Gå till innehåll

The Well - Albert


Albert

Recommended Posts

  • Svars 116
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Var i världen skulle du hälst vilja bo?

 

Vilka pålägg ska en optimal hamburgare bestå av?

 

Vilken drog har det bästa ruset utav de som du har provat?

 

Har du någonsin betalat för sex?

 

Förlamad i hela kroppen eller sitta i fängelse resten av livet?

 

Brinna ihjäl eller frysa ihjäl?

 

All in med AA vs KK och bli utdragen eller all in med KK vs AA och ingen klonk?

 

Och sisst men inte minst, vad har du för uppfattning om mig?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var i världen skulle du hälst vilja bo? Sverige och nån trevlig söderhavs atoll som jag växlar mellan.

 

Vilka pålägg ska en optimal hamburgare bestå av? Lök, sallad, kött, saltgurka

 

Vilken drog har det bästa ruset utav de som du har provat? Grönt imo

 

Har du någonsin betalat för sex? Nej

 

Förlamad i hela kroppen eller sitta i fängelse resten av livet? Detta får mig att tänka på en koan. En kyckling sitter inlåst i en but. Hur ska den göra för att bli fri? Svar: Ingenting. Kycklingen är fri.

 

Brinna ihjäl eller frysa ihjäl? Tough one. Brinner man ihjäl känner man väl en stark kyla mot slutet och det omvända vid ihjälfrysning va? Känns som att jag skulle vilja frysa ihjäl.

 

All in med AA vs KK och bli utdragen eller all in med KK vs AA och ingen klonk?

 

Och sisst men inte minst, vad har du för uppfattning om mig?

 

Ingen speciell men du verkar vara trevlig. Du skriver meningar utan stavfel. Nästan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför ifrågasätter du Alberts känslor? Det är inte vad tråden går ut på. Men jag antar att man alltid måste ingripa när någon uttrycker icke politiskt korrekta åsikter.

 

va nickar du på fb?

 

Jag tycker också det skulle vara skitkul med ett forum mer i linje med FB... :x

 

Vad betyder hälften så dyr? Vad säger man annars om förhållandet 150-100?

 

Vad betyder det att flytta fram en tid? Är det samma sak att flytta fram klockan, som att flytta fram ett möte?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är ett stort fan av dina skildringar, som mest bestått av olagligheter. Kan inte du skriva en skildring om något roligt som har hänt dig, det måste inte innehålla något olagligt, även om det är önskvärt.

 

Kan vi få se en bild på dig?

 

Albert, Aaaalbeeeert?

 

Nämn ett citat som betyder något för dig.

 

Var placerar du dig relativit till genier och idioter?

 

Längsta förhållande du haft?

 

Högsta nivån du spelat poker på?

 

Spelar du bara texas?

 

Varför har du slutat spela?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är ett stort fan av dina skildringar, som mest bestått av olagligheter. Kan inte du skriva en skildring om något roligt som har hänt dig, det måste inte innehålla något olagligt, även om det är önskvärt.

 

Kan vi få se en bild på dig?

 

Albert, Aaaalbeeeert?

 

Nämn ett citat som betyder något för dig.

 

Var placerar du dig relativit till genier och idioter?

 

Längsta förhållande du haft?

 

Högsta nivån du spelat poker på?

 

Spelar du bara texas?

 

Varför har du slutat spela?

 

 

Ska se matchen nu så svarar sedan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mitt vanliga Well-inlägg:

 

Jäklar - du har blivit strandsatt på en otroligt öde ö och vet dessutom att du aldrig kommer att komma härifrån. Till råga på allt är du oförmögen att ta livet av dig och kommer att leva på ön tills du är 80 år då du avlider smärtfritt i sömnen en natt, dessutom har du mist förmågan att onanera!

Du har obegränsad tillgång till färskvatten, frukt & gnagare på ön men inget annat i matväg.

En dag kommer det fram en god fé som låter dig välja ett av nedanstående alternativ, vilket väljer du? Motivera ditt svar.

 

~Varje fredag kl 12:00 flyter det iland en låda med 25 st Pripps starköl och en flaska Grants.

~Varje kväll kl 19:00 kommer Eurythmech fram och drar en ironisk oneliner för dig.

~Du får tillgång till en TV som du kan titta 30 minuter på varje dag - dock får du bara in The Voice & SVT24.

~Greta Johansson, 76 år, 1,64 lång & 86 kg, kommer en gång i månaden och erbjuder dig en avsugning. En gång om året ingår även samlag.

~På lördagkvällar kan du önska dig precis vilken trerättersmiddag du vill. Till maten kan du välja mellan vin eller cider. 1 snaps ingår också.

 

Övriga frågor;

* För eller emot dödsstraff?

* För eller emot aktiv dödshjälp?

* Om 20 år gör du förhoppningsvis vad?

* Blondiner eller brunetter?

* Stora starköl eller groggar?

* Favvofilm?

* Nånsin haft ett finger i rectum? Om ja - vems?

* Nånsin hånglat med en kille?

* Vad heter du på riktigt i förnamn?

* Största MTT-klonken?

* Bäst / sämst med pf.nu?

