Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

man vet att det inte e fest när man hoppas på att niklasvegas e vaken så man åker hem till han och står å plingar i tio minuter konstant för att sedan inse att allt hopp är förlorat och sedan bege sej hemåt med skägget i brevlådan... och kissnödig.

 

detta var 10 minuter innan niklasvegas skriver dagens första inlägg på pf. fml

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

man vet att det inte e fest när man hoppas på att niklasvegas e vaken så man åker hem till han och står å plingar i tio minuter konstant för att sedan inse att allt hopp är förlorat och sedan bege sej hemåt med skägget i brevlådan... och kissnödig.

 

detta var 10 minuter innan niklasvegas skriver dagens första inlägg på pf. fml

 

Jag trodde jag drömde att det ringde på klockan. Finns nånstans där i bakhuvudet. Indirekt kanske det var ringandet som gjorde att jag vaknade.

 

Korridorsfesten igår var hur kul som helst. Man bli vansinnigt sugen på att åka upp och studera där. Riktigt bra festfolk osv. Riktigt sjukhus...

 

Outar btw inte CC-hustlingen här. Tagit det via pm tidigare, och gör det även fortsättningsvis...

 

Vann precis mot KungKroon i en sinnessjuk match i favoritspelet sten-sax-PÅSE. Vågade inte avgöra med påse tyvärr, trots att det är mitt favoritmove...

 

Mvh,

Soffan89

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

haha såg precis soffan.. guld :h:

 

ni ska se stjärnorna från san remo.. wow.. man ser dom så tydligt, på ett sätt man INTE kan se dom i sthlm... dom är så löjligt tydliga... även om det var lite sick att se prickar som såg ut som stjärnor, som inte blinkade som flygplan och inte flög samma höjd, glida runt här och där.. sedan åkte en jättefort men inte på samma sätt som ett stjärnfall.

 

säger inte att jag såg något speciellt.. bara massa coola grejer.. ska fan kolla mer uppåt.. vad det än är så är det fascinerande.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

haha såg precis soffan.. guld :h:

 

ni ska se stjärnorna från san remo.. wow.. man ser dom så tydligt, på ett sätt man INTE kan se dom i sthlm... dom är så löjligt tydliga... även om det var lite sick att se prickar som såg ut som stjärnor, som inte blinkade som flygplan och inte flög samma höjd, glida runt här och där.. sedan åkte en jättefort men inte på samma sätt som ett stjärnfall.

 

säger inte att jag såg något speciellt.. bara massa coola grejer.. ska fan kolla mer uppåt.. vad det än är så är det fascinerande.

 

Hur går pokern i San Remo?

 

Tredje pokerfria dagen idag. Mer eller mindre. Riktigt skönt, men på sön/mån ere nya tag igen. Haft andra saker för mig, men går så bra när jag spelar att jag ska försöka hitta mycket spel innan afton jul...

 

Jag bokar btw middag på Griffins Steakhouse imorrn. Blir någon av vardagarna nästa vecka. Hela oficina ska med sas. Tänkte först julbord, men det faller lite på allt meck. Tror inte Shahin uppskattar alla svenska påhitt till julmat heller. Biff är mer vår style...

 

Idag är en mycket viktig match för mig. Newcastle-Liverpool. Två av mina bästa vänner är nufc-fans, och vi har haft för vana att beskåda denna drabbning tillsammans dom senaste åren. Stryktipstvång och öl+pizza känns givet. Ryktas även att Izy med gamla Liverpoolsympatier kommer över. Killen försökte få mig att köpa rödtjut på systemet till honom, men han har för vana att alltid spilla så blev lite annat smått o gott. Sen blire utgång för hela slanten...

 

Ryktas om att Kimtown igår tog nytt kort på BJ när han hade 21, och sedan stannade på 16. Guld...

 

Ska till gymmet och ta en springrunda nu...

 

Mvh,

Grinda14 89

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

haha såg precis soffan.. guld :h:

 

ni ska se stjärnorna från san remo.. wow.. man ser dom så tydligt, på ett sätt man INTE kan se dom i sthlm... dom är så löjligt tydliga... även om det var lite sick att se prickar som såg ut som stjärnor, som inte blinkade som flygplan och inte flög samma höjd, glida runt här och där.. sedan åkte en jättefort men inte på samma sätt som ett stjärnfall.

 

säger inte att jag såg något speciellt.. bara massa coola grejer.. ska fan kolla mer uppåt.. vad det än är så är det fascinerande.

 

Det är sånt som gör dig till årets forumit i min bok :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ser ut som han ringer stödlinjen. Extremt spelberoende min imo...

 

Att han är påväg hit nu, med en stryktipskupong i påsen har jag inte bildbevis på, men jag är rätt säker på det ändå...

 

Det ska tilläggas att jag sprang bra (nåja) i Black jacken tills Thörn tyckte jag skulle köra all in för att dubbla upp och köpa öl. Tyckte det var en utmärkt idé då... Slutade givetvis i torsk!

 

Kommer efter jobb och en vända hemma, borde vara bra i tid till kvällens fotbollsdans.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Idag är en mycket viktig match för mig. Newcastle-Liverpool. Två av mina bästa vänner är nufc-fans, och vi har haft för vana att beskåda denna drabbning tillsammans dom senaste åren. Stryktipstvång och öl+pizza känns givet. Ryktas även att Izy med gamla Liverpoolsympatier kommer över. Killen försökte få mig att köpa rödtjut på systemet till honom, men han har för vana att alltid spilla så blev lite annat smått o gott. Sen blire utgång för hela slanten..

 

Efter all missär får jag fan vara sån. Gick det bra för pool?!:lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Onepiece var så jävla nutz. Tack för tips, diskussioner osv.

 

Bästa plagget ever, och den har en förjävla bra rigg :shock:

 

 

Blir dom helt mongo i tvätten eller äre lurre att slänga in dom med övriga saker i 40 grader? Stod något om 30 grader, men det känns extremt jobbigt att tvätta den ensam.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tappade en tusenlapp på krogen igår. Jag och Izy försökte därpå lura IRLsucks att jag fastnat hos snuten ,och att han var tvungen att rädda mitt skinn genom att skicka pengar till mitt bankacc asap. Han föll inte för det. Vi skötte det dock inte så smidigt, glada i hågen som vi var...

 

Marginalbakis idag, trots en ganska hård utgång igår. Jävligt kul, och skönt att må prima. Tänker ändå inte göra några knop idag. Känns onödigt. Blir till att slökolla sport tills Sverige-Norge idag. Sett fram emot den matchen så sjukt länge nu. Heja Gabriella Kain...

 

Bokade vår årsavslutning precis. Blir middag på Griffins Steakhouse nu på tisdag kl 21.30. Bara Officerare bjudna. Dags att sätta sprätt på årets miljonvinster...

 

Mvh,

Innebandyvärldsmästare89

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Onepiece var så jävla nutz. Tack för tips, diskussioner osv.

 

Bästa plagget ever, och den har en förjävla bra rigg :shock:

 

 

Blir dom helt mongo i tvätten eller äre lurre att slänga in dom med övriga saker i 40 grader? Stod något om 30 grader, men det känns extremt jobbigt att tvätta den ensam.

 

beställde en häromdan också! samt en till flickvännen i julklapp... tror som fan på det.

 

svinbakis idag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...