Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

Får spader på AIK Hockey. Dom gör två helt vansinnigt dåliga matcher för att sedan åka till Gävle och vinna med 3-0 mot Brynäs. Fattar fan ingenting...

 

kallas för hockey.

 

--

 

varför droppar snoppen när man kissar? jag fattar inte. man skjuter ju liksom ut kisset ändå ligger det mer ofta än inte en droppe på toalettkanten. någon, förklara!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

visste jag inte om. ska läsa på om det och återkomma. spontant: merga 155-klasserna men behåll WEC och deras lägre klasser.

 

Jo så mycket fattade såklart även Zuffa. Ska bli kul att se vad de gör av Henderson. Han är grym. Cerrone kan nog bli jobbig för många med. Sen tror jag det kommer bli rätt många 155or från WEC som får en match och måste vinna den för att inte bli släppta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

mm, sagt det förut. hockey är alltid coin...

 

Btw riktigt sjukt att bajen har så stor chans att spela europafotboll nästa år. Vinner Helsingborg ligan spelar det ingen roll vad det blir i cupfinalen...

 

Mvh,

Jag ska klippa hans tung89

 

Trodde Häcken skulle kunna hota MFF men nu är det enorm fördel MFF Ser inte hur de inte ska kunna slå BP och Mjällby :(

HIF (Helsingborg då obv) har Halmstad borta nästa match dessutom. Örjans Vall är en skräckarena för oss :cry:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Behöver snabb jävla hjälp! Va på (random) uteställe/nattklubb. Stod i baren och skulle beställa två drinkar till mig och polaren. Råkade av misstag lämna över min mammas bakomatkort som hon prackat i morse istället för mitt egna. När bartendern inte godkänner mitt köp, tar han även min mammas kort i "förvar", tills dess att hon kommer och legitimerar sig. Min fråga till er är helt enkelt; Har bartendern någon juridisk rätt att hålla min mammas kort i "förvar"och hur bör jag gå tillväga för att fucka upp bartenderns liv så mycket som möjligt mtp att jag kan hans namn osv?

 

Är inte främmande för våld osv... :-(:evil:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hej,

 

spela dåligt.

sprang dåligt.

kallt.

ny modern family ute så WOOOP WOOOP.

 

funderar på att se the wire :shock:.. ante sa att han var redo att betala en jävla massa för att radera serien ur skallen och se om.. även the office US är något jag måste se... såg första avsnittet och ville spy.. direktkopia av engelska

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Trodde Häcken skulle kunna hota MFF men nu är det enorm fördel MFF Ser inte hur de inte ska kunna slå BP och Mjällby :(

HIF (Helsingborg då obv) har Halmstad borta nästa match dessutom. Örjans Vall är en skräckarena för oss :cry:

 

Hallå där nere :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Behöver snabb jävla hjälp! Va på (random) uteställe/nattklubb. Stod i baren och skulle beställa två drinkar till mig och polaren. Råkade av misstag lämna över min mammas bakomatkort som hon prackat i morse istället för mitt egna. När bartendern inte godkänner mitt köp, tar han även min mammas kort i "förvar", tills dess att hon kommer och legitimerar sig. Min fråga till er är helt enkelt; Har bartendern någon juridisk rätt att hålla min mammas kort i "förvar"och hur bör jag gå tillväga för att fucka upp bartenderns liv så mycket som möjligt mtp att jag kan hans namn osv?

 

Är inte främmande för våld osv... :-(:evil:

låt han va imo, du får väl berätta för morsan att du försökte betala med hennes kort och sen stå för konsekvenserna. ingen idé att va en fitta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hej,

 

spela dåligt.

sprang dåligt.

kallt.

ny modern family ute så WOOOP WOOOP.

 

funderar på att se the wire :shock:.. ante sa att han var redo att betala en jävla massa för att radera serien ur skallen och se om.. även the office US är något jag måste se... såg första avsnittet och ville spy.. direktkopia av engelska

 

Har haft säsong ett och två väldigt länge utan att kolla på den. Känns som det alltid varit något annat i vägen som känts viktigare, bland annat just Modern Family.

