna lär ju komma till slut, men kul att veta om de gör en extra kontroll på mig! Var väl till skatteverket du skulle ge ditt kontonummer så de vet var de ska sätta in pengarna? Din bank vet väl redan om ditt bankkontonummer? Citera
Recommended Posts