lfx Postad 12 Mars , 2005 Rapport Postad 12 Mars , 2005 Jag fick ett SPAM-mail från denna sida idag, vilket betyder att jag aldrig kommer signa upp på imperialpoker. Hoppas att dom går under inom en snar framtid och att infa PF:are signar där. Länk: http://www.imperialpoker.com/ Citera
Toan Postad 12 Mars , 2005 Rapport Postad 12 Mars , 2005 Jag fick ett SPAM-mail från denna sida idag, vilket betyder att jag aldrig kommer signa upp på imperialpoker. Hoppas att dom går under inom en snar framtid och att infa PF:are signar där. Du gillar inte spam va? Citera
bzkt Postad 13 Mars , 2005 Rapport Postad 13 Mars , 2005 Jag fick ett SPAM-mail från denna sida idag, vilket betyder att jag aldrig kommer signa upp på imperialpoker. Hoppas att dom går under inom en snar framtid och att infa PF:are signar där. Word! Citera
Johan Axelsson Postad 13 Mars , 2005 Rapport Postad 13 Mars , 2005 Fick oxå. Samma minut som jag fick från SuperiorPoker. Har de möjligen nått samarbete, tyckte det var lite väl tätt för att inte skickats ihop... Siter som spammar borde verkligen inte få nån trafik. Citera
dlinder Postad 13 Mars , 2005 Rapport Postad 13 Mars , 2005 Var det inte en affiliate-länk ni fick då? Citera
Recommended Posts