 

Såg första avsnittet (The Wire) och blev inte imponerad, inte heller flickvännen, så vi la ner den serien. Känner dock att det är dags att ge den ett nytt försök eftersom så många säger det är världens bästa serie!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

låt han va imo, du får väl berätta för morsan att du försökte betala med hennes kort och sen stå för konsekvenserna. ingen idé att va en fitta.

 

+1... Du låter riktigt jävla mongo för att bestraffa han för att han är lite rådig i situationen, hur ska han kunna veta om du är en hyvens kille eller en som övertrasserar morsans kort och är en allmänt fittig son?

 

Värre/Sämre var det då en bartender greppade mitt kort en gång, på anledningen att min underskrift på kvittot var inte identisk med den på mitt körkort :).

 

Vadå.. efter 6 öl+ i mig skriver jag precis som jag gjorde på körkortet taget för 9 år sedan? Siiiiick

 

Fick igen kortet dock av en annan bartender dock som såg hela situationen och väntade på att han avlägsnade sig då han inte orkade hamna i nåt auktoritetsbråk, killen hade bara svårt för att backa när han väl insett han e ute o cyklar...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

låt han va imo, du får väl berätta för morsan att du försökte betala med hennes kort och sen stå för konsekvenserna. ingen idé att va en fitta.

 

+1

 

 

+2. Gammal klysha. Han gör bara sitt jobb! Blir jag av med mitt Visa skulle jag vara glad om någon gjorde som han.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Behöver snabb jävla hjälp! Va på (random) uteställe/nattklubb. Stod i baren och skulle beställa två drinkar till mig och polaren. Råkade av misstag lämna över min mammas bakomatkort som hon prackat i morse istället för mitt egna. När bartendern inte godkänner mitt köp, tar han även min mammas kort i "förvar", tills dess att hon kommer och legitimerar sig. Min fråga till er är helt enkelt; Har bartendern någon juridisk rätt att hålla min mammas kort i "förvar"och hur bör jag gå tillväga för att fucka upp bartenderns liv så mycket som möjligt mtp att jag kan hans namn osv?

 

Är inte främmande för våld osv... :-(:evil:

 

Woh, vilken jävla fitta alltså! Eftersom du inte är främmande för våld så borde du börja med att klippa hans tung och höron. Sen bara gå bananas och göra kaos med honom.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Trodde Häcken skulle kunna hota MFF men nu är det enorm fördel MFF Ser inte hur de inte ska kunna slå BP och Mjällby :(

HIF (Helsingborg då obv) har Halmstad borta nästa match dessutom. Örjans Vall är en skräckarena för oss :cry:

 

Mjällby har vunnit båda matcherna de mötts i år och har 8-3 i målskillnad. Så helt omöjligt är det nog inte för HIF.

 

Edit: De slog MFF i cupen förra året också.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Behöver snabb jävla hjälp! Va på (random) uteställe/nattklubb. Stod i baren och skulle beställa två drinkar till mig och polaren. Råkade av misstag lämna över min mammas bakomatkort som hon prackat i morse istället för mitt egna. När bartendern inte godkänner mitt köp, tar han även min mammas kort i "förvar", tills dess att hon kommer och legitimerar sig. Min fråga till er är helt enkelt; Har bartendern någon juridisk rätt att hålla min mammas kort i "förvar"och hur bör jag gå tillväga för att fucka upp bartenderns liv så mycket som möjligt mtp att jag kan hans namn osv?

 

Är inte främmande för våld osv... :-(:evil:

 

Fråga Dulee Johnson...

 

Helt ärligt så fattar jag inte vad du jiddrar om. Du köper för någon annans kort, och skulle således ha kunnat snott det. På bartenderns sida alla dar i veckan. Du får helt enkelt ta din mamma till hjälp, och svälja stoltheten...

 

Ångest deluxe nu. Vaknar 12.20 vilket jag inte gjort på månader(bortsett från när jag varit ute). Har haft pissigt bra dygnsrytm och vaknat 9-10 i princip varje dag. Mår skitbra av det, så hoppas jag inte faller tillbaka i misärrytm nu...

 

Nu ska jag tanka Social Network, och läsa Luaps intervju..

 

Mvh,

Ursprungligen kallade de sig Kontoret som en retfull blinkning till en annan dagbok på forumet, The Office.89

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...