* Coca-cola eller Ramlösa?

* Big Mac eller Whopper?

* AKo eller 99 50 ggr på raken i ett cg?

* Vilken mobiltelefon har du nu?

* Har du någonsin provat att suga av dig själv? Om ja - lyckades du?

* Vem är mest överskattad på pf?

* Vem är mest underskattad på pf?

* Hur många på pf känner du irl?

* Vem tror du har tjänat mest $ på poker på pf?

* Vem ljuger mest på pf?

* Om du blev tvungen att tillbringa en längre tid med en av dessa - vem skulle du välja?

CDS, Eury, Hjort, Ola (gdaily), söderkrippa, nebbis, juggler, klyka, mig, Emilio15 eller Ängeln17

* Vem/vilka av ovanstående tror du att du vinner över i HU for rollz (texas nl)?

* Finns det någon på pf som du skulle vilja banna omgående om du fick chansen att välja?

* Anser du att du är bättre än 75% av pf`s medlemmar? (På poker alltså)

* Tillhör du de 90% av befolkningen som tror sig vara smartare än 90% av befokningen?

* Om du var tvungen (do it or die) att ge en medlem på pf en riktig örfil - vem skulle du välja?

* Om du dör och återföds - vilket av dessa saker skulle du helst vilja återfödas som; en tampax, en digitalkamera, en kudde, en sportbil, ett jaktplan eller en tablett xtc?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mitt vanliga Well-inlägg:

 

Jäklar - du har blivit strandsatt på en otroligt öde ö och vet dessutom att du aldrig kommer att komma härifrån. Till råga på allt är du oförmögen att ta livet av dig och kommer att leva på ön tills du är 80 år då du avlider smärtfritt i sömnen en natt, dessutom har du mist förmågan att onanera!

Du har obegränsad tillgång till färskvatten, frukt & gnagare på ön men inget annat i matväg.

En dag kommer det fram en god fé som låter dig välja ett av nedanstående alternativ, vilket väljer du? Motivera ditt svar.

 

~Varje fredag kl 12:00 flyter det iland en låda med 25 st Pripps starköl och en flaska Grants.

~Varje kväll kl 19:00 kommer Eurythmech fram och drar en ironisk oneliner för dig.

~Du får tillgång till en TV som du kan titta 30 minuter på varje dag - dock får du bara in The Voice & SVT24.

~Greta Johansson, 76 år, 1,64 lång & 86 kg, kommer en gång i månaden och erbjuder dig en avsugning. En gång om året ingår även samlag.

~På lördagkvällar kan du önska dig precis vilken trerättersmiddag du vill. Till maten kan du välja mellan vin eller cider. 1 snaps ingår också.

 

Ölen. jag blir full och orkar leva igenom dagen.

 

Övriga frågor;

* För eller emot dödsstraff? Pro

* För eller emot aktiv dödshjälp? Pro

* Om 20 år gör du förhoppningsvis vad? Något meningsfullt

* Blondiner eller brunetter? Brunetter

* Stora starköl eller groggar? Öl

* Favvofilm? Pulp Fiction / La Haine

* Nånsin haft ett finger i rectum? Om ja - vems? Mitt ex

* Nånsin hånglat med en kille? Nej. Pussat dock. Någon gång i sjuan tog nån kille på min erigerade kuk om jag itne minns helt fel.

* Vad heter du på riktigt i förnamn? Eric

* Största MTT-klonken? €500

* Bäst / sämst med pf.nu? Jag

* Coca-cola eller Ramlösa? Cola

* Big Mac eller Whopper? Whopper

* AKo eller 99 50 ggr på raken i ett cg? 99

* Vilken mobiltelefon har du nu? En gammal sonyericsson

* Har du någonsin provat att suga av dig själv? Om ja - lyckades du? Ja. Nej.

* Vem är mest överskattad på pf? Vet ej.

* Vem är mest underskattad på pf? Jag.

* Hur många på pf känner du irl? En som jag känner väl. Har npgra på msn and that's it-

* Vem tror du har tjänat mest $ på poker på pf? Cassano

* Vem ljuger mest på pf? CDS

* Om du blev tvungen att tillbringa en längre tid med en av dessa - vem skulle du välja?

CDS, Eury, Hjort, Ola (gdaily), söderkrippa, nebbis, juggler, klyka, mig, Emilio15 eller Ängeln17. Skulle välja Ängeln17

* Vem/vilka av ovanstående tror du att du vinner över i HU for rollz (texas nl)? Hälften

* Finns det någon på pf som du skulle vilja banna omgående om du fick chansen att välja? Nej.

* Anser du att du är bättre än 75% av pf`s medlemmar? (På poker alltså) Ja.

* Tillhör du de 90% av befolkningen som tror sig vara smartare än 90% av befokningen? Nej.

* Om du var tvungen (do it or die) att ge en medlem på pf en riktig örfil - vem skulle du välja? Jag väljer döden.

* Om du dör och återföds - vilket av dessa saker skulle du helst vilja återfödas som; en tampax, en digitalkamera, en kudde, en sportbil, ett jaktplan eller en tablett xtc?

En tablett.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...