Urban57 Postad 26 Januari , 2010 Rapport Share Postad 26 Januari , 2010 10% Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SaInT Postad 26 Januari , 2010 Rapport Share Postad 26 Januari , 2010 39%! Perfekt med andra ord. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dimension5 Postad 26 Januari , 2010 Rapport Share Postad 26 Januari , 2010 5% satan vad tight jag är! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 26 Januari , 2010 Rapport Share Postad 26 Januari , 2010 10% Är dock nog för ung för testet då ju en del var typ 30+ vilket går jättebort direkt. Är nog också för ung för testet... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mickel Postad 26 Januari , 2010 Rapport Share Postad 26 Januari , 2010 99,5% man kan alltid blunda Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SunTzu Postad 26 Januari , 2010 Rapport Share Postad 26 Januari , 2010 17% för mig, rätt nöjd. Man måste kunna känna igen kvalisort när man ser det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bossbaver Postad 12 Februari , 2010 Rapport Share Postad 12 Februari , 2010 24%. Vilket råkar vara exakt samma som min poker-VPIP... Now THAT´S FOLKS, kallas BALANS! Edit. Men det har ju jävlar massa med "dagsformen" att göra... Vissa dagar skulle jag nog få 4%, och på fyllan kanske uppåt 50%... Beror ju på exakt VAD man svarar på oxå... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
greywolf Postad 12 Februari , 2010 Rapport Share Postad 12 Februari , 2010 tiltad, bad run och dålig image är good run och bra table image är bättre tyvärr så misstänker jag att spelet är riggat. Kan också vara så att jag har missförstått spelreglerna. frågan är om det finns en GTOlösning eller om det är gå på känsla som gäller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 13 Februari , 2010 Rapport Share Postad 13 Februari , 2010 46% Problemet är att jag aldrig står när jag får in det bra Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 13 Februari , 2010 Rapport Share Postad 13 Februari , 2010 46% Problemet är att jag aldrig står när jag får in det bra lol Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
greywolf Postad 14 Februari , 2010 Rapport Share Postad 14 Februari , 2010 46% Problemet är att jag aldrig står när jag får in det bra så länge inte nötterna blir krossade .... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts